sobota, 1. júla 2017

HPA | makový olej a bylinná osviežujúca a hydratačná voda

Produkty, ktoré používam na moju pleť sa mi menia veľmi často a našťastie stále k lepšiemu. Stále hľadám to pravé orechové, k čomu by som sa vrátila natrvalo, no ako sa poznám, bude ma lákať zase niečo nové. No momentálne som už nejaký ten čas verná týmto dvom krásavcom od Havlíkovej prírodnej apotéky, čo je česká značka BIO kozmetiky. Na blogoch je dosť populárna, najmä ich krémy a ranná 3 minútová maska, ktorá je ďalšia na zozname. Oba tieto produkty, či už bylinnú vodu alebo makový olej som si kúpila na stránke biobeauty.sk za veľmi prijateľné ceny. Olej niečo málo cez 5€ a bylinná voda okolo 10€.


Čo musím jednoznačne vyzdvihnúť sú obaly, ktoré sú jednoduché a retro. Toto na mňa fakt účinkuje. Bylinnú osviežujúcu a hydratačnú vodu zakúpite v 200ml balení s jemným rozprašovačom, takže zbytočne neplytváte a nastriekate tam, kde potrebujete.  Balenie je z tmavého tvrdého plastu, tak pri páde sa nemusíte báť rozbitia, či vyliatia. Samotná voda vonia jemno, po bylinkách, nevtieravo. Ráno po prebudení, večer pred spaním alebo na zafixovanie makeupu je to ideálne. 

Táto bylinná voda obsahuje samé prospešné mňamky pre pleť, ako napr. látku Pentavitín, ktorá zabezpečuje až 72 hodinovú hydratáciu, pleť bez šupiniek a zjemnenie povrchu pokožky. Ďalej obsahuje rakytník, med, zemiak, žihľavu a esenciálne oleje. Podrobnejšie tu.

Ako som už spomínala, pleť si osviežim ráno, po aplikácii makeupu a večer pred spaním. Pleť je nádherne rozžiarená, taká "mäkká" a po šupinkách ani náznak. Milujem !! 





Už vyše roka používam na pleť len čisto prírodné oleje. Po marulovom a arganovom som chcela vyskúšať zase niečo nové a svojimi vlastnosťami ma zaujal práve makový. Je vhodný na ekzematickú a citlivú pokožku, na nechty, vlasy a pri vnútornom použití zmierňuje stres. Obsahuje veľké množstvo bielkovín, vláknin, mastných kyselín, vitamín E, fosfor, železo, zinok, vápnik. Na stránke píšu, že tento olej obsahuje až 12x viac vápnika ako mlieko, či mliečne výrobky. 

Tento olej sa vyrába zo semien maku, ktoré sú zbierané práve v Českej republike. Samotné semienka obsahujú 40-60% oleja a musím vyzdvihnúť opäť krásnu, jemnú vôňu. 

Samotné balenie je už z tmavého skla, aby sa olej neskazil. Odporúčané skladovanie je na suchých tmavých miestach. Dávkovanie je pomocou praktickej pipetky a na celú pleť a krk postačia pokojne 3-4 kvapky.

Olej používam pravidelne na vyčistenú navlhčenú pokožku ( buď čistou vodou alebo vyššie spomínanou bylinnou vodou ) a pleť sa mi odvďačuje. Žiadne suché miesta, minimálne akné (výskyt len v určitých dňoch, klasika). Taktiež odporúčam všetkými desiatimi a na zimu siahnem po ich avokádovom oleji, už teraz sa teším :))





Oba produkty môžem s čistým svedomím odporúčať a vždy sa rana vrátim k Havlíkovi. 

Vyskúšali ste niekedy niečo od Havlíka, poprípade láka Vás niečo na vyskúšanie práve od tejto značky? Používate oleje alebo krémy na pleť? 

7 komentárov:

  1. Mala som krém Andelská tvár a teraz mám Krásnu slečnu. Neviem sú to také fakt iné a lepšie krémy ako tie klasické. Prírodná a bio kozmetika sa mi fakt zdá lepšia čo sa týka starostlivosti o pleť, na vlasy to u mňa nejako extra nezaberá, ale pleťová je perfektná. Oba krémy pleť perfektne vyživia, tá Andelská tvár je asi lepšia v zime na takú suchšiu pleť a Krásna slečna zase na leto.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od této značky mě hodně věcí láká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten makový olej ma celkom zaujal, keď spotrebujem moje nekončiace zásoby kozmetiky určite ho vyskúšam :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks