pondelok, 10. apríla 2017

obľúbené produkty | január-marec

Ahojte :)

Už pred tromi týždňami k nám prišla jar a nastal čas zhrnúť obľúbené produkty za posledné tri mesiace, resp. zimu. Niektoré produkty mám novšie a používam zatiaľ kratšiu dobu, niektoré používam dlhšie, ale všetky vám môžem s čistým svedomím doporučiť.


Na pleť sa snažím používať minimum produktov a k odlíčeniu a vyčisteniu pleti používam gél od Mixy, na aknóznu pleť. Neobsahuje mydlo, nedráždi pokožku, má praktickú pumpičku a spolu s konjac hubkou sú pre mňa každodenný pomocníci. Na odstránenie riasenky a liniek som si veľmi obľúbila tento dvojfázový odličovač Garnier, ktorému nemôžem vytknúť nič. Krásne vonia, rýchlo a šetrno odlíči, je veľký a lacný, zložky sa nerozdeľujú príliš rýchlo a je dostupný hádam v každej drogérii. Cez zimu moja pleť veľmi trpí a tak ju treba neustále hydratovať. Okrem môjho milovaného arganového oleja, ktorý používam na noc som si zvykla používať pravidelne hydratačný krém taktiež od Mixy, ktorý obsahuje až 25% pupalkového oleja. Skvelo hydratuje, vonia a výborne mi liečil aj občasné akné, na čo nie je primárne určený. Stojí cca 8€ v DMke a určite na zimu vyskúšajte.


Konečne si ku mne našla cestu vôňa Olympea od Paco Rabanne, ktorá je veľmi ženská, teplá a zmyselná. Je to ťažšia vôňa, takže skôr na jeseň a zimu by som ju odporučila. Výdrž je neuveriteľná, jeden strek dá so mnou celý deň a cítiť aj neskôr po pár dňoch na oblečení. Tomu sa povie držák. 

Hlava : mandarínka, zázvor, jazmín
Srdce : soľ, vanilka
Základ : kašmírové drevo, santalové drevo, ambra

Tento krém na ruky si šetrím ako sa dá, pretože tá vôňa je lahodiaca môjmu nosu. V práci mám nonstop extrémne vysušené ruky, takže oceňujem rýchle vstrebanie, nezamastím klávesnicu a ani žiadne papiere.


Našlo sa aj čo-to z dekoratívky napriek tomu, že moc tomu nedávam. Obľúbila som si nový korektor od essence, ktorý sa míňa asi 800x pomalšie ako ten od catrice, no to krytie nie je rozhodne "full" , ale len veľmi jemné. Na zakrytie nejakých fliačkov mi postačuje, ale rozhodne ich nezakryje úplne. Na pery prírodný višňový balzam na pery od Angelic, ktorý nie je najlepší na našom trhu, ale na noc mi vyhovuje. Poslednú dobu si ulietavam na vínových a mauve perách, takže chubby stick od Gabrielly Salvete a kontúrka od essence mi plno vyhovujú. Fixa na obočie od catrice je extra neprirodzená, ale ako očná linka je famózna a lepšie "očné linky" som zatiaľ nenašla. Dá sa vykresliť tenká krásna linka, vydrží celý deň a vďaka hnedému odtieňu je prirodzená. 


Aké produkty ste si vy obľúbili za zimné obdobie? Vyskúšali ste niečo z mojich obľúbencov?

7 komentárov:

  1. Ten mycí gel od Mixy je super, mám už několikáté balení :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten krém mi padol do oka, pretože tiež mám neustále suché ruky.... A inak som skúšala už aj kontúrku a aj korektor od essence a ešte ich aj stále používam ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Olympeu miluji. Už dlouho uvažuji o koupi. První tři produkty nejsou nic pro mě, tomuhle jsem dala sbohem. Ovšem ten gel od Mixy jsem měla a je hodně podobný gelu od Vichy Nodmaderm, takže z té chemické mi Mixa přijde celkem solidní a účinná. Na rozdíl Garnier mi nikdy nevyhovoval a to jsem toho už vyzkoušela. Já se odličuji kokosákem a jsem spokojená. Moji oblíbenci během zimy byli a stále jsou šampon a kondicioner od Bione s makadamiovým olejem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten gél od Mixy používam asi mesiac a zbožňujem ho! :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám ten odličovač od Garnier a podľa mňa je veľmi dobrý. Odlíči všetko, neštípie v očiach, linky sú preč raz-dva. Nemám slov, fakt úžasný a univerzálny.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vůni Olympea jsem měla ve vzorečku a za mě přímo dokonalá vůně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chubby lips od Gabrielly mám aj ja, ale k obľúbencom by som ho nezaradila. Pre mňa je to produkt, ktorý nenadchne ale ani nesklame.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks