nedeľa, 18. decembra 2016

weleda | onagre

Ahojte :)

Už máte pokúpené všetky darčeky? Ja som sa ešte len včera spamätala a mám v tom akosi chaos. Niektoré eshopy už neručia doručenie do Vianoc a preplnené obchody zase z duše nenávidím, takže sa snažím tomu oblúkom vyhýbať, tak držte palce, nech niečo vymyslím. Čo by bol ale pekný darček či už na Vianoce alebo k sviatku sú určite voňavé prírodné parfémy od Weledy. Prišli k nám na trh minulý rok a prednedávnom sa rozrástli o novinku, v podobe parfému onagre.


Čo musím hneď pochváliť je prekrásny elegantný minimalistický vzhľad a ombré prechod. Fialovú zbožňujem úplne najviac ( mám už tri parfémy s fialovým flakónom :)) a krásne mi zdobia poličku. Vo fľaštičke sa ukrýva až 50ml, takže na nejaký čas vydrží. 

Oficiálny popis:
Vstúpte do záhrady života Jardin de Vie – onagre, inšpirovanej kvetinovou sviežou vôňou Pupalkovej revitalizačnej starostlivosti o telo Weleda.
Vôňa Jardin de Vie – onagre obsahuje tieto základné éterické oleje:
Kardamón (hlava parfumu/vysoký tón): Pikantné tóny kardamónu zapožičiavajú parfumu unikátnu sviežosť.
Čierna ríbezľa (hlava parfumu/vysoký tón): Ovocná vôňa čiernej ríbezle pôsobí elegantne a vyzdvihuje jedinečnosť osobnosti.
Magnólia (srdce parfumu): Svieža kvetinová vôňa magnólie je exotická a zmyselná.
Santalové drevo (základ parfumu/nízky tón): Cenná vôňa santalového dreva harmonicky dopĺňa parfum a zanecháva na koži jemne púdrové tóny.
Zo začiatku som nevedela čo čakať od tejto vône, nakoľko doteraz som nemala žiadne prírodné parfémy. Po prvotnom zoznámení som bola príjemne prekvapená, pretože žiaden "smrad" sa nekonal a je to naozaj príjemná sladko-kvetinovo-orientálna vôňa ( neviem moc popisovať vône). Sklamanie však nastalo vo výdrži, pretože po takej hodinke už ju vôbec necítim , čo je škoda. 

Zastúpenie Weledy mi zaslalo aj vzorky ostatných vôní, kde ma najviac zaujala prekvapivo ružová varianta a ostatné ma nejako neoslovili. Parfémy môžete zakúpiť tu na oficiálnom eshope.


Aký je vás najobľúbenejšie parfémy? Vyskúšali ste niekedy prírodný parfém?

Ďakujem za zaslanie produktu spoločnosti Weleda :)

8 komentárov:

  1. Já používám parfémované oleje od Frais Monde, které vydrží docela dlouho od 4 hodin a více. Záleží na vůni. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala som vzorku jednoho oleja, vôňa vydržala neskutočne dlho, len mi nesadla :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. fú neviem kde by sa dali zohnať vzorky, skús im napísať a spýtať sa :)

      Odstrániť
  3. vyzerajú veľmi dobre, tiež by som ich rada skúsila ♥ srdečne ťa pozývam na Giveaway na mojom blogu ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks