sobota, 3. decembra 2016

spotrebované za november

Ahojte :)

Ani sme sa nenazdali a je tu december, posledný mesiac v roku. Fúú, ale to letí a zatiaľ nemám nakúpené darčeky. Som naivná a spolieham sa na väčšie zľavy tesne pred vianocami :D. No čo ma teší je fakt, že sa mi darí viac míňať ako nakupovať, takže do roku 2017 nastúpim hádam s dosť menšími zásobami, aby som si mohla v januári robiť radosť novými vecami.


 Podarilo sa mi minúť ďalší EOS a tento bol vo vôni wild berry, nejaká limitka spred dvoch rokov. Voňal a chutil sladučko, hydratáciou mi plne vyhovoval, takže mu nemám čo vytknúť.  Podarilo sa mi minúť po pár mesiacoch aj dermacol micelárku a hoci nebola najlepšia na svete, plne mi vyhovovala, odličovala skvele a možno niekedy sa znova uvidíme. Bohužiaľ z tohto prázdneho obalu nadšená nie som, pretože dermálna voda od biodermy bola zázrak. Obsahovala okrem iného zinok, takže veľmi prospievala mojej pleti a akné mizlo rýchlosťou blesku. Určite ešte kúpim.


Podarilo sa mi minúť aj telové mlieko od Dove, ktoré bolo fakt že skvelé. Nádherne voňalo, rýchlo sa vsakovalo, skvelo hydratovalo a super vyzeralo na poličke. Odporúčam a niekedy zas určite u mňa. Zubná pasta curaprox ma ničím nezaujala, moc nepenila a nemala som po nej ani svieži dych. Skôr nie ako áno. Môj obľúbený krém na ruky, ktorý som dostala okrem iného od mojej Džuls minulý rok na Vianoce. Nádherne voňal, ale fakt že nádherne, ruky mi zhydratoval a ak ho ešte nájdem v DMke beriem opäť.


Telové maslo od Balei som míňala pomerne dlho, pretože je tak hutné, že ho netreba vôbec veľa na natretie. Skvelo hydratovalo, chválim aj balenie, len tá vôňa mi moc nesadla. BioBeauty pena na sprchovanie bola úžasná, stačilo jej málo lebo sa rozpenila, nevysušovala a krásne voňala. Sprchový gél od Dermacolu v mojej obľúbenej letnej vôni je opäť fuč, ale už pravdepodobne nekúpim žiaden dermacol sprcháč, lebo mi vadí ich balenie. Plast je moc mäkký a blbo sa vytláča produkt. Ale ako vlastnosťami bol fajn.


Teraz len také pomimo veci. Granulky do práčky od Lenor sú drahé ako sviňa a aby ste ich vôbec cítili z prádla, tak musíte dať asi 1/4 balenia a tak vás pranie vyjde o dosť viacej. Ale ako vôňa krásna a deka opraná v týchto granulkách vonia aj 3 mesiace pri denno dennom používaní. Ústna voda od Listerinu mi na počudovanie vyhovovala, ale iba táto sensitive, ostatné nie. Na záver tu máme maličký vyschnutý lak na nechty zo 101 drogérie, ktorý má už asi 3 roky a bol tak naprd, že uschol rýchlo a lakovalo sa s ním hrozne.


Čo sa podarilo za poslednú dobu spotrebovať vám? Máte nakúpené darčeky? :)

10 komentárov:

  1. Dermacol micelární vodu bych ráda vyzkoušela :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento EOS balzam som dostala pred rokom na Vianoce, už som ho skoro celý minule, no znovu už asi do balzamov EOS nepôjdem, našla som oveľa lepšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten Balea krém na ruky tiež teraz používam. Milujem jeho vôňu ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten krém na ruce od Balei jsem taky měla a měl opravdu nádhernou vůni. Dárky už mám nakoupené, ještě je všechny zabalit a Štědrý večer může přijít. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S perličkami Lenor souhlasím, už je znovu nekoupím, trochu drahá sranda. A tělové máslo Balea jsem taky spotřebovávala dlouho, ta vůně mi totiž začala dost lézt krkem, tak jsem se k tomu přímo nutila. Dárečků mám jen část, ale musím to brzy napravit:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dárky mám nakoupené tak z poloviny :D jinak tobě chválím hezké spotřebovance. Já z nich mám jen to máslo od Balei a vyhovuje mi :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Micelárku od Dermacolu by som aj ja rada vyskúšala, lenže sa trošku obávam, pretože niektoré odličovače od Dermacolu ma pália :/
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Micelárku som mala aj ja, a jediné čo mi na nej vadilo bola tá "pachuť" ktorú zanechávala pri odličovaní pier. Inak spokojnosť :) Krásne fotky!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks