pondelok, 28. novembra 2016

Yves rocher

Ahojte :)

Ešte do minulého roku som nemala možnosť vyskúšať niečo od Yves Rocher a tento rok poctivo si ulietavam najmä na ich sprchových géloch, ktoré sú v mojej zbierke tie najlepšie. Neviem sa nabažiť ich vôní, obalov a výhodnej ceny. Veľmi chválim aj vernostný program s pečiatkami, hoci väčšinou zoberiem len šampón alebo spomínaný sprcháč, dostanem darček a som spokojná :))


Sprchové gély zhrniem spolu, pretože okrem obalu a vône nevidím medzi nimi zásadný rozdiel. Momentálne je mojím najobľúbenejším ( resp. asi top za celý môj život) tento Jardin du Monde s vôňou brazílskej kávy, ktorá vás totálne opantá. Sprchový gél je krémový, dobre pení a vôňa sa na mne drží do ďalšieho dňa, čo ja veru môžem. Nehnevala by som sa, keby ma YR zásoboval sprcháčmi :D ... a druhým skvostom je sprchový gél s vôňou bourbonskej vanilky, ktorá je vhodná na toto zimné mrznúce obdobie. Je sladká, hrejivá, proste mňam. Taktiež aj tento sprchový gél dobre pení a vôňa sa udrží na tele, ale tú kávovú vôňu u predchádzajúceho sprcháču cítim dlhšie a výraznejšie. Cenovo sa pohybujú okolo 2€ a rozhodne odporúčam. Mňa ako extrémnu sušienku ani nevysušujú, čo je wau :))



Nedalo mi nekúpiť si po toľkých pochvaľných recenziách dvojfázový odličovač s chrpou. Snažím sa obmedzovať micelárne vody a byť trošku šetrnejšia k očkám a tak poctivo testujem tento odličovač, ktorý je druhý u mňa doma v poradí na tomto princípe. Prvý som mala dermacol a hoci dobre odličoval, veľmi rýchlo sa od seba zložky oddeľovali. Pri tomto to trvá trošku dlhšie, čo považujem za veľké plus, ale nastáva tu aj veľké ale. Riasenku mi síce odlíči, no žiaľ nie expresne rýchlo a nezaobíde sa to bez šmrdlania na oku. Obyčajné priloženie a jemné vtláčanie nestačí, aspoň nie pri odličovaní Lash sensational. S inou riasenkou zrovnanie nemám, keďže inú momentálne nepoužívam. V očiach neštípe, cena je tiež prijateľná, ale asi sa popozerám nabudúce po inom dvojfázovom odličovači.


Vyskúšali ste niekedy od Yves rocher sprchové gély alebo dvojfázový odličovač? Ako ste spokojné s ich výrobkami? Čo by ste mi odporučili na vyskúšanie?

18 komentárov:

  1. sprcháče od YR zbožňujem! Super článok :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Kawaii box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takže ďalší milovník ich sprcháčov :) ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Sprcháče od YR sú top. A rovnako aj sprchový olej s ovsom, ktorý vonia ako karamel ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak po ňom sa budem musieť pozrieť, vďaka za tip :)

      Odstrániť
  3. Doma mám hneď niekoľko zľavových kupónov do IR, takže sa teším sa veľké nákupy. Ich sprcháče sú jednoducho základná výbava ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :) sprcháče milujeme viaceré ako vidím :D

      Odstrániť
  4. Vanilkový sprchac som si nedávno kúpila, vôňa sa mi páči no zatiaľ som ho nemala čas skúsiť. Ten s kávou mam ale svrbenie ma
    z neho pokozka takže lezi doma nedopouzivany.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fúú to neviem prečo, ja som extra, ale naozaj extra sušienka a na mňa v pohode

      Odstrániť
  5. Já miluji celou jejich kosmetiku. Nejvíce sprchové gely, mám i pleťové krémy a super. Jsem velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pro ten vanilkový sprcháč si zajdu :D.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. YR má skvelé sprcháče, ale napríklad aj taký malinový ocot na vlasy je zaujímavý produkt :) a čo sa týka dvojfázových odličovačov na oči, odporúčam nový Garnier, alebo z trošku drahších Mary Kay :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aj ja som milovníčka YR sprcháčov, tie ich vône, juuj, tento kávový som mala a je mega, momentálne mám ten s orechami z Makadamie, a zo zelené rady mám- Mandľa s kvetom pomarančovníka, ten tiež odporúčam aspoň privoňať v obchode :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten mám tie ovoňaný, ale tie zelené vône mi až tak nesedia :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks