sobota, 19. novembra 2016

TONY&GUY

Ahojte :)

Pred mesiacom mi prišla zásielka z eshopu Vivantis a okrem týchto výrobkov na vlasy od TONY&GUY sa tam nachádzali aj dva vlasové prípravky od Dove, o ktorých som vám písala v tomto článku. Dnes sa pozrieme na zúbok vzorke vlasového šampónu na poškodené vlasy, cestovnému spreju na tepelnú úpravu a laku na vlasy.

Šampón na poškodené vlasy
Táto malá flaška obsahuje 50ml šampónu, ktorý sľubuje vlasom lesk, predchádza lámaniu, čistí vlasy aj pokožku hlavy. Obsah mi vyšiel na približne tri umytia a z nich môžem skonštatovať len to, že na jemné vlasy to nie je to pravé orechové. Vlasy mi skôr zaťažil, čím sa mi skrátila doba umývania o jeden deň a bohužiaľ vlasy som mala veľmi splasnuté a objem sa len ťažko robil. Čo je plus je krásna vôňa a končeky neboli suché, no ako celok šampón žiaľ odporučiť nemôžem.

Tento sprej na rozdiel od šampónu odporučiť môžem a odkedy ho mám, používam ho pri každom jednom žehlení. Nádherne vonia, má dobrý rozstrekovač, čiže žiadne mokré pramienky a vlasy mi udrží vyžehlené dlhšie aj napriek vlhkému ovzdušiu vonku. Vlasy neelektrizujú, voňajú, skrátka toto je výrobok, ktorý musíte vyskúšať. Po mesiaci pravidelného používania cca každý tretí deň mi ubudla možno tretina, takže ani investícia nie je strašná a nezruinuje nikoho. Vlasy nie sú presušené, ale jemné a hebké na dotyk. 

S týmto lakom som si na začiatku používania nesadla. Absolútne mi vlasy nezafixoval, len mi ich prevoňal. Dlhším používaním som zistila, že je to stupeň fixácie "len" 3, takže ani nesľubuje veľké fixovanie, skôr prirodzený vzhľad a ľahké zafixovanie. Veľké využitie som naň našla v prelakovaní čerstvo vyžehlených vlasov, kde ich udrží krásne svieže a vôbec im nespraví krustu, ani ich nezlepí. Vlasy dokonca vydržia dlhšie svieže a netreba umývať tak často. Ako ďalšie využitie som v ňom našla na obočie, kde zľahka prestriekam kefku, prejdem si s ňou po obočí a celý deň sa ani nepohne. A už som spomínala tú vôňu ? :)) ... je skrátka božská a vo vlasoch sa mi udrží až do ďalšieho umytia. Tak jemná, sladká a kadernícka. Takže ak nepotrebujete zafixovať nejaký spoločenský účes, ale len prestriekať na deň vlasy aby neelektrizovali a "poslúchali", tak vám môžem taktiež tento lak odporučiť.

Pridať popis

Používate nejaké výrobky od TONY&GUY? Vyskúšali ste niečo z týchto prípravkov? Čo by ste mi od nich odporučili? ☺

Ďakujem eshopu Vivantis za možnosť testovania týchto výrobkov.

10 komentárov:

  1. No šampón na poškodené vlasy, aj som čakala, že bude vlasy zaťažovať hoci som zatiaľ z tejto značky neskúšala žiaden produkt.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno pre extrémne suché vlasy by bol fajn, no žiaľ na moje nie :)

      Odstrániť
  2. Používám lak na vlasy a super. Ale sea salt sprej mě zklamal.. :( to byla čirá katastrofa, z vlasů mi dělal hroty a neskutečně mi je vysušoval... :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sea salt som nemala a názory naň sú tak 50 na 50 :) možno niekedy vyskúšam :)

      Odstrániť
  3. Sprej na tepelnú úpravu teda vyzerá dosť dobre :). Inak mám doma stylingovy sprej s morskou solou a ten pouzivam hlavne odkedy mam kratke vlasy pre dosiahnutie takeho messy looku. (neviem preco mi zrazu na mobile prestala ist diakritika :()

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som zatiaľ od tejto značky neskúšala ešte nič, neviem sa rozhodnúť, keďže som počula veľa pozitívnych ale aj negatívnych názorov, tak uvidím.. Každopádne, ten šampón ma zaujal:)

    Saja Frey blog
    Pozývam ťa na: Súťaž o diár Dary Rolins

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veru, názory sú 50 na 50, ale keď už nevieš čo, rozhodne aspoň ten sprej na tepelnú úpravu :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks