štvrtok, 10. novembra 2016

spotrebované za september + október II.

Ahojte :)

Články s novinkami a spotrebovanými produktami ma bavia najviac ako písať, tak aj čítať. Dnes si dáme teda pokračovanie spotrebovaných produktov za posledné dva mesiace a kto nevidel prvú časť, klik sem. Extrémne nekupovanie novej kozmetiky sa konečne vyplatilo nielen pre moju peňaženku, ale aj pre moje skrinky a úložné boxy, ktoré sa pomaly vyprázdňujú,... hurá :)


Stále si stojím za svojim názorom v recenzii a tento krém ma milo prekvapil. Nie všetky krémy od Ziaji mi vyhovovali, ale tento veruže áno. Nespôsoboval mi neplechu a obstojne aj hydratoval. Keby som si nezamilovala na pleť oleje alebo krémy s vysokým percentom olejov, rada by som sa k nemu vrátila.

Nivea masky
Tieto jednorázové masky od Nivei zbožňujem a toto bolo moje žiaľ posledné balenie kupované asi po 20 centov ( normálne cena okolo 1,60€). Maska je poriadne hutná, výživná. Na pleti som si ju nechávala dlhšie a sama som sa čudovala, moja pleť ju vždy skoro celú "vypila". Za mňa veľké áno.

Bioderma Hydrabio Riche
Jeden čas môj veľký obľúbenec, no za tú cenu som na vážkach. Ani som ho celý nespotrebovala, prešiel dátum spotreby a začal divno smrdieť. Za mňa už nie, sú aj lepšie krémy za nižšiu cenu.

Cien odličovacie tampóniky
Posledné balenie týchto malých pišišvorov. Na nechty super, v podstate aj na pleť, ale niekomu by mohli prekážať. Po novom som sa zamilovala do tých väčších zo 100% bavlny.


Garnier fructis kondicionér
Óóó tak tento veruže áno. Veľakrát ospevovaná značka na mojom blogu, no nepomôžem si, keď ju milujem. Tento kondicionér voňal ako sladučké jabĺčka a zanechal vlasy dlho lesklé, jemné, prevoňané, no proste krásne. Určite odporúčam.

Yves rocher šampón
Taktiež u mňa už dosť prefláknutý a milovaný šampón, ktorý mi s vlasmi robí zázraky. Krásne umyje, zjemní, prevonia a predĺži dobu umytia o jeden deň.

Batiste suchý šampón
Ďalšie balenie suchého šampónu padlo za vlasť. Odmastil super, nezanechával biele fľaky, ale vôňa bola tak silná a výrazná, že už túto variantu si nekúpim. Prebila dokonca aj môj parfém a voňať ako umelý kokos, po tom fakt netúžim :)


Tetesept soľ do kúpeľa
Toľko vychvaľovaná soľ do kúpeľa, ale žiaľ mňa neuchvátila. Takmer nevoňala a vlastne nerobila nič. Uvidím aká bude tá medová, ale zatiaľ táto kokosová za mňa nee.

Lak eveline
Skvelý lak, ktorý spevní nechty a to že echt. Skvelú službu spravil aj ako podkladový a rozhodne odporúčam

Essence make me brow
Doplnil a zafarbil chĺpky, ale nejakej extra fixácie som si nevšimla. To už si dám radšej na kefku lak na vlasy a s ním si prejdem obočie, čo drží naozaj celý deň. Ale tak odporúčam a určite sa k nemu niekedy vrátim.


Čo ste v poslednej dobe spotrebovali vy? Darí sa vám míňať, či len dokupujete zásoby? ☺

20 komentárov:

  1. YR velmi miluji :) je to má oblíbená značka! :) Batiste je super pomocník :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja používam od Cien aj tieto malé a aj veľké tampóny a som spokojná :)
    A lak Eveline by som chcela vyskúšať, lebo môj spevňovač záhadne zmizol :/
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie malé sa netrhajú, sú pevnejšie a dobre sa s nimi nechty odlakovávajú :) ... tak nabehni do 101tky alebo tety drogérie a tam sú :)

      Odstrániť
  3. Já používám od Yves Rocher šampon ten nový brillance s měsíčkem a dost mě zklamal, čekala jsem lepší výsledek, dost rychle se mi po něm mastí vlasy. Zato jeho kolega Reparacion je jeden z mých nejoblíbenějších. Momentálně se snažím kosmetiku méně nakupovat takže mi těch novinek až tak nepřibývá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani som nezaznamenala že majú nový šampón, ale aspoň sa mu vyhnem :)

      Odstrániť
  4. Lak Eveline používam už veľmi dlho a určite keď sa mi minie tak kúpim znova. S ním sa mi nechty nelámu, neštiepia, zázrak. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som tomu neverila, ale pekne dá dokopy nechty :)

      Odstrániť
  5. Medovú masku Nivea mám tiež veľmi rada, hlavne teraz v zime je to skrátka zázrak, nič tak dokonale nevyživí pleť ako toto, najradšej si ju nanášam na celú noc a ráno je to úžasný pocit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na noc sa mi moc neosvedčila, ale na večer a nechať dlhšie áno :)

      Odstrániť
  6. Batiste chcem vyskúšať už veľmi dlho, ale stále sa k tomu nie a nie dokopať, táto varianta však nevyzerá nejako extra vábne :D asi sa poobzerám po tých klasickejších :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Kawaii box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zatiaľ som vyskúšala tri a táto vyšla najhoršie, ale len kvôli moc výraznej vôni :)

      Odstrániť
  7. Hodně jsi mě nalákala na kondicionér od Garnieru. Musí skvěle vonět. Suché šampony od Batiste taky používám a jsou nejlepší. I když ta silná parfemace mi taky někdy vadí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veruže vonia skvelo a na moje vlasy naozaj zaberá :)

      Odstrániť
  8. Fructis mi taky vyhovuje, dřív jsem tuhle značku nemusela, ale teď jsem si ji oblíbila:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je super, lebo aj tie vône majú dokonalé :)

      Odstrániť
  9. mne celkom ten essence gél na obočie vyhovoval :)
    skôr nemusím iné odličovacie tampóniky ako ebelin, pretože my každé iné nie sú príjemné na tvári :(
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ebelin sú skvelé jemné, ale nemám po ruke moc DMku :)

      Odstrániť
  10. presne ta bioderma riche žiadny zazrak tiež moja reč sú aj lepšie za lepšiu cenu.. a šampón yves rocher repair som si kupila som naň zvedavá krásne vonia:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks