utorok, 29. novembra 2016

image poster

Ahojte :)
Keď mi prišla ponuka na spoluprácu s eshopom image poster, dlho som neváhala a ponuku prijala. Presne som mala stanovené, čo si dám vytvoriť, hoci ponuka eshopu ma zmiatla a rozmýšľala som. Majú veľkú ponuku cez plagáty, plátna, fotky na hliníkovej doske, nástenné hodiny,... Ja som chcela byť ovečka v dave a veľmi som chcela mramorový podklad na fotenie a tak som začala hľadať kvalitnú fotku s mramorovým vzorom.



Veľmi ma potešila ponuka testovania fotky, či má vyhovujúcu kvalitu na daný produkt v danej veľkosti. Niektoré mi vyšli slabé, tak som hľadala ďalej, až mi vyšiel smajlík s vyhovujúcou kvalitou. Objednávka bola ľahko zrealizovaná a behom cca troch pracovných dní bol plagátik u mňa doma.


Samotný plagát mi prišiel zabalený vo veľkom tubuse, uprostred ktorého sa nachádzala aj faktúra a lepky, ktorými si ho môžem uchytiť napr. na stole. Plagát mám v rozmere 70x50cm, takže hravo mi prekryl komodu, kde sa mi skvelo fotia produkty. V akcii ste ho mohli vidieť v každom článku za posledný mesiac, napr. tu ( haha :D ). Plagát je trošku lepkavý, čiže sa z neho trošku ťažšie utiera prach, ale všetko mu odpúšťam, pretože na fotkách sa mi neskutočne páči.




Napriek tomu, že prišiel stočený v tubuse sa ľahko prispôsobil rovnej ploche a nestáča sa. Ja som s kvalitou a rýchlym dodaním nadšená a verím, že ak raz budem mať pekné fotky s manželom alebo deťmi, opäť využijem službu tohto eshopu a zhmotním si spomienky.

Poznáte tento eshop? Páčia sa vám produkty fotené na mramorovom podklade?

3 komentáre:

  1. jeeej toto je super :) a to som si myslela, že máš nejaký mramorový stolík alebo niečo :) a to sa dá aj takto :) paráda :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fotky na mramorové desce se mi u tebe moc líbí.Je super, že se to dá i takto vytisknout. Určitě to vyjde i levněji než opravdová věc z mramoru. Na focení úplně super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vobec nepoznam a toto je naozaj perfektna myslienka, ze ma to nikdy nenapadlo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks