utorok, 1. novembra 2016

extrémne suchá pokožka

Ahojte :)

Aj vás trápi tak extrémne suchá pokožka, že vás neskutočne svrbí a dokážete si ju rozškriabať do krvi? Ak áno, budem rada za každý váš tip, pretože ja už som zúfalá z toho :(. Takto stav sa u mňa objavuje vždy jeseň+zima len za posledných pár rokov a ešte som nenašla nič, čo by fungovalo na 100%.


Čo jediné smiem používať sú moc neparfumované a čo najviac prírodné sprchové krémy a gély. Zo zásob som vytiahla extra hutný krémový Dove, ktorý ma síce nevysušuje, ale nedodá mi ani extra veľkú hydratáciu. O niečo lepšie je na tom sprchovacia pena od BioBeauty, ktorá obsahuje oleje a nemám nutkanie sa hneď po sprche doškriabať.


Tu už sa dostávame k mojim záchranám, hoci aj tie občas sklamú. Nikomu nemusím predstavovať klasickú kelímkovú niveu, ktorá je poriadne hutná. Dokáže mi uľaviť, ale len na nejaký čas. Ešte dodám, že u mňa je vysušená pokožka extrémne, takže sa musím natierať cca každú jednu, maximálne dve hodiny. Druhou záchranou je u mňa univerzálny skinfood od weledy, ktorý je dosť olejový, takže tiež mi pekne premaže pokožku, no za nejaký čas sa musím znova natrieť. Vyskúšala som už toho mnoho, od lacných, až po drahú biodermu atoderm priamo určenú na atopickú pokožku a nič nezabralo.


Asi najväčšou záchranou je pre mňa 100% kakaové maslo. Jemne s ním prechádzam po pokožke, kde sa vplyvom telesnej teploty roztápa a zanecháva olejovú pokožku. Ale aj tu sa musím po nejakej hodinke natrieť znova. Čo mi najviac nevyhovuje je prekvapivo vôňa. Je dosť silná a prenikavá, ale za ten účinok to stojí.


Čo pomáha vám v boji so suchou pokožkou? Budem vďačná za každý tip. Ďakujem ♥

26 komentárov:

  1. Ahoj Moni, tiež zápasím so suchou pokožkou, najmä na rukách a chodidlách. Veľmi sa mi osvedčila klasická Indulona - modrá (tá je ale dosť mastná, je lepšia na noc) a červená, ktorá sa dá rozotrieť celkom dosucha. Z "modernejších" produktov má na suchú pokožku podľa mňa dobré krémy Garnier (Intensive Care s červeným obalom), sadol mi od nich telový krém, aj krém na ruky. To kakaové maslo musím vyskúšať:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ivi, teraz mi to trošku ustúpilo a vystačím si s hocijakým krémom, ale za vyskúšanie indulony nič nedám :)

      Odstrániť
  2. Tak tento článok je stvorený pre mňa ja mám od mala extrémne suchú pokožku ;) super článok

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Alex :) hádam to nie je až také zlé a nesvrbí ťa moc :)

      Odstrániť
  3. Tak tento článok je stvorený pre mňa ja mám od mala extrémne suchú pokožku ;) super článok

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám nejhorší problémy se suchou, svědící pokožkou až jsou velké mrazy, takže v zimě. Za sebe nedám dopustit na tělová mléka a krémy na ruce od Neutrogeny, v tom nejhorším období mi vždy pomohly.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nuž suchá pokožka ma netrápi, ale mala som nedávno problém s pokožkou po holení, svrbela ma po všetkom a jedine kokosový olej si s tým dokázal poradiť a ešte jeden krém od Sensual po holení, inak ma všetko svrbelo, tak možno skús nejaký telový prírodný olej, tie by mali lepšie hydratovať pokožku.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám úplně stejný problém. Poslední tři roky s tím bojuji a můžu říct, že po těle mám dost jizev právě z toho, že jsem se škrábala z toho, jak moc jsem se škrábala. Momentálně používám ve sprše La Roche Possay Lipicar myslím, ale ten nějak nepomáhá, dále od Avéne krém. Ten docela hydratuje, ale moc mi nevoní. Zkouším také Neutrogenu, ale taky žádný zázrak. Nejlépe asi zatím Manufaktura, ty docela dost hydratuje. Teď jsem si pořídila na jizvy a hojení La Roche Possay Cicaplast. Možná trochu pomáhá, co se týče hojení rozškrábaných míst :) Snad ti něco z tohoto pomohlo :)

    Budu ráda, když se podíváš na můj blog LA VIE EST BELLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Jani za komentár :) niekto neutrogenu moc chváli a niekto nie, takže mne by asi tiež nepomohla :) a o tých jazvách by som vedela rozprávať :D

      Odstrániť
  7. Rovnaký problém mám aj ja, veľmi často sa zvyknem doškrabať aj do krvi. Mne osobne najviac pomáha obyčajný detský olej Aviril a raz som u kamošky skúšala maslo od Brazil Keratin a bolo skvelé. Ale je trošku drahšie :/
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip Nikuš :) vyskúšam detský olejček :)

      Odstrániť
  8. Takový problém ti teda vůbec nezávidím. Sice mám suchou pokožku, ale ne až tak extrémně. Držím palce, abys našla něco, co ti pomůže déle než na pár hodin.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nivea modrý krém to je prostě klasika a ten od Weledy mám teď asi měsíc a nemůžu si ho vynachválit.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď človek už nevie čo, nasadí overené klasiky :)

      Odstrániť
  10. Mě funguje klasické máslo, případně sádlo (ale po něm člověk voní jako řízek takže to až tolik nepoužívám). Klasické krémy už nepoužívám. Přišlo mi, že čím víc podobných krémů používám, tím více se přestává pokožka přirozeně mastit a tím více jich musím používat. Sádlo by mohlo být pro někoho příliš aromatické, proto je to máslo o něco vhodnější.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vonať ako šnicla by mi až tak nevadilo, ale ostala by som hladná :D Ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  11. Moc hezké fotky :) http://nicoleshyblog.blogspot.cz/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Holky, zkuste vazelínu, kterou mám na blogu v oblíbenostech, vždycky pomohla mé sestře s exzémy.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super produkty, najviac ma zaujalo to kakaove maslo. Inak krasne fotky si urobila :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    GIVEAWAY SO ZENDIUM

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks