streda, 19. októbra 2016

spotrebované za september + október

Ahojte :)

Po mesiaci a pol sa mi tu opäť nahromadilo hneď niekoľko spotrebovaných výrobkov, niektoré z nich už aj vytiekli do tašky, tak je najvyšší čas o nich niečo napísať, nech môžu letieť do koša. Článok rozdelím na dve časti, nakoľko by bol zbytočne dlhý.


Radox sprchový gél ( lavender & water lily)
Na počudovanie mi tento sprchový gél veľmi vyhovoval. Nevysušoval, nechával pokožku príjemne hladkú a jemnú. Vôňa mi taktiež neprekážala a nakoniec sa ukázala ako veľmi pekná.

Dove sprchový gél ( fig & orange blossom)
Taktiež skvelý sprchový gél, nevysušoval, penil, krásne voňal a teraz dokonca v kauflande za cca 1€ :)

Gél na holenie balea ( blueberry love)
Prázdne zaprasené balenie, ktoré je po 10 mesiacoch minuté. Vôňa krásna, všetko super, len akosi sa neviem prinútiť používať gély a peny na holenie a vždy to zbúcham len so sprchovým gélom.


Rexona maximum protection ( stress control )
Už aj ja som objavila čaro týchto antiperspirantov a milujem vôňu tohto zeleného. Kupované v tete drogérii, kde je mimochodom najdrahšia ( bez akcie najlacnejšie v DMku :)). Ochráni ma na 100% a na leto nepostrádateľný kamarát.

Dove originalKrásna jemná vôňa, na jar a jeseň je pre mňa ochrana úplne postačujúca. Nezanechával mi fľaky, neštípal, dokonca ani po holení.

Nivea pearl&beauty
Kupované už len kvôli tej krásnej vôni. Antiperspirant som objavila pred šiestimi rokmi a odvtedy som nalákala na tú vôňu niekoľko žien. Mňa ochráni a úplne mi postačuje.


Weleda krém na nohy
Veľmi príjemný a hydratačný krém na nohy. Osviežoval, ľahko sa rozotieral a docela rýchlo vstrebával. Keď sa na to pozriem spätne, nepohrdla by som ďalším balením a odporúčam.

White look pasta na zuby
Túto pastu som našla ešte minulý rok v DMboxe a konečne sa dostala na rad. Penila, vyčistila, nedráždila a veľmi príjemne prekvapila. Taktiež by som sa nebránila ďalšiemu baleniu. 

Avene micelárna voda
Prosím pekne, najlepšia micelárna voda akú som kedy skúsila. Snažím sa obmedzovať micelárne vody, ale nad touto velice silno uvažujem. Dokonalo odlíčila, vyčistila pleť, nedráždila, upokojovala podráždenú pleť a hojila mi akné. Jednoznačne odporúčam.


Avon planet spa maska
Vyhadzujem takmer celú po záruke. Hoci bola príjemná na pleti, nič mi s ňou nespravila. Za mňa teda nie.

Avon pena do kúpeľa
Príjemne voňavá pena do kúpeľa, pena bola dostatočná, ale napriek tomu som si obľúbila do vane skôr oleje, čo mi pekne hydratujú pokožku.

Darí sa vám spotrebovávať, či len hromadiť produkty? Vyskúšali ste niečo z mojich spotrebovancov? ☺

18 komentárov:

  1. Po tom antiperspirante od Rexony pokukujem už dlhšie - všade naňho počujem iba samú chválu. Vidím to tak, že si ho pri najbližšej návšteve dm drogérie asi aj zaobstarám :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. active shield mi moc nevoní, zelená mi voní a je dosť chválená fialová aj ružová :)

      Odstrániť
  2. Dove original je veľmi dobrý a presne ako píšeš, ani po holení nie je problém s aplikáciou.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Antiperspiranty od Rexony i já velmi ráda používám a s holením jsme na tom úplně stejně. Taky si vystačím se sprchovým gelem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na blogoch je rexona veľmi veľmi obľúbená :) a ako vidím, sprchový gél miesto peny na holenie nám postačuje viacerým :)

      Odstrániť
  4. s tým holením to mám podobné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. klasika, to potom v sprche som o dosť kratšie ako na seba patlať stále gél :D

      Odstrániť
  5. Mám strašně ráda sprchové gely od Dove, krásně voní a nemusím se po nich ani mazat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemusíš? Joooj závidím :) ja som suchá že sa musím, ale aspoň nevysušujú :)

      Odstrániť
  6. Momentálně používám také sprchový gel od Dove a strašně dlouho po sprše ještě voním, takže za mě ano :) A del na holení od Balea je prostě úžasný :)

    LA VIE EST BELLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mňa sa ohrieva už vo vôni original a veru mňam :) Dove tie vône jednoducho vie robiť :)

      Odstrániť
  7. Antiperspirant od Nivei mám veľmi rada ♥ super článok

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tieto clanky mam velmi rada :), a tu white look past by som rada vyskusala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) je dostupná v každej DMke a hoci nebieli, obľúbila som si ju :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks