sobota, 8. októbra 2016

obľúbenci za leto

Ahojte :)

Už nejaký čas je leto oficiálne za nami a dnes vám ukážem produkty, ktoré som používala najčastejšie počas posledných mesiacov. Niektoré produkty používam doteraz, takže ich vrelo odporúčam vyskúšať. O krémoch weleda som písala v tomto článku a stále si stojím za svojimi slovami. Od krému na nohy som síce začala väčšiu hydratáciu, ale na leto bola dostačujúca a nohy jemne schladil, čím som si ho obľúbila najmä v horúčavách. Skin food používam raz do týždňa ako hydratačnú masku, nakoľko dennodenné používanie sa mi neosvedčilo. Výborný je aj na premasírovanie extrémne suchých miest. Môj milovaný marulový olej opäť a zase, až je mi trápne stále o ňom písať, no nepomôžem si. Najlepší produkt na pleť čo som doteraz vyskúšala a láska na celý život. Stačí pár kvapiek a pleť ostane hydratovaná + u mňa sa vytráca akné (juchúú).


Z dekoratívky som tomu moc nedávala a používala prevažne len catrice korektor na zakrytie potrebných vecí. Pery som pretrela buď nuxe balzámom alebo chubby stickom od gabrielly salvete. Na oči klasika maybelline lash sensational ( na fotke nie je, nebudem ju fotiť stále dokola) a obočie buď catrice alebo benefit goof proof. Obe ceruzky sú skvelé, ale tá od benefitu viac vedie ( nečakane :D). Biely lak na nechty nemohol chýbať, nakoľko opálenej pokožke dodal šmrnc a neviem sa ho vzdať ani teraz na jeseň.


Vlasy cez leto dostávajú zabrať a sú mastnejšie a splihnutejšie častejšie. Suché šampóny batiste mi v tomto pomohli a už nejaký ten čas majú moje čestné miesto v kúpeľni. Vďaka Džuls som sa odhodlala ku kúpe hubky od ebelinu a hoci ju mám len od začiatku septembra, štetce na pleť som vyradila hneď po jej vyskúšaní. Hubka spraví omnoho prirodzenejší a taký krajší efekt na pleti. Z dekoratívky som používala často aj toto duo od w7, taktiež od mojej milovanej Džuls a hoci to nie je najlepší produkt na svete, milujem ho. Trošku zvýrazniť lícne kosti bronzerom a rozjasňovač nad peru, na nos a nad lícne kosti. Výhodou je, že to s nanášaním nemôžete prehnať a vyzerá to stále decentne. Klasika sprej s SPF50 od La roche posay, o ňom už ani písať nemusím - must have na leto.



Čo pekného ste si obľúbili vy cez leto? Máme nejakého obľúbenca spoločného? ☺

14 komentárov:

  1. Společný máme korektor Catrice ten je moje celoroční must-have :).
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len keby bol dostupnejší, u nás v kuse vypredaný :(

      Odstrániť
  2. Batiste je můj Number 1, Catrice korektor už mám třetí balení.. :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma teší :)) ten catrice obľubujeme viaceré a potom je nedostupný :D

      Odstrániť
  3. Gel lak od essence ten mam ve stejné barvičce a docela dost často ho nosím :) A batiste je také má stálice :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Z oblíbenců máme společné jen ten suchý šampon od Batiste, ale všechny výrobky se mi líbí a spoustu z nich jsem ještě ani nezkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak musíš marulový olej, ten je fakt pecka :)

      Odstrániť
  5. Weledu skin food mám moc ráda, stejně tak marulový olej! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. máš vkus ;) ale som rada že aj tebe tak sedia :)

      Odstrániť
  6. Ten korektor od Catrice mám aj ja, zatiaľ neotvorený, ale teším sa naňho, keďže veľa ľudí si ho pochvaľuje.
    A biely lak od Essence je super :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak si šetri aj ten korektor, je ťažko zohnateľný a žiaľ rýchlo sa míňa :(

      Odstrániť
  7. Skin Food mám tiež rada, osvedčil sa mi hlavne ako balzam na pery a tiež ho zvyknem používať na pleť na suché miesta ako nočný krém.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako balzam na pery som ho veru ešte nepoužila, vyskúšam :) vďaka za tip

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks