pondelok, 12. septembra 2016

spotrebované za júl+august


Ahojte :)

Hoci som poslednú dobu veľmi neaktívna, žijem a opäť sa púšťam k blogovaniu, aj keď nie aktívne ako kedysi. Bezhlavé nakupovanie kozmetiky ma už akosi omrzelo, nemám potrebu kupovať dvadsiatypiaty sprchový gél do zásoby, keď aj tak naňho príde rada až o rok, že áno :D ...Snažím sa míňať staré zásoby, pretože expirácia sa blíži a je mi ľúto vyhadzovať nedopoužívané produkty. Poslednú dobu skôr ulietam na oblečení a topánkach, čo ide bohužiaľ trošku viac do peňazí. No dnes si ukážeme, čo sa mi podarilo minúť za posledné dva mesiace.

K letu jednoznačne patrí sprchovanie a mne sa podarilo minúť hneď tri sprchové gély ( na fotke len dva, jeden je v koši.. díky mami :)). Pílingový sprchový gél od Yves rocher bol dokonalý. Úžasná návyková vôňa, nevysušoval a určite sa u mňa ešte objaví. Novinkou Lidla sú tieto sprchové gély pure aroma tuším v 4 vôňach. Nenápadne sa podobajú na aroma ritual od dermacol, ale tie vône to je slasť. Tento sprchový gél voňal ako čučoriedkový jogurt a fanaticky som sa zamilovala. Doma ma čaká ešte jedno balenie a určite si pobežím aj pre ďalšie. Musíte vyskúšať. Je na čase vyhodiť aj opalovací krém od astrid. Hold, skončila sa záruka.



Taktiež som nespotrebovala pleťovú vodu od oriflame, ale ostalo mi len kúsok a skončila sa záruka. Nemám pocit že by niečo robilo, takže nepotrebujem ďalšie balenie. Ako inak, opäť u mňa odličovacie tampóniky z Lidlu, hoci si vždy vravím že už kúpim tie z DMka jemnejšie, ale na odlakovanie nechtov sú fajn. Tea tree olejček je moja láska lokálne na akné. Najnovšie ho vždy kvapnem do masky zo zeleného ílu a pleť sa čoraz viac lepší. Konečne som minula aj poslednú micelárnu vodu od Biodermy, hoci bola super. Snažím sa obmedzovať micelárne vody, takže odporúčam, ale už nekúpim.


Konečne sa mi podarilo minúť aj šampón od gliss kur a bohužiaľ ako si moje vlasy zvykli na prírodnejšie šampóny, tento robil šarapatu a už nekúpim, hoci ma v zásobe čaká ešte jeden. Opačným prípadom bol kondicionér garnier fructis, ktorý si kupujem opakovane a milujem ho, len raz oranžový, modrý, ružový,.. a posledným adeptom je maličký kondicionér od aussie, ktorý nebol zlý, ale žiaden zázrak sa nekonal a nepotrebujem veľké balenie.


Istý čas som pobudla v byte kde máme vaňu a patrične som si ju užívala. Vôňa vanilky a černíc bola úžasná, pena bola vcelku bohatá ( aj keď mohla byť viac) a voda zafarbená do fialova. Voňavé mydlo od Ziaji bolo skvelé, nevysušovalo mi ruky, umylo, voňalo a krásne vyzeralo. Nebránim sa ďalšej kúpe. Vcelku obľubujem jemnejšie zubné pasty, ktoré moc neštípu a nepenia a táto od curaprox skvelo medzi ne zapadala. Zuby umyla a to je hlavné. Ak bude dobrá akcia, nebránim sa kúpe :) ... konečne sa mi podarilo minúť telové mlieko od biodermy. Nebolo zlé, ale na môj vkus príliš lepkavé a málo hydratačné. Čaká ma v zásobe ešte jedno či dve balenia a nabudúce už nekúpim.


Riasenka devilash bola skvelá, len ubehol polrok a je na čase sa s ňou rozlúčiť. Spolu s lash sensational top riasenka, ktorú som za celú moju existenciu vyskúšala a čakám na dobrú akciu. Opačným prípadom boli linky od dermacolu, ktoré síce za tie dva roky čo ich mám nevyschli, ale nedržia mi a po pár minútach odišli do tramtárie. Nekúpim. Riasenka miss sporty nerobila úplne najhoršie riasy, ale ani žiaden wau efekt a preto už nekúpim. Balzám na pery z avonu má asi 8 rokov, tak letí do koša ešte neminutý.



Čo sa podarilo spotrebovať vám? Nakupujete stále do zásoby, či sa snažíte obmedzovať nákupy a míňať produkty? ☺

18 komentárov:

  1. Mýdlo od Ziaji vypadá pěkně, ten obal je roztomilý :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S žádným z tvých produktů nemám zkušenost, pouze k novince od Cien sprcháčům jsem čichala a vůní se mi zdají lepší než od Dermacol.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je individuálne :) ale tieto wild berries to je och, mňam :)

      Odstrániť
  3. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cien má skvelé sprcháče a ich tampóny kupujem pravidelne. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já když jsem v Lidlu uviděla ty sprchové gely, tak hned musely být moje a brala jsem rovnou i tělová mléka, voní opravdu slibně:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj ja som si prednedávnom povedala, že by som mala pomíňať kozmetiku, ktorú mám a až potom si niečo kúpiť, lebo mám na vani asi 30 krabičiek :D. Mám poccit ,že vyhadzujem na kozmetiku veľa € a potom sa mi to len pokazí :D. Škoda, že som v Avone nevidela kombináciu černica/vanilka, určite by som si ju kúpila :)

    Lavandula diary- Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :) tá pena je stará asi 3 roky, takže možno už ani nie je :D

      Odstrániť
  7. haha,presne to isté som si na tie tampóniky z Lidlu povedala aj ja :D že na nechty budú fajn :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nakupovanie kozmetiky to je u mňa ako horská dráha, jedno obdobie nekupujem nič a potom to zrazu príde a ja mám toho doma viac ako treba, v lete špeciálne, totiž no kto by odolal výberu kozmetiky v zahraničí. Teraz som nahromadila hlavne šampóny na vlasy, skrátka stále niečo, poznáš to. Mala som nedávno Mega Lashes tuším od Dermacolu a bola to fakt vcelku dobrá riasenka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak zahraničie to je iná kapitola, tam je skoro až povinnosť sa odtrhnúť :)) a mne od dermacolu žiaľ sedí len táto riasenka, ostatné vôbec

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks