streda, 21. septembra 2016

moja starostlivosť o pleť

Ahojte :)

Keďže sa mi behom leta rapídne zmenil typ pleti zo suchej na extrémne mastnú, zmenila som aj prípravky. Držím sa toho, že menej je viac a zbytočne si na seba nepatlám veľa produktov. Postupom času by som chcela prejsť na úplne prírodnú, ale žiaľ, najprv treba domíňať zásoby.


Snažím sa každý večer a ráno čistiť si pleť, hoci nie vždy sa to dá ( max. 2x do roka). K odličovaniu som si obľúbila tieto detské vlhčené utierky z Lidlu, kde ich je veľa, stoja málo a sú veľmi príjemné a dostatočne vlhké. Zotriem nimi celý make-up ( okrem očí) a zvyšok dočistím micelárnou vodou. Poslednú dobu si ma veľmi získala práve táto avene, no žiaľ je to malé balenie a už mi dochádza. Odlíči všetko, rýchlo, neštípe a lepší sa mi po nej pleť.


Následne pleť po použití micelárnej vody opláchnem a nanesiem milovaný marulový olej. Písala som o ňom recenziu tu. Krásne sa vstrebe, hydratuje, upokojí a nespôsobuje akné. Miláčik. Sedemdesiatpäť eurové sérum od estee lauder je prepadák na pleť. Po použití som sa neskutočne vyhádzala, takže spoločnosť mi robí na krku a dekolte, kde žiadnu neplechu nerobí. Hydratujete si iba pleť, či aj krk a dekolt? Očný krém je samozrejmosť a tento od dermacolu je fajn. Hydratuje obstojne, ale už taká natešená z neho nie som. Opäť zázrakom v mojej kozmetike je toto sérum na akné. Toto 7ml balenie stojí +/- 10 libier, čo je veľmi veľa, ale je to zázrak. Stačí ho naozaj málinko a lieči neskutočne akné. Musím vyčíhať poriadnu akciu a nakúpim ( bolo v lookfantastic boxe).


Dostávame sa k maske a k pílingu. Budem sa opakovať, ale zelený íl je proste zázrak. Namiešate si ho podľa potreby či s olejom, kvetovou vodou alebo pitnou vodou a nanesiete na pleť. Postupne maska stvrdne a trošku ťahá pleť. Prvé dní som si masku aplikovala každé dva dni a mala som na pleti také malé pupáčiky, čo vytiahol ten íl z pleti nadbytočný maz a špinu. Po mesiaci nasledovala krásne hladká pleť, okrem určitých dní v mesiaci, kedy žiaľ nepomôže ani svätená voda. Píling nemením a stále používam tento od biodermy. Neobsahuje extra drsné čiastočky, ale napriek tomu krásne vyhladí a pripraví pleť na olej/krém.


Po maske alebo pílingu si pleť prestriekam dermálnou vodou, čo nádherne schladí a upokojí pleť. Nezabúdam ani na ochranu pred slnkom, hoci už je september. Tvár prestriekam sprejom s vysokým faktorom a veselo môžem ísť von. Samozrejmosťou sú u mňa aj rôzne pleťové spreje a tento je z 98% prírodný a organický. Vôňou mi pripomína dáke lieky, ale je fajn. Nezabúdam na pery a poslednú dobu si ulietavam na tomto balzáme od nuxe. Nie je to určite najlepší balzám na pery, ale je skvelý a plusom je aj príjemná pomarančová vôňa.

10 komentárov:

  1. Obrúskami sa veľmi neodličujem, na cestách áno, no bežne nie. Od Avene som mala micelárku a bola dobrá, avšak majú taký super odličovací gél-krém, ktorý je topkou čo som v oblasti odličovania zatiaľ skúsila, myslím, že z radu Toleriane, tak jemnučký, hydratačný a pleť nezaťažujúci produkt som dlho hľadala. A ten zelený íl ma dosť inšpiroval, možno ho vyskúšam, moje pleťové masky sú momentálne len hydratačné, no občas to chce aj niečo čo vyčistí akné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tie neholdovala detským obrúskom, ale obmedzujem micelárky :)

      Odstrániť
  2. Super článok:) Ja mám nejaké mlieka na odličovanie ale najradšej mám obrúsky od Balea alebo jednoducho micerálku:) Na oči používam odličovacie mlieko od Avonu určené na oči:) Tiež mam na pleť plno prípravkou ale väčšinou si ju jednoducho len vyčistím micerálkou, sem-tam si dám nejakú masku, gél, peeling a je to:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) mne mlieka vadia, neznesiem ten pocit na pleti...

      Odstrániť
  3. Tie zásoby veľmi dobre poznám, ale veď to vieš :D. To sérum od Sefiros musím fakt vyskúšať a aj ten íl, čo si mi nabalila a potom si ho istotne kúpim , lebo všetci ho chvália. :) Skvelý článok cicka! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Džulieta :P ... vyskúšaj ten íl, za mňa topka topiek :)

      Odstrániť
  4. Četla jsem zmínku o tom, že se snažíš patlat na pleť co nejméně věcí. Já střídám pleťovou vodu od alverde a mléko od bione. A ráno před odchodem z domu krém od avon, protože jako jediný mi fakt nějak pomohl a nedělal mi horší pleť. :-D
    Jinak se mi tento článek moc líbil, protože jsi mi ukázala, o co všechno přicházím a že se v kosmetice stále nevyznám. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja nie som moc veľký odborník, ale toto sa mi osvedčilo :) treba hydratovať každý typ pleti :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks