piatok, 19. augusta 2016

Ziaja sun

Po dlhom čase opäť na blogu. Leto je v plnom prúde a hoci to tak vonku nevyzerá, pekné počasie k nám ešte zavíta. Chrániť pred slnečnými lúčmi sa treba celoročne a toto leto som poctivo skúšala tieto dva prípravky z línie sun od Ziaji. Prvým prípravkom je opaľovací krém na tvár SPF 30 a druhým je urýchľovač opálenia s tyrozínom..  


Opaľovací krém na pleť má klasickú bielu konzistenciu (vpravo), ktorá sa dá jednoducho rozotrieť a nezanecháva biele stopy. Nemá žiadnu výraznú parfumáciu a čo chválim najviac, nespôsobuje mi akné. Opálila som sa s ním pekne a necuckuje mi na ňom make up. Bude to verný spoločník pokojne až do zimy.

Urýchľovač opálenia s tyrozínom nenahradí klasickú ochranu pred slnkom, takže po natretí ešte klasický opalovák.  Priznám sa, že som bola trošku skeptická voči tomuto prípravku, ale mýlila som sa. Za toto leto som sa opaľovala asi 3x a na počudovanie som dosť zhnedla, takže za to vďačím práve tomuto prípravku, pretože sa mažem naozaj vysokými ochrannými faktormi. Má gélovejšiu konzistenciu (vľavo) a ľahko sa rozotiera. 




Za mňa odporúčam a nebránim sa kúpe o rok. Za veľmi dobrú cenu zoženiete fajn výrobky.

Čo používate vy toto leto na opaľovanie?

P.S. ešte dnes prebieha akcia v stánkoch Ziaja, kde pri nákupe nad 5€ získate zadarmo akýkoľvek očný krém/gél a to sa oplatí :))

Výrobky sa dajú zakúpiť buď na eshope www.dobrakozmetika.sk, všetky produkty taktiež nájdete na www.ziaja.sk alebo ak nemáte rady objednávanie z eshopov, tak priamo v kamenných predajniach Ziaja pre teba: Shopping aupark Košice, Obchodné centrum FORUM v Poprade, Nákupné centrum City Arena Trnava a v OD Prior Trenčín.

6 komentárov:

  1. Já používám SunDance z dm. Ani jsem nevěděla, že Ziaja má v nabídce opalovací kosmetiku, to musím omrknout:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zo sundance mám kokosový opalovák a aloe vera gél po opalovaní a taktiež sú to skvelé produkty :)

      Odstrániť
  2. Od této značky jsem zatím nic nevyzkoušela. Na opalování mám Astrid :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. astrid je vraj najhoršia značka, neviem čo je na tom pravdy :(

      Odstrániť
  3. Oba produkty vypadají povedeně, obzvlášť ten druhý mě zaujal, jelikož já se během léta cíleně skoro neopaluju a také používám vysoký faktor, takže něco takového by se určitě hodilo :) Jinak letos používám opalovací produkty od Biodermy a jsem spokojená :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bioderma je taktiež skvelá, suchý olej je favorit už druhé leto :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks