streda, 31. augusta 2016

3x sefiros

Ahojte, máme tu posledný augustový deň a s ním článok o troch výrobkoch od značky Sefiros. Pred vyše mesiacom som dostala z eshopu Vivantis na vyskúšanie marulový olej, telový krém s vôňou bourbonskej vanilky a peelingové sprchové mlieko s vôňou manga. Veľmi chválim prístup, kde mi boli výrobky zaslané na základe typu pleti a mojej preferencie vôní ( sladké, svieže,..). Výrobky od tejto značky ( ak som správne pochopila) sú výlučne robené práve pre eshop Vivantis (sk/cz). Nájdete tam výrobky od telovej kozmetiky, cez pleťovú až po kozmetické štetce, ktoré sú tiež riadne chválené.


Telový krém bourbonská vanilka 

Prvé čo ma zaujalo nielen na tomto kréme, ale celkovo na značke, sú dokonalé obaly. Niečo nové, neobvyklé a zaujímavé. Vítaná je pumpička, ktorá sa neupcháva, hoc je krém riadne hutný. Naberie akurát množstvo, takže netreba 20x stlačiť aby ste čo-to vydolovali. Hydratácia je veľmi vysoká, takže na svoje si prídu aj sušienky, ako som i ja, obzvlášť teraz po lete a navyše efekt trvá do ďalšieho sprchovania. Vôňa sa taktiež na tele udrží nejakú tú dobu, takže zaspávam sladko prevoňaná. Objem je 500ml a míňa sa pomaly, takže kvalita vs cena je adekvátna.


Peelingové sprchové mlieko mango

Opäť dokonalý obal a vôňa. Sladko trpká vôňa manga určite poteší čuchové bunky. Peeling nie je moc drsný, ale ani moc jemný. Niečo vydrhne a ak nemáte moc citlivú pokožku, pokojne ho používajte každý deň. Čo ma prekvapilo je hutná konzistencia, ktorá nesteká. Je to skôr také mliečne želé, ale na tele sa dá krásne rozotrieť a vymasírovať, čím sa prekrví pokožka. Po osprchovaní nemám pocit vysušenej napnutej pokožky, takže nemám nutkanie sa bežať ihneď natrieť ako to je žiaľ napr. u Balei. Objemovo a cenovo je na tom rovnako ako vyššie spomínaný telový krém, čo vám istú dobu vydrží, ale ak hľadáte poriadny peeling, pozrite sa po klasických olejových peelingoch.


Marulový olej

Zázrak som si nechala až schválne nakoniec, pretože tento olej jednoducho potrebujete. Mnoho ľudí si myslí že ide o marhuľový olej, ale to je chyba. Marulový olej sa vyrába z plodov marulového stromu, kde plody pripomínanú veľkosťou slivky. Marulový strom sa nazýva taktiež "sloní strom" pretože slony milujú práve tieto plody. Podľa oficiálneho popisu je tento olej ideálny pre dehydrovanú, suchú, citlivú, spálenú, podráždenú pleť, ale rovnako aj pre zrelú zmiešanú a dokonca aj mastnú pokožku. Musím určite potvrdiť dehydrovanú, mastnú aj podráždenú pleť. Olej používam pravidelne 2x denne na vlhkú vyčistenú pleť. Pleť je krásne hydratovaná, rozžiarená a na moje počudovanie s novou rutinou mi odchádza akné. Olej je vhodný aj do vlasov, či už do dĺžok alebo na pokožku hlavy, na masáže alebo na okolie nechtov. Do vlasov je skvelý, asi ako každý iný olej a na masáže je mi ho ľúto používať, pretože je to zázrak na pleť. Každá z nás isto ocení aj praktickú pipetu/ kapátko, ktorá umožní zaniesť len pár kvapiek a jemne vmasírovať do pleti.



zľava - telový krém, peelingové sprchové mlieko a marulový olej

Ak by som mala zhodnotiť poradie výrobkov, tak jednoznačne vedie na prvom mieste marulový olej, kde po pravidelnom používaní 2x denne po dobu 5 týždňov na pleť a sem tam na vlasy som skoro v polovici a isto nie je olej u mňa naposledy. Na druhom mieste tesne za olejom je hutný výživný telový krém, ktorý ma láka vo viacerých vôňach ( také granátové jablko alebo zelený čaj musia voňať dokonalo) a na treťom mieste peelingový sprchový krém. Je skvelý, ale keby som sa mala rozhodnúť, radšej zvolím klasický sprchový gél a k tomu kombináciu poriadneho olejového peelingu.

Zaregistrovali ste značku sefiros? Čo sa vám pozdáva z ich ponuky? Túžite po nejakom ich výrobku? 

P.S. ďakujem za možnosť vyskúšania produktov :)

21 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ono dosť aj obaly predávajú a v tomto prípade si ľudia platia nielen za krásny obal, ale aj za kvalitu :)

      Odstrániť
  2. to je pravda, že obaly predávajú :) a keď sú to ešte navyše kvalitné produkty, tak je to skvelé :) veľmi sa mi tieto produkty páčia :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. išli na to strategicky a žiadne zaprdené komunistické obaly :D

      Odstrániť
  3. O značke som ešte nepočula, no produkty vyzerajú naozaj super :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Japan Candy box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sleduj aj na youtube kanál vivantis, tam je viac recenzií na značku sefiros a nie len na ňu :)

      Odstrániť
  4. Obaly se mi fakt moc líbí a i produkty vypadají že fungují :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Znacku znam, ale zatim jsem nic nevyzkousela. Na marulovy olej jsem uz cetla vice recenzi a vypada opravdu lakave :) A ty obaly jsou taky moc povedene, v jednoduchosti je krasa :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na ten marulový olej som čítala kopu recenzií a nejak mi to nešlo do hlavy, že to všetci chvália :)) a je to tu, chválim i ja :D

      Odstrániť
  6. Znacku znam, ale zatim jsem nic nevyzkousela. Na marulovy olej jsem uz cetla vice recenzi a vypada opravdu lakave :) A ty obaly jsou taky moc povedene, v jednoduchosti je krasa :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňa na ich produktoch úplne fascinujú obaly <3 ale ešte som nemala možnosť nič vyskúšať
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie majú riadne premyslené :) to písmo je najlepšie :D

      Odstrániť
  8. O tejto značke som ešte nepočula, ale majú naozaj pekné obaly :) A tie vône - marhuľa, vanilka, mango ...samé moje obľúbené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sefiros produkty bych moc ráda vyzkoušela, už jsem na ně četla víc článků.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najviac marulový olej :) na všetky typy pleti a je fantastický :)

      Odstrániť
  10. Se značkou Sefiros žádné zkušenosti nemám, ale velice mě zaujalo peelingové sprchové mléko :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak nemáš citlivú pokožku, kľudne to môžeš používať každý deň :)

      Odstrániť
  11. Skvelý článok, len nechápem, kde som sakra bola doteraz, prečo ho čítam až teraz? :D No nič, ale moja peňaženka asi zaplače, lebo ten olej musím mať a určite aj niečo iné, lebo už len tie ich obaly sú úplne mega super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no na facebooku Julinočka :D ten olej ti donesiem vyskúšať ;))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks