piatok, 1. júla 2016

novinky za máj + jún | 1. časť

Zdravím. Keďže minulý mesiac neboli na blogu žiadne novinky, dnes si to vynahradíme za posledné dva mesiace a navyše som to rozdelila na kozmetiku a na oblečenie. Kozmetiky sa snažím kupovať pomenej, predsa len takmer všetko doma mám a kúpim len to najnutnejšie. V júni som oslávila svoje narodeniny a ako darček mi poslala Júlia balíček kozmetiky. No nie je skvelá? ♥


Duo bronzer rozjasňovač som si natoľko zamilovala od w7, že vyradilo nateraz trio od makeup revolution. Dodá krásny svieži dotyk slnka na pokožke a vyzerá prirodzene. Tieň na oči a rúž som zatiaľ neskúšala, ale i na to príde čas. Laky som skúšala a bohužiaľ, žiadne wau sa nekoná, hoci odtieň je božský. Balzám skvelo hydratuje, len asi mám alergiu na nejakú zo zložiek. Po chvíľke ma neskutočne pália pery a musím si to zotrieť.


Po polroku som natrafila na tekutý catrice camouflage a musela som si ho zobrať. Čakal tam na mňa posledný. Poslednú dobu nepoužívam makeup, len korektorom zakryjem miesta a wualá. Biely lak som zháňala už veľmi dlho, len som nevedela od akej značky a nakoniec to náhodne vyhral tento gélový od essence. V tete drogérii som nemohla nechať ani krikľavo žltý lak od miss sporty, ktorý bude super na leto k opálenej pokožke. Penu na popraskanú pokožku na nohách od cien som kúpila hneď 2x, predsa len za 1€ som to tam nemohla nechať a pena je božská. Ak na ňu natrafíte, berte. Môj najmilovanejší šampón od Yves Rocher je opäť u mňa. Sú tri značky šampónov, na ktoré sa môžem vždy spolahnúť - Garnier fructis, dove a tento od YR. Ešte bol aj v akcii za 3,30€.


Začiatkom apríla mi zo spolupráce prišla obrovská zásielka dove, hoci chýba ešte jeden tuhý antiperspirant ( maminka mi ho zkonfiškovala) a o jedno bronzujúce telové mlieko si môžete zasúťažiť. Recenzie som písala a nájdete ich tu a tu .


Neodolala som ani návšteve Panta Rhei a samozrejme som cielene mierila k stojanu s yankee candle. Akonáhle som zbadala sugared aplle, hneď som ju schmatla. Najkrajšia vôňa na zimu a bohužiaľ ju stiahli z predaja. Pomerne novinkou je vôňa summer peach, čo je dokonalosť. V aromalampe voní ako cukríky lipo a to fakt že musíte mať.


Od priateľa som za štátnice dostala hodinky. Hoci sama by som si takéto nevybrala a nie sú môj vkus, nosím ich aj tak aby sa nehneval. Zapečený očný tieň catrice bol v emme a je krásne trblietavý teraz na leto. Retiazku so swarovski kamienkami som dostala k narodeninám v Yves Rocher k nákupu. Len po dvoch dňoch nosenia, bez potenia a kúpania celá zčernala, takže jupíí ☺

Čo pekného ste si vy kúpili za posledné dva mesiace?

20 komentárov:

  1. Pěkné nákupy, aj já se snažím kupovat kosmetiky méně. Yves Rocher šampon jsem si také koupila a jsem na něj velmi zvědavá. S těmi hodinkami si nic nedělej. Já taky minulý rok dostala dva řetízky které též nejsou můj styl a při odpovědi na otázku Proč je nenosím? Jednoduše odpovím že se mi zrovna k oblečení nehodí :-) nebo že mě po nich svědí krk :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snáď ti bude taktiež vyhovovať :)
      len ono to človeka zamrzí, že si dal s tým robotu niečo kúpiť a druhému sa to nepáči no :/ ale takéto veci by sa nemali len tak kupovať, nie vždy sa dá trafiť do vkusu :)

      Odstrániť
  2. Super nákupy. Moc se mi líbí balíček od Dove a vosky YC.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)) no dove robí skvelé zásielky :)

      Odstrániť
  3. No Yves rocher sampony mam velice ráda :) Vosky Yankee Candle docela dost miluji! :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyhovujú ti všetky šampóny, či len niektoré? :)

      Odstrániť
  4. Samé skvělé produkty, nejvíce mě zaujaly produkty Dove! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už bola na ne recenzia, už len na to bronzujúce telové mliečko bude :)

      Odstrániť
  5. Super nákupy! Taky to teď dělám jen tak, že nanesu korektor a hotovo :D max trochu pudru.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to rýchle a netreba veľké nánosy teraz v lete :)

      Odstrániť
  6. Nad pěnou Cien jsem v obchodě uvažovala a teď mě tedy mrzí, že jsem ji nezvala... Snad ji ještě budou mít :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já se snažím moc nenakupovat, ale nedaří se:-D Líbí se mi ta zásilka Dove a vosky YC, obě vůně jsou krásné, hlavně tu Summer Peach jsem si teď zamilovala:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby som ju dostala od niekoho vo sviečke, nenahnevala by som sa :D

      Odstrániť
  8. Tiež mi prišla kartička k nákumu od Yves Rocher k narodeninám, no tožvie mám to dosť daleko rada by som si pre ňu išla uvidím či aj mne nesčerná mohli to trochu domyslieť teda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak všetko najlepšie k narodeninám :)) no neviem, je to naprd :) ale samotný prívesok sa drží a je fajn :D

      Odstrániť
  9. Ja ten korektor nemôžem zastihnuť v drogérii :D :D proste ja neviem či to objednávajú po kuse alebo čo, ale hádam ho aj ja kúpim konečne :D asi si ho dám v dmku odložiť :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten Cien chcem tiež vyskúšať :) a Camouflage nemôžem nikde zohnať :D všade je vypredaný kua :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks