piatok, 10. júna 2016

dermacol | micelárna voda & riasenka devilash

Ahojte ☺ Už vyše dvoch mesiacov poctivo testujem výrobky Dermacol, ktoré sa mi podarilo vyhrať a dnes si dáme krátku recenziu na dva výrobky. Dermacol má na trhu hneď niekoľko micelárnych vôd a zatiaľ som sa u žiadnej nesklamala. To sa nedá povedať o riasenkách, napr. taká party mania bola u mňa čistý prepadák.


Túto micelárku som si zamilovala na prvé použitie. Nemá žiadnu parfemáciu, neštípe, nelepí a hravo odlíči všetok make up ( nepoužívam vodeodolnú riasenku momentálne). Na vatový tampónik stačí dať primerané množstvo a za pár chvíľ je všetko dole. Či vypína pleť vďaka kyseline hyaluronovej som si nevšimla, ale našla si u mňa čestné miesto a nahradila slávne drahú biodermu. Za mňa rozhodne odporúčam.



Nájsť riasenku, ktorá by mi vyhovovala je docela fuška. Doteraz všetko spĺňala len lash sensational, ktorá mi spravila trošku iný efekt ako táto. Maybellinka ich rozčesala a spravila ich rovnaké jednu vedľa druhej a devilashka spraví väčší objem a nie je každá mihalnica rovnaká ( snáď chápete mojím myšlienkovým pochodom☺). Rýchlejšie dosiahnem ten wau efekt a to sa cení. Na druhej strane nevýhodou je cena ( 9-10€) a po dvoch mesiacoch sa mi začala po cca 8-9 hodinách droliť a opadávať pod oko, čo je naozaj neželaný efekt. Prvé dva mesiace slúžila statočne. Či si ju niekedy ešte kúpim uvidím, možno ak vypátram super akciu, inak asi ostanem verná práve maybelline, kde ju zoženiem za cca 5€ a neopadáva ani po dvoch mesiacoch.




Vyskúšali ste micelárnu vodu a túto riasenku od Dermacol? Aká micelárka a riasenka u vás momentálne kraľuje?

11 komentárov:

  1. Moji nejoblíbenější řasenkou také zůstává Lash sensational. Právě hledám náhradu za micelárku od Biodermy, zkusím tedy vyzkoušet tuhle od Dermacolu. Měla jsem micelární vodu od Garnier, ale zanechávala mi na pleti lepivý pocit, tak jsem ji poslala dále. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já nedám dopustit na řasenku od Essence Princess, je levná, ale výborná. Micelárku jsem nezkoušela.
    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na micelárku čtu jen samé dobré recenze, takže po ní možná brzy taky sáhnu :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Micelárka si nerozuměla s mýma očima, ale Devilash příjemně překvapila. I když ani u mně nemá na Lash Sensational, ta je prostě pořád nejlepší:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tu micelárku nemám v plánu vyzkoušet, za to tu řasenku ano, slyšela jsem na ni plno chváli :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ani jsem nevěděla, že Dermacol má také nějakou svoji micelárku.. Každopádně je super, že ti tak vyhovuje :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Řasenku bych chtěla vyzkoušet, ale tu v bílém obalu, tahle ale také nevypadá zle :)

    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Řasenka vypadá skvěle a micelárku bych ráda vyzkoušela. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na tú riasenku sa chystám už dlhšie a na tvojich mihalniciach vyzerá fajn, som zvedavá, ako bude na mojich. :)
    adelle09.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na tú riasenku sa chystám už dlhšie a na tvojich mihalniciach vyzerá fajn, som zvedavá, ako bude na mojich. :)
    adelle09.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mojou top riasenkou je momentálne jedna z Oriflame, ktorú som ukradla mamke, je neskutočná!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks