utorok, 10. mája 2016

obľúbené produkty za apríl

Ahojte krásky☺. Pár dní meškám s týmto článkom, potrebovala som si oddýchnuť, načerpať sily a oslavovať meninky ( každopádne všetko najlepšie Monikám ♥). Už v polke apríla som mala jasno ktoré produkty sa objavia práve v týchto obľúbencoch. Všetky používam denno denne a bojím sa momentu, keď sa mi minú a nebudem mať za ne doma náhradu.


Micelárku som vyhrala u Katky a odvtedy denno denne sme spolu v kontakte. Natrvalo vyradila Biodermu a to je čo povedať. Odličuje skvelo, neštípe, nemám ulepkanú tvár a stojí oveľa menej ako práve Bioderma. Šampón yves rocher som dostala zadarmo k nákupu a toto bola kúpa roka. Najlepší šampón aký som kedy mala a stálica na najbližšie roky. Nemusím použiť kondicionér a mám úžasne hladké, voňavé a čisté vlasy. Ďakujem slečne za radu na predajni v BB ☺


Dekoratívku moc nemením, čo mi vyhovuje, to vtedy používam. V nákupoch som zabudla ukázať kontúrovacie trio od Makeup revolution a som NADŠENÁ! Konečne som sa naučila používať lícenku a rozjasňovač. Lícenka nie je silno pigmentovaná a to mi na nej vyhovuje. Navrstvím si ju podľa potreby a nevyzerám ako marfuška. Ešte sa musím naučiť pravidelne kontúrovať, hoci nejak to nemám za potreby a to mám doma aj bahama mama od the balm. Nevidím viditeľný rozdiel pred a po a zase mať ďalšiu vrstvu na pleti, no neviem. Vy kontúrujete? Rúž Jordana stál smiešne 1,90€ a milujem ho. Nádherný nenápadný odtieň, ktorý aj tak zvýrazní pery a tá vôňa... sladký vanilkový trdelník (28 Natural). Riasenku Dermacol devil lash som taktiež vyhrala u Katky a predčila moju milovanú lash sensational. Docielim s ňou taktiež krásny efekt, len v rekordnejšom čase a nemusím sa s ňou príliš hrať. Pri maybellinke sa mi poslednú dobu stávalo, že ma štípala v očiach a po čase mi stále slzeli ( mením pravidelne každé 2-3 mesiace). A nakoniec som sa vrátila k tieňom na obočie a ceruzku na určitú dobu vyradila. Krajšie mi vyplní a teraz k mojím tmavým vlasom mi tieto odtiene pasujú viac. 




Čo pekného ste si obľúbili vy minulý mesiac? Vyskúšali ste niečo z mojich obľúbencov? ☺

P.S. nezabudnite pozerať hokej dnes ☺ veľmi ma teší ako sa nám i susedom z Česka darí ♥

27 komentárov:

  1. Ten šampón musím fakt vyskúšať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musíš musíš :) mala si využiť akciu v tom apríli :)

      Odstrániť
  2. Konturovací trio mám taky a stále přemýšlím, jestli nemám špatný kus. Tvářenka totiž vypadá strašně - vůbec mi nevydává růžovou barvičku jen zlaté třpytky. Byla jsem z toho trochu špatná, ale teď používám aspoň bronzer a rozjasňovač denně. Takže opravdu nerozumím, co je s tou tvářenkou, když ty ji máš ve swatchy úplně ok :/
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No na tej ruke ten swatch bol prejdený asi 3x lebo je len jemno pigmentovaná, ale štetcom sa nabere krásne ružová farba a nie len zlaté trblietky :(

      Odstrániť
  3. Tak to budu muset tu řasenku taky vyzkoušet a po šamponu se určitě podívám. Třeba s ním budu taky tak spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá riasenka je dosť obľúbená ako tak čítam na blogoch :)

      Odstrániť
  4. Konturovací paletku mám v plánu určitě vyzkoušet :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Micelárka od Dermacolu je taktéž moje oblíbená, odličuje fakt skvěle :)

    PS: na mém blogu právě probíhá giveaway, takže budu moc ráda, když se zapojíš :)
    CATAMOUNT Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Táto micelárka ma veľmi láka už dlhšiu dobu :) Rada ju vyskúšam keď mi dojde tá moja :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a nie je ani tak drahá, najmä keď sa kúpi v akcii

      Odstrániť
  7. Devilash je super, ale moji milovanou Lash Sensational z vrcholku hitparády stejně nesesadila:-) Ale co mi nesedlo byla micelárka od Dermacolu, lépe řečeno nesedla mým očím, tam štípala, jinak byla fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. micelárka je hodne individuálna vec, niekomu sadne a niekomu nie :)

      Odstrániť
  8. ja v YR pracujem a rozhodne ti odporúčam ešte aj regeneračný šampón ;) a skús aj micelárky od nás, jedna z mála vecí, ktoré mám rada :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na ten regeneračný mi pani predavačka povedala že je dosť ťažký a aby mi zbytočne nezaťažoval a nemastil vlasy :) ale asi tiež vyskúšam :) a micelárky neviem ktorú, vraj jedna je super a ďalšia zase riadne naprd

      Odstrániť
  9. Jeden šampon z YR jsem měla, ale zas tak super nebyl no. Já bych hrozně chtěla vyzkoušet micelárku od Biodermy, tak snad :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono aj šampóny sú dosť individuálne, niekto si chváli šampóny syoss a za mňa sú hrozné no

      Odstrániť
  10. Ja som nedávno mala od YR šampón na farbené vlasy a bola som z neho nadšená, mala som po ňom ľahké vlasy, ktoré sa vôbec nemastili resp. oveľa pomalšie než po iných bežných šampónoch, taký malý zázrak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten na farbené som nemala ešte, ale tiež možno skúsim :)

      Odstrániť
  11. Čo sa týka miceláriek od Dermacolu mám ich veľmi rada a táto s kyselinou hyalurónovou ma zaujala:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks