utorok, 12. apríla 2016

výzva | telo do plaviek

Po minulé roky keď som vážila na svoju výšku naozaj málo, som nepomyslela vôbec na cvičenie. Veď načo, schudnúť nepotrebujem ( aká som bola hlúpa). Teraz, keď mám na váhe takmer +10kg a začínam vidieť špekáčiky a celulitídu, je na čase trošku na sebe zapracovať. Do leta nám ostávajú približne dva mesiace a nastáva ten pravý čas trošku sa hýbať. Ktorá idete do toho so mnou? 

zdroj

V časopise emma bolo priložené DVD, ktoré som si celé prešla, ale na moju kondíciu nebolo vhodné. Nestíhala som, nevládala som a využívam odtiaľ iba jógu (ale tá má iba 3 cviky tuším). Sondovala som na internete a našla som premakané cvičiace videá, ktoré zvládne každý začiatočník. Začala som včera a hoci mám po prvom dni miernu svalovicu na brušku, zadku a stehnách, nevzdávam sa! Má tri úrovne, a prvú budem cvičiť 10 dní, na ďalších 10 dní pridám aj druhú úroveň a na posledných 10 dní pridám už aj tretiu a snáď o mesiac budem mať spevnený zadok a stehná. Idete niektorá do toho, aby sme sa motivovali navzájom? ☺ Prikladám lvl 1 a pokračovanie nájdete už ľahko keď sa cez toto video preklikáte na youtube. Tento ytb kanál precvičuje aj na partie nôh, hrudníka, rúk,... čiže každá si tam niečo nájde.


Presne odpočítavajú počet cvikov, pri niektorých cvikov ukazujú dýchanie a sú tam aj povinné pauzy. 15 minút denne ešte nikoho nezabilo a dúfam, že sa aspoň jedna z vás pridá. 

Tak čo? Idete do toho? Cvičíte alebo máte oddych? ☺

17 komentárov:

  1. Já cvičím blogilates (na jejím blogu - blogilates.com - můžeš mít zdarma měsíční kalendář, kde jsou rozepsané na každý den asi čtyři videa, které cvičíš) a opravdu musím říct, že jdou vidět změny. :) Hodně štěstí!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já bych do toho šla s tebou ráda,ale teď mi doznívá otřes mozku,takže použitelná budu až příští týden :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. týždeň skôr či neskôr, to je jedno :) dôležité je začať :)

      Odstrániť
  3. Kdybych měla milion času tak klidně ale ne vždy mám na cvičení náladu. Kolikrát přijdu ze školy a jediný místo kde se vidím je postel. Já moc kondici nemám a před nedávnem jsem začala běhat a to pro línýho člověka jako já pro začátek bohatě stačí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten beh poznám :) začala som tak pred rokom a prvé dni som vypľúvala dušu po kilometri :D

      Odstrániť
  4. Ja zajtra začínam s druhým levelom s Jillian a s výsledkami som už takmer spokojná:) zo začiatku je to taká makačka, ale potom je to fajn(:
    určite odporúčam:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk+giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ťa obdivujem že zvládaš :) ja som bola unavená už len z pozerania na to video :D

      Odstrániť
  5. Jéj, konečne niekto so slabou kondíciou! Teda, samozrejme, neprajem ti to, ale ja sama som ako saláma (ako zvyknem s obľubou hovoriť) a trochu ma deptá, že všetci okolo mňa a aj na nete majú mega kondíciu. :D Kvôli kondícii som zakaždým to cvičenie vzdala... teraz som motivovaná tým, že mi tu ocino nechal takú pružinu na posilňovanie ramien, tak som sa pustila znova do cvičenia a zatiaľ ma to baví... Minulý týždeň som do toho začala aj behať (najprv beh, potom cvičenie, potom strečing), ale z toho mám trochu nakakané, lebo som si vybrala cestu, na ktorej vraj občas vidno divé zvieratá... Aj dnes sa mi zdalo, že som tam počula diviaka, takže miesto "poklusom klus" som nasadila šprint. :D :D
    Každopádne zmeny na sebe zatiaľ nevidím, ale k tomu si ani nedávam nádej pri mojom obžerstve... Ale ten pocit po cvičení je skvelý, úplne to vyčistí myšlienky... Si myslím, že už len preto by sme my so salámovou kondíciou mali cvičiť. :) Ako absolútne športové drevo ti tiež radím pred cvičením občas aj behať (to ti píše človek, ktorý rekreačne nebehal nikdy v živote :D :D ), vyprázdni to myšlienky a mám pocit, že sa mi po behu ľahšie cvičí.
    Držím teda palce, nech sa ti v cvičení darí a nech to nevzdáš, mne sa občas stane, že nejaké 2 dni vynechám, ale potom si to zazlievam. :) (Najčastejšie vtedy, keď už aj pri chodení začnem krívať, toto snáď znášaš lepšie. :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za úžasný komentár! :) behať som bežala minulý rok a taktiež po takej trase kde som stretla 12 diviakov, meter odo mňa jeleň, srnky,dokonca už aj býkov čo ušli....no šprintom som utekala domov :) len neviem dýchať pri behu, hoci by som zvládla aj dlhšiu trasu, po pár stovkách metroch ma pichá v boku a nedá sa mi :(

      Odstrániť
    2. Neboj, ja som na tom úplne rovnako, keďže behám trasou do kopca... bežím asi tak 2 minúty, potom 5 (a viac) minút kráčam udychčaná ako po maratóne, potom bežím zase minútu... dole kopcom až päť! :D Furt nechápem, ako to robia tí, čo sústavne bez prestania bežia aj trištvrtehoďku a viac. :D A veru je to nanič s tým dýchaním, keď bez toho by človek ani nemal problém zabehnúť viac...
      Jemine inak tie zvieratá ti nezávidím... Aj keď musel to byť silný zážitok. :)

      Odstrániť
  6. To s EMMOU máme rovnaké, tiež je to dosť komplikované a nestíham. No s naj kamošom sme začali behať.. teda, ja behám, on ide na bicykli :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Snazim sa cvicit a nejest vecer. Vacsinou to pomoze.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. večer nejesť by som nedokázala :) nerobí mi problém o 22 začať vyžierať chladničku :) robím to, čo si pýta moje telo :)

      Odstrániť
  8. Já aspoň dvakrát týdně běhám a teď se k tomu chystám přidat i nějak cvičení od Jillian Michaelsové, protože s jejími workouty už mám zkušenost a jsou fakt skvělé. Inu, Vánoce se asi aspoň trochu podepsaly na každé z nás :D. Přeju hodně úspěchůse cvičením! :)
    Catamount

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks