utorok, 19. apríla 2016

celulitída | #2 Ziaja slim sérum

Už vo včerajšom článku som nakusla tému celulitída. Viac menej každá sa s ňou musíme popasovať a nezáleží na tom či ste štíhla alebo plnoštíhla. Ja som sa po dlhej dobe prehupla z podváhy na normálnu váhu a poviem vám, celulitída ma riadne trápi, respektíve trápila. Určite je každej z vás jasné, že samotná kozmetika vás pomarančovej kože nezbaví a je k tomu potreba pristupovať zodpovednejšie (pohyb, veľa vody a zdravšia strava).

Expresné telové sérum od Ziaji obsahuje hneď niekoľko látok, ktoré nám pomáhajú sa zbavovať celulitídy. 

Forskolín - zoštíhlenie
Chráni pred ukladaním tukových buniek. Redukuje celulitídu a spevňuje pokožku.

Kofeín, teofylín, teobromín - anti-celulitídový účinok
Anti-celulitídový komplex so zoštíhľujúcim a detoxikačným účinkom. Redukuje ukladanie tukov a poskytuje drenážny účinok. Zlepšuje mikrocirkuláciu a pružnosť pokožky. Znižuje opuchy.

Rozmarín, brečtan, horký pomaranč, riasy - anti-celulitídový účinok
Účinný rastlinný komplex - pomáha redukovať celulitídu, spevňuje cievy a zabraňuje opuchom a redukuje hrúbku telesného tuku.

Plno súhlasím s pružnosťou pokožky. Na dotyk je naozaj jemná a necítim žiadne podkožné hrbolky. Vôňa je prekrásna, vonia ako červený pomaranč a jeho používanie si skutočne užívam. Natieram sa s ním pravidelne každé ráno a večer po použití cellublue (včerajší článok) po dobu dvoch mesiacov. Neviem zhodnotiť účinok samotného séra bez pohybu a zdravšej stravy, ale určite by výsledky neboli také viditeľné. 


Dá sa zakúpiť buď na eshope www.dobrakozmetika.sk, všetky produkty taktiež nájdete na www.ziaja.sk alebo ak nemáte rady objednávanie z eshopov, tak priamo v kamenných predajniach Ziaja pre teba: Shopping aupark Košice, Obchodné centrum FORUM v Poprade, Nákupné centrum City Arena Trnava a v OD Prior Trenčín.

Zaujala vás táto nová línia u Ziaji? Ako sa zbavujete vy celulitídy? ☺

22 komentárov:

  1. Vyzerá skvelo, od Ziaji som ešte neskúšala nič, no budem sa po ich produktoch musieť poobzerať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite odporúčam a najviac telové maslá a pílingy :) najmä cupuacu línia :)

      Odstrániť
  2. Celulitida je boj:-( Myslím, že žádná kosmetika není zázračná, ale pokud se k ní jak píšeš připojí pohyb, vyvážená strava a pitný režim, tak by to mohl být fajn pomocník, hlavně teď před létem:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak niečo do seba má aj tá kozmetika, ale od nej samotnej nemôžme čakať zázraky :)

      Odstrániť
  3. Od Ziaje som mala len sprcháče a pleťové masky, no chcela by som vyskúšať aj iné produkty.:)Myslím že za fajn cenu má kvalitné produkty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odporúčam telové maslá a píling cupuacu :)

      Odstrániť
  4. Od Ziaje som zatiaľ neskúšala žiaden produkt ale na viacerých blogoch som počula na túto značku len samú chválu, takže bude si na čase, aby som ju aj ja otestovala!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. budeš musieť, najmä telové maslá a cupuacu píling :)

      Odstrániť
  5. Ziaju jsem jeste nezkusila, tak je asi na case :D

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Voči týmto výrobkom som tak nejako skeptická ale tožvie no, ja som skôr rozmýšľala nad spevňujúcim telovým mliekom od nivei a do toho pestrejšia strava ztrochu pohyb a hotovo:) ale od ziaji som celkovo ešte nemala nič

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Takisto velmi takymto pripravkom neverim, ale zase ja celulitidu nejako neriesim.. :) ale ak si ty spokojna, tak je to hlavne :) od ziaji som mala iba kakaovy sprchovy, ten bol fakt uzasny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já už měla tolik krémů na celulitidu, že jsem to s nimi vzdala. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak samotné nefungujú :) treba k tomu pridať aj pohyb :)

      Odstrániť
  9. Pripravky na celulitidu jsem nikdy moc nezkousela, ale ted se ke mne dostal brezovy olej a peeling na celulitidu od Weledy, tak uvidime :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to máš tu sadu peknú :) som zvedavá na recenziu :)

      Odstrániť
  10. Pripravky na celulitidu jsem nikdy moc nezkousela, ale ted se ke mne dostal brezovy olej a peeling na celulitidu od Weledy, tak uvidime :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já jsem od Ziaji zatím vyzkoušela micelární vodu, ale s tou jsem nebyla tak spokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no na micelárne vody som nepočula moc chvály, ale neviem :) neskúšala som ich

      Odstrániť
  12. Ziaju mám rada, hlavne peelingy. Momentálne používam olej na celulitídu od Alverde, pekne sa s ním masírujú problémové partie. Možno dám šancu aj tomuto krémiku ,keď dopoužívam olej.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks