štvrtok, 24. marca 2016

Weleda | kosatcový hydratačný krém

Pred nejakým časom sa v mojej zbierke Weleda nachádzal jeden, maximálne dva produkty. Po našom blogerskom stretnuté v auguste, kedy som pochopila filozofiu značky a podrobnejšie spoznala produkty, ich u mňa nájdete omnoho viac. Po vyskúšaní vzorky tohto krému som sa zamilovala a na testovanie som si ho vybrala, aby som účinky vyskúšala z dlhodobejšieho hľadiska. Momentálne krém používam každý deň už takmer dva mesiace a stále mi ostáva viac ako 1/3 balenia.


Krémik sa môže používať na deň i noc a je vhodný pod makeup, s čím súhlasím. Jeho textúra je veľmi ľahká, takže nič hutné, čo sa vstrebáva pol dňa. Naďupkám na pleť a krúživými pohybmi na pleti rozotriem. Vôňa by mohla niekomu vadiť nakoľko je taká prírodná, ale mne vonia veľmi pekne, príjemne. Zloženie je úplne super a moja pleť si nesťažuje. Po veľmi dlhej dobe mi začalo ustupovať akné, čo ma veľmi teší. Na začiatku sa mi tvorili také malé biele hlavičky ( usudzujem že sa mi čistila hĺbkovo pleť) a teraz si dovolím chodiť len s jemne krycím makeupom (článok na tému akné chystám už ☺).


Obsah krému po vyše mesiaci pravidelného používania večer a pod makeup. Veľmi mi vyhovuje aj hliníkové balenie, nakoľko nenasáva naspäť vzduch, čím nedochádza ku kontaminácii. Presne vidíte koľko produktu vám zostáva a najlepšie na tom je, že miniete naozaj všetko a nemusíte rozstrihovať balenie.



Krémik ma 30ml a môžete ho kúpiť tu alebo tu.

Aký krém si pochvaľujete vy? Vyskúšali ste niekedy niečo od weledy alebo vás niečo láka?

15 komentárov:

  1. nevyskúšala som ešte nič, nakoľko vždy peniaze investujem niekde inde, ale veľmi by som chcela od nich nejaký univerzálny krémik niečo ako tento tvoj, aj na ráno aj večer :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tento kosatcový, mandľový a skinfood sú univerzálne :)

      Odstrániť
  2. no tento krémik by som veľmi rada vyskúšala :) pekné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Katka :) veď bol v tých vzorkách čo sme dostali :))

      Odstrániť
  3. Krém musí byť skvelý:)...keďže mám tiež akné, tak by som ho rada otestovala:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Weledu mám moc ráda, ale krémy jsem zatím nezkoušela :)

    Everythin Kate

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já si oblíbila pleťový krém z mandlové řady, který je také multifunkční a dá se použít ráno i večer a mojí pleti sedne perfektně :)

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten som ešte neskúšala, ale tiež sa naň chystám :) teším sa už

      Odstrániť
  6. Mě láká jejich mandlová řada. Je super, že ti krém takto pomohl s akné. Těším se na další článek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tú som ešte neskúšala, ale tiež sa chystám :) ďakujem Maťka :)

      Odstrániť
  7. Já zatím od Weledy ještě nic nemám, ale jejich krémy na ruce mě dost lákají :)

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mne najviac od Weledy vyhovuje ich granátová rada :) skutočne nádherná vôňa a pozitívne účinky a najmä výhoda prírodného zloženia, takže sú vhodné pre citlivú pokožku ( príp. kožné ochorenia ako ekzémy alebo atopia).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks