sobota, 5. marca 2016

Spotrebované za február #2

Doma som mala už toľko kozmetiky po skončení záruky, že mi ju bolo ľúto vyhodiť. Zaberala zbytočne miesto aj keď som vedela, že ju nepoužijem. Zobrala som veľký mech a začala vyhadzovať, hoci moje srdce plakalo ☺. Za vlasť padlo vyše 20 vecí ( napr. sama od seba vybuchnutá dermálna voda od Biodermy), linky, laky, riasenky, ... no nechala som si len pár vecí na fotku aby som to zbytočne neškrečkovala. 


1.) Levanduľovo- čučoriedkový gél na tvár od Oriflamu som domíňala ako sprcháč. Na pleť nemal žiaden účinok ani pred (ehm) 6 rokmi. Neviem či sa ešte vyrába, ale ak hej tak sa vyhnite pleťovke pure nature od oriflamu, zbytočne vyhodené peniaze
2.) Tak isto aj tento krém na pleť. Doteraz neviem či sa mal zmývať alebo len vyčistiť pleť. Hoci jemne jabĺčkovo voňal tak nič nerobil. Opäť škoda peňazí
3.) Tento antiperspirant mal spomaliť rasť chĺpkov a viete čo robil? Nič. Opäť škoda peňazí, ale vôňal vcelku fajn.
4.) Tento zázvorovo nejaký antiperspirant opäť nerobil nič a chvalabohu že som ho dostala zadarmo pri registrácii, inak by som si riadne zanadávala, Takmer plný ide het a už nikdy ani zadarmo.
5.) Píling od avonu s granátovým jablkom má už asi tiež pekných 8 rokov a nič nerobil, Pleť som mala vždy akúsi podráždenú a vyhnem sa aj pleťovke avon.


6.) Čo oriflame vedel, tak riasenky. Táto vodeodolná wonderlash bola super ako aj jej klasická fialová verzia alebo čierna. Nepamätám si či bola moc vodeodolná, predsa len je to už 7 rokov, ale bola fajn a nebránila by som sa ju mať doma opäť.
7.) Riasenka HyperStretch mala posilniť riasy a mali narásť. Veľké trt makové nič také sa nestalo a mala riadne naprd kartáčik, tak som si ho tam dala z inej riasenky aby som náplň dopoužívala. Neviem či sa ešte vyrába, ale pre vaše dobro hádam nie.
8.) Tento rozjasňujúci korektor pod oči opäť od oriflamu stál za prd a preto ho takmer celý vyhadzujem a najmä preto, že je asi 3 roky po záruke :D
9.) Toto je kráľovná všetkých riaseniek. Predlžujúca riasenka od Deborah a plačem za ňou doteraz. Objednala som si ju raz čírou náhodou cez kamarátku, ktorej mi bolo ľúto že nik nič nechce. Tak sa zrodila naša láska. Vyčarovala mi nádherne čierne, dlhé, husté a vytočené mihalnice že och ♥
10.) Tieto hnedé linky majú 2 a pol roka, no písali asi týždeň tak som ich vyhodila až teraz. 

Tiež škrečkujete kozmetiku alebo ju pravidelne triedite a vyhadzujete? Vyskúšali ste niečo z mojich vyhodených produktov? ☺


19 komentárov:

  1. Ten korektor od Oriflame mám, ani jednou jsem ho nepoužila, taky ho musím vyhodit, hrůza! :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja kozmetiku, ktorá mi nevyhovuje, alebo sa mi z nejakého dôvodu nepáči väčšinou ihneď selektujem, potom buď putuje k mamine alebo sestre a keď je to už moc nanič tak do koša :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja sestru nemám a maminka moc kozmetiku nepoužíva ( ako telové mlieka a tak) a ani sa moc nelíči, takže všetko to ostáva na mňa :D

      Odstrániť
  3. Ja sa ju snažím pravidelne triediť a s tou kozmetikou ktorou som nespokojná tak radšej niekomu darujem ako by som ju mala vyhodiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si vždy hovorím to sa využije, to stihnem minúť a akosi nie no :) ale už začnem asi aj ja rozdávať :D

      Odstrániť
  4. Ak mi niečo nevyhovujem, tak to niekomu podarujem...vždy sa poteším, keď spravím niekomu radosť:) a to, čo mám dlhšie, tak to rovno vyhodím!
    Chcela by som ťa pozvať na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak keď to máš komu podarovať tak super :))

      Odstrániť
  5. Ani se nedivím, že jsi spoustu výrobků nedopoužívala, když jsi s nimi nebyla spokojená. :-D Taky bych podobný úklid doma potřebovala. :-) S korektory od Orilamu taky nejsem vůbec spokojená, nic nezakryjou.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ešte ďalších 20 produktov by sa našlo na vyhodenie, ale už takto moje srdce plakalo :D

      Odstrániť
  6. Taky se chystám na jarní čistku v kosmetice a vezmu to ve velkým stylu, všechno vyházím ze šuplíků a budu vyhazovat prošlé, nefunkční a nevyužité šminky, už mi ty šuplíky praskají ve švech a je třeba je trochu odlehčit (abych je mohla vzápětí vzápětí naplnit nově koupenýma:-D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to mi je jasné :D tak teda čo najviac vyhodiť :D

      Odstrániť
  7. Taky mam doma obcas nektere produkty i nekolik let jen proto, ze je mi lito je vyhodit :) Kdyz mi ale neco nesedne, tak to vzdycky privezu domu mamce s mladsi segrou, ty se o to uz nejak podeli :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je výhoda keď to má v rodine aspoň niekto minúť :))

      Odstrániť
  8. Taky mam doma obcas nektere produkty i nekolik let jen proto, ze je mi lito je vyhodit :) Kdyz mi ale neco nesedne, tak to vzdycky privezu domu mamce s mladsi segrou, ty se o to uz nejak podeli :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Určitě bych doma našla pár stoletých produktů ale většinou se mi daří vše spotřebovat a tak vyhazuji minimum.
    Já jsem měla pouze tu oriflame řasenku ale ve fialové, bohužel mi nesedla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sa musím naučiť nič nevyhadzovať :) tak každý ma iné obľúbené riasenky a to je super :)

      Odstrániť
  10. Mám doma čistiaci gél od oriflame, lenže s malinovou vôňou, ešte som ho ale neskúšala :D
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to už majú aj malinový? :D no tak snáď bude fajn, nech ho zbytočne nevyhodíš :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks