štvrtok, 3. marca 2016

Spotrebované za február #1

Hoci mal február iba 29 dní, podarilo sa mi spotrebovať až 12 plných produktov a jednu vzorku. V minulom mesiaci som robila aj očistku kozmetiky a asi 20 vecí som vyhodila po dátume spotreby. Aby nebol článok príliš dlhý, rozdelila som ho na dve časti.


1.) Kto číta môj blog pravidelne tak vie, že šampóny z rady fructis milujem a používam ich non stop. Ešte niekedy v novembri som si nafarbila vlasy a tento šampón spolu s penou od syossu mi farbu udržali pomerne dlho. Zbytočne sa mi vlasy nemastili, krásne voňal, penil a niekedy opäť u mňa.
2.) Opäť ďalší šampón od nich. Tento bol bez silikónov a s grapefruitovou vôňou. Na moje vlasy bol slabý kaliber, rýchlejšie sa mi mastili ako po tom červenom, tak som ho využila na čistenie štetcov. Tak skoro sa k nemu nevrátim, hoci bol tiež fajn.
3.) Šampóny od syossu mi nevyhovujú, ale tento kondicionér bol super. Uhladil vlasy, dobre sa rozčesávali, príjemne voňal a nebránila by som sa ani ďalšej kúpe.
4.) Suchý šampón Batiste je bezkonkurenčne najlepší a tento aj úžasne sladko orientálne voňal. Na mojich vlasoch nezanechával žiadne biele stopy a doma mám do zásoby ďalšie 2 balenia. 


5.) Tieto odličovacie tampóniky boli otrasné, škriabali, oddelovali sa, pri vytiahnutí jedného išlo s ním spolu ďalšich 5 kolegov. Neodporúčam a bohužiaľ ma čakajú ešte ďalšie 2 balenia :(
6.) Hydrabio sérum bolo skvelé, ale našla som niečo lepšie na moju pleť, tak som tohto krásavca spotrebovala na krk. Tuším to bolo moje posledné balenie a možno sa k nemu ešte niekedy vrátim
7.) Konečne som minula asi po roku tento očný krém a hoci nebol úplne zlý, za tú cenu by som očakávala niečo viac. Mám doma ešte jedno balenie a po spotrebovaní sa vrhnem buď na dulciu alebo na toľko vychvaľovanú Ziaju.
8.) Pomaličky míňam aj zásoby od Biodermy z rady sébium a táto maska bola super. Hoci som ju negumovala, ale iba zmývala, zanechala mi pleť úžasne hladkú a jemnú.


9.) Ústna voda Odol bola super. Vyštípala, no neodišli mi slzy ako pri listerine. Niekedy opäť u mňa.
10.) Tento antiperspirant milujem a najviac jeho vôňu. Vždy sa nostalgicky vraciam na leto 2010 a k tým úžasným spomienkam.
11.) Dermacol sprcháče milujem, hoci majú trošku nešťastné mäkké balenia. Vždy musím balenia nasať vzduchom do plna a následne vymačkávať, inak sa krúti.
12.) Tekuté mydlá od Balei mám rada, sú lacné a pekne voňajú.
13.) Vzorka nového make upu od Vichy, ktorý zakryje všetko. Táto 1ml vzorka mi vystačila asi na 4 použitia a bola som vcelku nadšená, ale bohužiaľ s mojou suchou pleťou sa nekamarátil. Prvý moment bol wau, zakryl naozaj všetko, odtieň dokonalý. Po niekoľkých hodinách mi tak zvýraznil šupinky, že to až pekné nie je :( Pre mastnú pleť odporúčam všetkými 10.

Čo sa podarilo spotrebovať vám? Vyskúšali ste niekedy niečo z mojich spotrebovaných produktov?

P.S. Určite ste si všimli že je už druhý ročník slovenského blogera roka a som akosi nominovaná aj ja :) hoci som nechcela súťažiť ( povedzme si na rovinu, nemám šancu), ale nechcem skončiť posledná :D Tak ak by ste ma chceli podporiť, tak môžete tu ... podľa mňa môže byť aj iné meno ako v skutočnosti máte a potom to na maily treba potvrdiť :)

22 komentárov:

  1. Strašně se mi líbí balení tohodle Batiste, asi ho taky pořídím :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cim si nahradila serum od Biodermy? Ja som s nim bola spokojna. Ocny krem mi velmi nevyhovuje. V podstate ziaden efekt a ani hydratacia, akoby som ho ani nepouzivala.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nahradila som ho prírodnou cestou, krémom od weledy :) tak mne hydratáciou postačoval, nakoľko nemám žiadne výrazné vrásky :)

      Odstrániť
    2. Aha, ja som pouzivala nocny, ale chcem vyskusat aj ten denny.

      Odstrániť
    3. možno presedlám na celú ich radu a čistiace mlieko 2v1 ... moja pleť si to užíva :)

      Odstrániť
  3. Skvělý článek! Já už si ten Batiste budu muset objednat. Už hrozně dlouho ho chci, ale ještě jsem se nedokopala k objednávce. :D
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď už je aj v DMku, netreba objednávať :D

      Odstrániť
  4. Šampony od Garnier jsem neměla ani nepamatuji - jestli vůbec :D Ráda bych vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odporúčam ružovy densify, oranžový damage a potom taký žltý s tropickým ovocím :)

      Odstrániť
  5. Super spotrebovano :) Ocni krem Dulcia muzu vrele doporucit, uz jenom ta vune je bozska a ocni okoli krasne vyzivuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, takže mám rozhodnuté :) ak dovtedy neobjavím niečo nové čo ma viac zláka :)

      Odstrániť
  6. Odličovací tamponky od Bel jsou strašné, nejradši mám tamponky z dm nebo Kauflandu. Souhlasím, že balení sprcháčů od Dermacol není zrovna praktické, ale ten obsah, ten za to stojí:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z kauflandu som ešte neskúšala, popozerám sa po nich :) tak ten obsah áno, tie vône to je pôžitok :)

      Odstrániť
  7. Celkom uvažujem o tom makeupe od Vichy, lebo všetci píšu, že vyzerá veľmi prirodzene. Tiež mám vzorku, tak musím najskôr vyskúšať. :) Ale haluz, som niekde čítala, že niekomu nevystačila ani na pol tváre a tebe na 4krát :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kriste to potom akú veľkú ma tvár? :D veď to je 1ml a potom klasický 30ml makeup má na 1 mesiac? :D ja ho mám takmer na rok :D a hlavne je moc krycí, takže stačí naozaj len trošička a krásne zakryje :)

      Odstrániť
  8. Ty Bel odličovací tampony jsme měli asi stejně výhodné balení. Já už mám naštěstí jen jedno. A dobře, právě jsem se nechala překecat na suchý šampon od Batiste. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. boli kupované normálne po kusoch, ale ako des :D to sa nedá ani na nechty minúť :(

      Odstrániť
  9. Milujem batiste :) je to najlepší suchý šampón na svete :D
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks