utorok, 22. marca 2016

Sleek | vintage romance & matný lipcream

Ahojte ☺ Po pár dňovej odmlke som späť a to hneď s článkom so sleek paletkou a matným lipcreamom. Oba produkty sa mi podarilo vyhrať z Krasotiky po interbeauty ešte vo februári a odvtedy poctivo skúšam. Čo myslíte, ako u mňa prešla toľko vychvaľovaná sleek paletka či matný lip cream? 


Dostala som dva matné lipcreamy, tento môj červený Rioja red a taký do fialková fandango purple ( ten poputuje Ľúbeznej ☺). Na prvé použitie som sa preveľmi tešila, nakoľko všade boli toľko vyspevované, ako úžasne držia, ľahko sa nanášajú a vysušujú až po nejakej dobe. No za mňa bohužiaľ omyl. Aplikátor mi moc nevyhovuje, nakoľko je iba taký rovný, s ktorým sa mi ťažšie vykresľuje horná pera ( vidno to aj na fotke, že je to tak nepekne vykreslené). Farba je nádherná, sýta studená červená, ktorá mi opticky vybieli zúbky. Tu nastáva opäť kameň úrazu, farba sa mi otláča na zuby aj po niekoľkých minútach a chodila som s červenými zubami a slinami. Vysušuje ma už po pár minútach ( čo pri mojej jordane je asi až po 5-6 hodinách), farba sa mi behom chvíľky vytratí z miesta, kde sa mi stretáva vrchná so spodnou perou. Neviem ako sú na tom iné odtiene, neskúšala som, ale ak sú také všetky tak nie ďakujem. Ešte ma lákajú matné lipcreamy od Milani, tak snáď raz možno.





Paletka Vintage romance je nádherná, úžasné odtiene zlatej, bronzovej až do fialkova. Obsahuje iba jeden matný tieň, ktorý je ale naozaj krásny. Úžasne sa s ním vykreslí ohyb oka a vytieňujú sa prechody. Len tu nastáva kameň úrazu a to pigmentácia tých zlatých tieňov. Na oko sa mi ani nedali naniesť. Tie tiene vyzerajú iba ako zlisované trblietky. Fialkové odtiene sú už o niečom inom. Dajú sa krásne naniesť, vydržia celý deň bez vytratenia a opadávania (skúšala som 15 hodín). Dajú sa medzi sebou krásne kombinovať, vytvoriť denné, ale aj výrazné večerné líčenie. 




Na toto líčenie som použila - matný hnedý do ohybu (Prague), strieborný do kútiku oka  a pod obočie (Paris), do 1/3 oka najbledší fialový (Venice) a následne stmavovala až po čierny s výraznými trblietkami (London). Keďže bohužiaľ mám výrazné padnuté viečka (tu na fotke som sa riadne snažila a prižmúrila ho), musím si tiene nanášať aj trošku nad ohyb, aby sa mi opticky oči otvorili. Linky vodeodolné vo fixe od essence a riasenka od gabrielly salvete argan oil ( nič moc že ☺).

Milujete sleek paletky? Za ktorú paletku by ste dali aj ruku do ohňa že je skvelá? Ste priaznivcom klasických matných rúžov či lipcreamov?

27 komentárov:

  1. Bože... Mě se líbí ty fotky! Čím to fotíš? Jinak..Skvělý článek!
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. obyčajným kompaktom Panasonic, čo sa hádam už ani nevyrába :) a doupravujem len jas a kontrast v programe, nakoľko svetlo v týcho dňoch stojí za prd :D a ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Já mám od Sleeku dvě paletky, ale až rozšířím sbírku, tak právě Vintage Romance bude nejspíš další, má krásné odstíny:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a aké máš? mňa práve lákajú tieto dve najnovšie čo sú :)

      Odstrániť
  3. Tú paletku mám aj ja ,je nádherná :). Matte me chcem vyskúšať, aj keď vysušujú ,ale ich ružová nude verzia je krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najkrajší je odtieň birthday suit :)

      Odstrániť
    2. presne ten so myslela, musím si ho kúpiť :D

      Odstrániť
    3. tak so zvedavá na článok potom :))

      Odstrániť
  4. Já mám od Sleeku paletku Storm, se kterou jsem moc spokojená, psala jsem o ní i recenzi na blogu. Jinak škoda, že ten lip cream moc nevyšel, odstín je krásný a na rtech vypadá také moc pěkně :) Já mám zkušenost jenom se Sleek rtěnkou, která je sice klasicky krémová a ne matná, ale má skvělou výdrž a boží pigmentaci :)

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že iné paletky budú na tom s pigmentáciou lepšie :)

      Odstrániť
  5. TAk ta rudá je fakt nádherná.. :-) A paletky Sleek mám hodně ráda.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každý odtieň má niečo do seba, ale birthday suit je najkrajší :)

      Odstrániť
  6. Kks brutálna fotka pier :O aj ked píšeš,že sa zle nanáša, mne sa to páči! Len škoda ho, nechápem, prečo ho všetci chvália a pochybujem, že to je odtieňom :D. A paletka má krásne farby, škoda niektorých, čo sa ledva dajú naniesť, ale tie fialové sú bomba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď sama uvidíš aké to je :)) dúfam že ten fialový bude lepší a bude sa aspoň tebe dobre nanášať :)

      Odstrániť
  7. Odstín rtěnky je parádní,jen já bych to nevydržela a přetřela nějakým leskem. Moc matným rtěnkám nefandím. U paletky se mi moc líbí fialkové odstíny. Líčení máš náhodou pěkné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Maťka :) ono matný efekt je krásny, len na úkor príjemného pocitu :)

      Odstrániť
  8. Od Sleeku mám zatím jenom asi 6 paletek (Acid, Vintage Romance, Garden of Eden, Ultra Matte V2, The Originals, Del Mar vol.2 + paletka primerů, kterou ale nepočítám). To s těmi zlatými třpytkami bude asi vadný kus, protože já s nimi takový problém nemám. Ale nechtěj po mě, abych si mezi těmi paletkami vybírala... Zbožňuji je všechny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to máš peknú zásobu :)) tak to nechápem, vyskúšam ešte na inej bázi a uvidím :)

      Odstrániť
  9. Super look, škoda, že ti lip creamy nevyhovujú, lebo vyzerajú nádherne, od sleeku mám paletku bad girl a tam sú krásne pigmentované všetky tiene :)
    Vanesa´s world

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gratuluji k výhře, věřím že to musela být radost z takových pěkných věcí. paletka Vintage vypadá úžasně, já o ni velmi uvažovala.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Náhodou si si lip cream veľmi pekne naniesla :) Ja ho mám taktiež v odtieni "Birthday suit", ktorý je nádherný, no tiež mám s ním podobné problémy ako ty, najmä to rýchle vytratenie farby zo stredu pier a jemné drolenie a samozrejme aj to vysušovanie...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Od Sleeku mám Garden of Eden a je skvelá. Táto sa mi veľmi páči, odtiene sú geniálne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Rtenka vypada skvele, libi se mi paletka, alw jeste zadnou nevlastnim.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks