utorok, 1. marca 2016

novinky za február

Keďže tu už máme marec, tak nastal čas vám opäť ukázať moje novinky za minulý mesiac. Nakopilo sa mi toho naozaj veľa ( 29ks, no na fotke len 27). Tento mesiac som už aj ja utratila nejaké tie eurá a myslím, že čo som si kúpila, vyhrala a dostala sú naozaj skvostné vecičky.

Počas veľtrhu kozmetiky v Bratislave prebiehala súťaž o balíčky kozmetiky od Krasotiky v hodnote 30€ a mne sa práve tento balíček podarilo vyhrať aj vďaka Julči. Polovica vecí teda poputuje k nej. Z balíčka som bola naozaj nadšená, vodeodolné ceruzky od E style som chcela tak veľmi, že si ku mne našli cestu, ako aj sleek paletka a matný rúž od sleeku.



Tu už sú moje menšie nákupy. Jedného pekného dňa som skočila do Yves Rocher a zobrala som si malinový píling na nadchádzajúcu jar (3,90€) a pri registrácii som automaticky dostala riasenku sexy pulp + nejaké tie vzorky. Počas spomínaného veľtrhu som ukoristila nádherné megapigmentované quatro očné tiene od estyle (3,90€), toľko vychvaľovanú vodeodolnú riasenku od estyle (3,90€) a najlepší tekutý rúž od Jordany za 5€. Nevyhla som sa ani DMke a odtiaľ som si odniesla ceruzku na obočie v tmavšom odtieni a proste milujem ju (2,69€) ♥ 


Tu je zmeska spolupráci a výhier. Kúpeľové peny od teteseptu a suchý šampón Batiste sa mi podarilo vyhrať u Ultimate chic. Výrobky A-derma som dostala v rámci výzvy na blogerky.cz a už o nich bol taký rýchločlánok tu. Opäť mám nejaké výrobky zo spolupráce so Ziajou a tentokrát som si vybrala naozaj skvostne. Najdokonalejší cukrový píling a suchý olej z novej línie cupuacu a sérum na celulitídu, ktoré testujem spolu aj s pomôckou cellublue.

Čo pekného ste si kúpili vy? Vyskúšali ste niečo z mojich noviniek? ☺

15 komentárov:

  1. Krásné novinky, nejvíc mně zaujaly ty výrobky od Ziaja, ty vypadají úžasně a doufám, že i úžasné budou, už se těším na recenzi:-) A doufám, že budeš chválit:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to bude veľmi veľmi kladné :) máš sa na čo tešiť :)

      Odstrániť
  2. Ja nič nechcem! A tie novinky Ziaja vyzerajú fakt dosť dobre, takže už viem, čo bude prvá kúpa v našom novom obchodíku v TN :). Teším sa, aj na recenzie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale chceš a dostaneš :D a ten píling to musíš, len ešte nie je na trhu, tak musíš počkať :)

      Odstrániť
  3. Skvelé veci:)
    Gratulujem k tej výhre, ja by som sa jej určite veľmi rada potešila:) fúha a po peelingy od YR sa musím pozrieť, vôňa musí byť božská♡ a suchý šampón Batiste s touto vôňou musím vyskúšať:)
    Chcela by som ťa srdečne pozvať na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každá žena by sa potešila takej výhre, to boli druhé Vianoce :))

      Odstrániť
  4. na ten tekuty ruž jordana by som bola zvedavá rada si onom prečítam viec:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bude zrovnanie so sleekovskými :)) ale teraz mám naplánované iné články, takžže asi až niekedy v druhej polke marca :)

      Odstrániť
  5. Tá nová Ziaja kolekcia má zaujímavý názov :O ako vonia?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten plod cupuacu je taký oriešok podobný kakau ( ak som to správne pochopila) a vonia to ako oriešok s karamelom, vanilkou a čokoládou :) tak krásne sladučko, mňam :D

      Odstrániť
  6. Krása... Ten peeling od YR musí být skvělý. Těším se na recenze a gratuluji k výhrám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne veci a gratulujem k výhram :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks