utorok, 29. marca 2016

Hodinky, ktoré mi konečne fungujú

Ahojte. Neviem ako vy, ale doteraz som hľadala hodinky, ktoré by mi fungovali aspoň jeden deň a poviem vám, bol to boj. Doma sa mi stretlo asi 5 hodiniek a ani jedny nefungujú. Buď idú minútu a zastavia sa alebo pre istotu stoja úplne. Preto keď som zbadala tieto krásne hodinky na www.postovnezdarma.cz, povedala som si že skúsim a objednala ich. Chcela som jednoduché so zlatými doplnkami a práve tieto s parížskym motívom mi padli do oka. Len potom nastala dilema, akú farbu objednať, keďže ich majú na výber až 11. Uvažovala som logicky a zvolila si jednoduchú čistú bielu variantu.



Veľmi sa mi páčia detaily ciferníku. Či už krúžky s trblietkami alebo nie až tak výrazný motív, že to nebije moc do oka. Priemer ciferníka je cca 3,8cm a je z pevného kovu. Občas sa mi zvykol pri hodinkách otvárať zadný kryt, ale tu všetko drží ako má a dokonca ani zlatá farba nezlieza.  


Pri dĺžke pásku si prídete viaceré na svoje, pretože má až 24cm (čo majú tuším viaceré), ale tu tá najmenšia dierka stačí aj na moju ruku, že mi hodinky necestujú hore dole. Šírka remienka je o niečo užšia ak pri ciferníku a to rovno 2cm, aspoň nepôsobia mohutne, ale žensky a remienok je vyrobený z PU kože. Nepraská mi, je mäkký a dá sa s ním pekne ohýbať. Idú mi na minútu presne, nie sú moc hlučné, krásne vyzerajú a nestoja veľa. Čo viac si želať? ☺


Aké používate vy hodinky? Máte jedny univerzálne alebo rady striedate? Objednávate niečo z poštovné zdarma?

18 komentárov:

  1. Velmi mě velký výběr překvapil a tak jsem se šla podívat v jaké barvě hodinky nabízejí a taky bych si vybrala bílý pásek. Hodinky jsou opravdu moc pěkné, ty by se líbily moji mamince, ona miluje vše, kde je kousek Paříže. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď práve, aj také bledo ružové alebo mint by boli nádherné :) maminka by sa veľmi potešila :)

      Odstrániť
  2. Já mám víc hodinek, ale některé mně taky zlobí:-) Tyhle vypadají překrásně, fakt dobře jsi vybrala:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hodinky sú naozaj krásne:) a s tou Eiffelkou sú také zaujímavé a nežné:) určite sa pozriem aké farby majú v ponuke!
    Chcela by som ťa pozvať na moju ga:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné hodinky, ale ja aj tak na svojej ruke uprednostňujem skôr klasické :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sú krásne :) a poštovnézdarma je skvelá stránka :)
    Vanesa´s world

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj ja som si vybrala z tejto stranky a sice dodanie trvalo dost dlho (myslim ze viac ako tri tyzdne, s hodinkami som spokojna. Biely remienok a zlate telo s kristalikmi. Zapinanie je trosku tuhe a nejde to pohodlne rychlo zapnut, ale inak som velmi spokojna :)

    a tieto tvoje su krasne:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mne takmer dva mesiace takže :D tuto to ide v pohode všetko, tak som rada :)

      Odstrániť
  7. Naozaj, NAOZAJ krásne si si vybrala:) Ja mám jedny jediné hodinky už vyše 5 rokov, kúpila som ich za 8 € v Chorvátsku na jarmoku a veľkú šancu som im nedávala, ale mám ich dodnes, stále sa mi páčia, nevidno na nich žiadny náznak opotrebenia, akurát raz alebo 2x som v nich menila baterku. Ak by som mala viac hodiniek, asi by som ráno riešila nezmyselnú dilemu a to popri šatníkovej dileme už naozaj nepotrebujem:) No ešte raz chválim výber, nech Ti slúžia:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) keď fungujú tak to je úplne super :)

      Odstrániť
  8. Ty jsou úžasné! Já mám teď jedny hodinky z nějakého šperkařství (název si nepamatuju :D) a jsem s nimi spokojená! :) No...Za tu cenu... :D Ale tyhle jsou opravdu krásné a hned bych je brala! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks