piatok, 5. februára 2016

spotrebované za január

Ahojte, tak konečne je tu ďalší článok o prázdnych produktoch a zhodnotenie, či by som si daný produkt znova kúpila. Podarilo sa mi minúť 18 produktov ( na fotke bude 16) čo je dosť slušné :))


Bioderma sensibio micelárka mi nevyhovovala, vysušovala ma a štípala v očiach. Trvalo mi ju minúť rok a pol. Ku koncu som ju používala na čistenie štetcov a utieranie prachu z poličiek :D Sébium hydra krém bola moja láska a bohužiaľ som ho minula velice rýchlo ( mesiac?). Veľmi rýchlo ubúdal, ale skvelo hydratoval a liečil mi pleť. Po domíňaní zásob sa k nemu 100% vrátim a stojí okolo 10€, čo nie je moc na biodermu. Opakom bol sensibio tolerance plus krém, ktorý bol na mňa slabý. Divno voňal, hydratáciou mi nepostačoval, bol riedky, za mňa nie a stojí asi 16€ čo je dosť, ale výhodou bola pumpička.


Nivea maska moja láska, používam stále dokolečka. Zlupovacia maska od oriflamu je už asi 2 roky po záruke a tak ju nedopotrebovanú vyhadzujem. Mala som rada to zlupovanie, ale nič mi s pleťou nerobila. Krém na pleť od oriflamu bol fajn, len tiež dva roky po záruke, ale na nohy bol super :)) Čistiace mliečko od weledy super, vytiahlo to špinu z pleti a hádam aj z päty. Keď už som si myslela že mám pleť čistú, tak po použití tohto bol špinavý tampónik. Len v DMke ho už nemôže nájsť, bol dopredaj :( 


Linteo tampóniky sú jemné 100% bavlna, len sa oddeľovali.  Oriflame "korektor" nahovno celý, vyhadzujem skoro plný. Aquafresh pasta dobrá, mala som svieži dych a moc neštípala. Balea balzám na pery už po záruke, ale neostalo mi v ňom veľa čo sa čudujem. Mne smrdel, moc nehydratoval, už nechcem.


Oooo môj najmilovanejší sprcháč, ale mám v zásobe. Odporúčam všetkými prstami mojej rodiny. Penové mydlo na ruky dettol je skvelé, krásne vonia, len rýchlo bohužiaľ ubúda. Čistiaci olej od ziaji som dopoužívala ako sprcháč, lebo pleť sa mi z neho niekoľkokrát vyhádzala.


Antiperspirant dove bol super, nádherne voňal, nerobil fľaky, neštípal a nepotila som sa ( ale ja sa nepotím skoro vôbec). Môj najmilovanejší olej a plačem že sa minul. Isto bude v top za rok 2016 :))


Čo sa podarilo spotrebovať vám? Vyskúšali ste niečo z mojich spotrebovancov? :)

35 komentárov:

  1. čo sa týka tej biodermy - odličovača, neviem prečo to všetci tak vychvaľujú, lebo ani u mňa nestál za veľa :o to telové mlieko Ziaja - vyhádzala si sa z neho asi kvôli tým olivám, ja mám alergiu na olivy a tiež sa z toho vyhadzujem, ale normálne telové mlieko Ziaja je podľa mňa naozaj super kvôli zvláčneniu pokožky a aj samotnej vôni :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. alergická nie som, lebo z iných olivových výrobkov mi nič nebolo :)) asi kvôli silikónom alebo neviem :)

      Odstrániť
  2. Mliečko od Weledy som videla ešte v DM aj keď už v lete bol dopredaj, takže skús pozrieť vo viacerých :). A olej Kneipp je naozaj láska, ja si ho šetrím takže ešte mám viac ako polovicu :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som bola teraz v BB a tam som sa zabudla kuknúť :D hlava deravá, ale čo som bola v iných tak nič :(

      Odstrániť
  3. musím říci, že nic z tvého výčetu jsem nikdy nezkoušela, ale poslední dobou jsem četla hodně chvály v různých knížkách na micelárku od biodermi, která je určená pro děti, tak do ní určitě půjdu a pak bych ještě ráda od nich zkusila nějaký krém. Ještě si nejsem jistá z jaké řady, ale snad budu spokojená jako ty s tím hydratačním :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá pre deti môže byť super, tá býva tuším až v litrovom balení :)

      Odstrániť
  4. Od té doby, co jsi na blogu vychvalovala ten Palmolive sprchový gel, se po něm pořád dívám v drogériích :D A asi si tuto značku brzy koupím, zejména tenhle :)
    La vie est belle

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Měla jsem jen čoko sprcháč od Palmolive a ten neměl chybu, až budu v drogerii, tak po něm hrabu znovu, úžasná vůně:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :)) som rada že aj ty si doňho paf ako ja :D

      Odstrániť
  6. Nivea maska vyzerá úžasne, budem sa po nej musieť poobzerať :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiež neverím, ako rýchlo ubehol január, ani sa nenazdáme a je tu máj:) na masku od Nivey da musím pozrieť, pretože som ju ešte nevidela v Dm-ke:( ale ďakujem za tip:) sprcháč od Palmolive som neskúšala, ale vôňu čokolády milujem,takže určite sa spriatelíme:) a od Buodermy som mala tú micelárku v cestovnej verzii, ale keďže nebola na moju pleť, darovala som ju kamoške! Ale tá je zelená sestrička je naozaj skvelá!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som niveu videla tuším aj v DMke, ale ja som kupovala v tescu :)

      Odstrániť
  8. Waw... to spotrebuješ toľko kozmetiky? Ja sa chystám podobný článok urobiť už dlhšie, ale neviem nazbierať väčšie množstvo spotrebovanej kozmetiky (: každopádne zaujal ma ten telový olej Kneipp (inak letím na prírodnej, bio, veganskej a netestovanej kozmetike).

    www.danielainthelibrary.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja na seba toho patlám veľa, takže sa aj dosť míňa :) sprcha každý deň, vlasy umytie každý 2-3 deň, masky, natieranie krémami skoro furt :D

      Odstrániť
  9. Pre mňa je Bioderma jedna z najtop kozmetických značiek, mám od nej prípravky na čistenie pleť aj mlieko na telo a som s nimi maximálne spokojná! Od Oriflame mám uhorkový krém na pleť a neviem si ho vynachváliť!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bioderma je skvelá :)) niekoľko produktov mi síce nesadlo, ale niektoré sú fakt úžasné :)

      Odstrániť
  10. Já jsem s růžovou Biodermou velmi spokojená a pobavilo mě, jaké využití jsi pro tuto micelární vodu našla. :-D "Korektor" od Oriflamu mám doma taky a souhlasím s tvým názorem, opravdu je to hrůza. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poličky a stolíky sa nesťažovali :D veď čoby nie, s tak drahou vecou :D

      Odstrániť
  11. Tu Biodermu už chci delší dobu vyzkoušet :) Ku podivu, já za tento měsíc nespotřebovala nic :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mne micelárka Senisibio nikdy nesedela, nemám citlivú pleť, ale mastnú a na tú moju bola táto micelárka otrasná, mala som strašne ulepený, taký nepríjemný pocit na pleti, akoby mi na nej zanechávala nejaký čudný nános, ak Bioderma tak určite Sébium, micelárka krásne vonia a je úžasná, s touto sa to nedá porovnať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :) ale po minutí zelenej prejdem na inú, lebo mám pocit, že už nemá taký super účinok na mňa :(

      Odstrániť
  13. Ja mám naopak červený micelárku veľmi rada a ako kukám do komentárov ,tak som jedna zmála :D teraz mám modrú, ale tá už nieje taká super.
    Bio súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a to som tú modrú chcela skúsiť, no nič :D ako vidím preskočím na dermacol :)

      Odstrániť
  14. Ja som za tento mesiac narozdiel od teba nespotrebovala skoro nič :D
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Čistící mlíko od Weledy mě dost zaujalo, vypadá kvalitně a určitě by se mi něco takového hodilo :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je skvelé, mrkni na www.lubezna.blogspot.sk a tam je recenzia na to :)

      Odstrániť
  16. Hydru tiež rada používam, ale minula si ju za mesiac? Nepotrebuješ ešte vyššiu hydratáciu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie :) hydratáciou mi veľmi vyhovovala aj na moju suchú pokožku, ale mám pocit že v tej tube polka chýbala, lebo som to musela mega mačkať aby mi niečo vyšlo :/

      Odstrániť
    2. Aaa takto... No, ono tie tubičky sú dosť sprosté... Nabudúce ju skús rozstrihnúť. Ja to tak vždy robím a je tam potom vždy dosť krému ešte aspoň na 1 týždeň :)

      Odstrániť
    3. aj som rozstrihla a vydržalo asi tak na pár dní, ale iné 40ml mám aj na 3 mesiace a to nimi nešetrím :) neviem či ho niekto predtým používal alebo čo :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks