streda, 3. februára 2016

novinky za január

Myslela som si že žiadne novinky za január mať nebudem, nakoľko som kupovala iba mydlo za ruky ( som na seba pyšná ☺) a napriek tomu sa mi zišlo pár vecí. Niečo dar, niečo výhra a niečo spolupráca. 


Weleda mi prišla na spoluprácu a dostala som možnosť vyskúšania pomerne novej olejovej starostlivosti o nechty, krému na ruky a úžasného kosatcového krému na pleť + o takú sadu môžete aj súťažiť :)


Podarilo sa mi vyhrať súťaž u Viki  a som veľmi rada. Náušnice a taštička sú prekrásne a parfém s telovým mliekom voňajú tak sladko citrusovo, čo ja naozaj môžem :) 


Darom som dostala túto krásnu sadu do zásoby. Môj milovaný parfém vo veľkom balení, to najrozkošnejšie malé balenie a najkrajšia kozmetická taštička akú mám ♥ Ďakujem mami :)

Takže tento mesiac som minula iba smiešnych 1,19€ na obyčajné mydlo Balea a som na seba hrdá :) Zatiaľ sa držím predsavzatia :D

Čo sa podarilo pekné kúpiť alebo vyhrať vám? :)

31 komentárov:

  1. Haha, za to ja som teda nakupovala jedna radosť :D Kosatcový krém mám aj ja a som veľmi spokojná :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja iba v oblečení, ale kozmetika nie chvalabohu :D a hej je skvelý, ja som mala už vzorku a chválim :)

      Odstrániť
  2. Nádherné nákupy, já jsem za leden moc nenakupovala, spíše vůbec.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Samé krásné věci. Já mám nějaký nakupovací útlum :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juu to jsou fakt krásný věci) Hrozně chci vyzkoušet ten parfém GA, tak snad na to v parfumerii zase nezapomenu :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krása. To by se mi taky líbilo utratit tak málo a mít při tom spousty nových věcí. :-) Mě se nedávno dostal do ruk katalog Oriflamu a neodolala jsem. Pár věcí jsem si objednala.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Maťka, snáď to tak budem mať každý mesiac :)) a teším sa na tvoje novinky a recenzie :)

      Odstrániť
  6. krásne nafotené a gratulujem k výhre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)) ale fotky sú akési rozmazané a nekvalitné :(

      Odstrániť
  7. Tak to jsi dobrá a jen si to udrž, já toho zase nakoupila moc. Zárověň gratuluji k výhrám a spolupráci. Já jsem nic nevyhrála ale přišla mi výhra už tři měsíce stará z Blogerek, měli nějaký problén či co.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to aj mne raz cestovalo 3 mesiace :D a ďakujem :))

      Odstrániť
  8. Gratulujem k výhre! A som zvedavá na recenzie Weleda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)) a ty by si mala byť prvá, ty to máš dlhšie :D

      Odstrániť
  9. Gratuluji a obdivuji, koupit si za celý měsíc jen mýdlo, to si žádá pochvalu:-) Já jsem nakupovala jako vzteklá, ale za to nemůžu já, ale lednové výprodeje:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jako zase oblečenie tam padlo skoro 100€ :D ale z kozmetiky len 1€ :))

      Odstrániť
  10. Krasne novinky, olejicky na nehty od Weledy jsou skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krasne novinky, olejicky na nehty od Weledy jsou skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Aspoň niekomu sa darí nemíňať, ja som nevydržala a už mám nové plavky :D
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásné věci! K výhře moc gratuluji. :) Já jsem si za tento měsíc nekoupila snad vůbec nic, za což jsem ráda. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Som rada, že sa ti výhra páčila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Super, teším sa na recenzie na Weledu. Ja ju mám veľmi rada, keďže mám atopickú pokožku, veľmi mi vyhovujú jej krémy na citlivú pokožku. Používam tento a neviem si ho vynachváliť :) http://www.weleda.sk/upokojujuca-starostlivost/173-upokojujuci-pletovy-krem Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten som mala aj ja a bol skvelý! :) všetky sú úžasné, pretože sú tam samé rastlinné výťažky, skvelo hydratujú, nedráždia a nestoja veľa ( oproti chemickým lekárenským značkám)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks