piatok, 22. januára 2016

Ziaja sensitive

Už od októbra poctivo testujem túto radu na citlivú pleť od Ziaji, ktorá spočíva v dennom a nočnom kréme, enzymatickom pílingu a maske. V celej rade je aj micelárna voda a umývací gél na pleť a telo. Ja som majiteľkou suchej pleti so sklonom k akné ( nevyhrala som ) a tak od radosti neviem čo mám používať. Vysušovať ju nemôžem, tak len hydratujem ako sa dá. Tieto výrobky neobsahujú silikóny, minerálne oleje a žiadne parfumy.


Veľmi ma prekvapil denný krém, nakoľko konzistenciou je o niečo hutnejší ako nočný , no stále je ľahký a veľmi jemný. Používam ho po vyčistení pleti micelárkou a gélom od biodermy. Nerobí mi na pleti neplechu a je veľmi dobrý krém aj pod makeup. Necuckovatie, nezvýrazňuje suché miesta.  Na fotke nižšie je odfotené, čo všetko sľubuje. Súhlasím s okamžitým efektom upokojenia a suchosť. Ostatné neviem posúdiť a tento krém odporúčam :) Kúpiť môžete tu.



Nočný krém je o niečo menej hutnejší čo ma dosť prekvapilo. Tento krém mi už vyhovuje pomenej, pretože na noc potrebujem riadnu dávku hydratácie a to tento krém mi v týchto mrazoch bohužiaľ nedáva. V októbri a v novembri keď neboli veľké mrazy mi dostačoval, netvorili sa mi žiadne suché miesta, no s príchodom mrazov som ho vymenila za niečo hutnejšie. Pre majiteľky s normálnou pleťou alebo nie extrémne vysušenou odporúčam, ale pre veľké sušienky radšej niečo hutnejšie :) Kúpiť môžete tu.



V maskách sa vyžívam a táto bola fajn. Vystačila mi na jedno použitie ( nešetrím) a zhydratovala mi pleť. Neštípala, krásne sa mi vpila do pleti a následne som už len opláchla. Žiadne pálenie či červenanie sa nekonalo, takže túto masku odporúčam. Stojí okolo 0,60€ čo je fakt smiešna cena :)  


Pri použití enzymatického pílingu som bola mierne sklamaná, nakoľko som nevidela žiaden výsledok. Konzistenciou je to niečo medzi krémom a gélom a neobsahuje žiadne drsné čiastočky ničoho. Po nanesení ma na pleti mierne štípala ( čo majú na svedomí asi tie enzýmy) a po umytí som nevidela žiaden rozdiel. Suché čiastočky tam stále boli. Som niekde v polke tohto balenia a po dopoužívaní sem niečo dopíšem, ale zatiaľ nevidím nič a tak ho bohužiaľ nemôžem odporučiť. Kúpite tu.



Vyskúšali ste niečo z tejto rady? Vyhovuje vám?

P.S. ďakujem za poskytnutie produktov na recenziu ☺

29 komentárov:

  1. Ziaja mam velmi rada a tento denny krem je skvely :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ziaja mam velmi rada a tento denny krem je skvely :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od značky Ziaja mám síce iba pár produktov, ale som s nimi naozaj spokojná! A určite sa moja zbierka rozrastie o ten denný krém, rada by som ho vyskúšala:)
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, od Ziaja som nevyskusala zatial nic. Pretoze znacka mi vobec nie je sympaticka :)
    Tesim sa na dalsi tvoj clanok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jooo Jani prečo ti nie je sympatická? niektoré produkty má fakt topkové :)

      Odstrániť
  5. Ja som naopak s nočným krémom oveľa spokojnejšia ako s denným, pleť je po nom ráno krásne vypnutá a jemná :) A enzymatický píling je za mna neskutočné úžasna vec, používam ho 2 krát do týždna a pleť je po nom krásne vyhladená a neskutočné jemná a hebká.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som extrémny sucháčik, takže moja pleť potrebuje silný kaliber :D

      Odstrániť
  6. ešte stále som nič nevyskúšala od ziaji :/ asi najskôr vypotrebujem čo mám a potom sa vrhnem, rozmýšlam že na tu manuku tree :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ziaja je fajn, jen jejich krémy na ruce mi moc nevyhovují, ale měla jsem od nich noční krém z řady růžové máslo a to bylo parádní. Tuhle řadu jsem ještě nezkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mám už ten kakaový krém a akože žiadna sláva no :(

      Odstrániť
  8. Ziaja je skvělá značka! :) Mám sní skvělé zkušenosti :))
    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tuto řadu vůbec neznám. Vypadá zajímavě :)
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nepoznáš? tiež je na blogoch dosť omielaná :)

      Odstrániť
  10. Tuhle řadu jsem nezkoušela, zima mi moji běžně smíšenou až mastnější pleť změnila na suchou a dost citlivou, takže jsem musela změnit i péči a tahle by se mi dost hodila, aspoň tedy ten denní krém:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fúha, nezmenila sa ti vplyvom zlej kozmetiky? Ja som začala piť iba čistú vodu a hlane veľa a pleť sa mi o dosť zlepšila :)

      Odstrániť
  11. Právě dopotřebovávám denní i noční krém s kozím mlékem. Brzy bude recenze na blogu, oba jsou fakt výborné.

    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To vyzerá ako niečo pre mňa. Určite sa na ne musím pozrieť a zadovážiť si niečo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. No tvá recenze jde jako na zavolanou :) Zrovna se totiž chystám si něco z této řady pořídit, ale chtěla jsem se nejdříve podívat na recenze, děkuji :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, to ma teší :) snáď budeš mať dobrú ruku :)

      Odstrániť
  14. Nemám citlivou ani suchou pleť, takže tohle bohužel nemůžu ohodnotit :/ Mám od Ziaji ale krém na mastnou pleť a ten je opravdu výborný :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na tú manuku som čítala riadne dobré recenzie :)

      Odstrániť
  15. Masku by som veľmi rada vyskúšala ,ale u nás sa nedá zohnať. Dúfam,že sa to zlepší :)
    Bio súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na nete sa dá zohnať a v obchode som ich tuším nevidela :(

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks