utorok, 5. januára 2016

TOP dekoratívna kozmetika 2015

Ako aj minulý rok, tak aj tento vám ukážem čo považujem za top dekoratívku u mňa doma. Nehľadajte tu žiadne drahé produkty, nemám na ne financie a vystačím si ( zatiaľ ) aj s lacnejšími produktami. Článok bude na dve časti aby nebol zbytočne dlhý. 


Catrice camouflage cream v tekutej verzii sa veľmi ťažko zháňa v drogériách, nakoľko je stále vypredaný a právom. Na 99% u mňa nahradil tuhý korektor a iné tekuté. Je neuveriteľne krémový, krásne kryje, dá sa perfektne zapracovať a z mojej pleti sa nevytráca ( suchá pleť). Vyrába sa v dvoch odtieňoch, čo je trošku málo a ten tmavší je pre mňa teraz už mierne tmavší, tak ak sa mi podarí nájsť ten svetlý, idem doňho. O laku eveline som písala v tomto článku a je to najpoužívanejší podkladový lak u mňa a častokrát ho nosím aj samostatne. Má takú mliečnu farbu a dokáže dodať šmrnc. Ako topcoat moc nie, nakoľko trošku zmení farbu farebného laku. O lakoch sally hansen som už písala niekoľko článkov, milujem ich pre ich výdrž, cenu okolo 1-4€ ( elnino ). Čo sa týka make-upu, tak tam som riadne rozmýšľala ktorý zvolím. Či tento alebo od rimmel match perfection. Rimmel je viac krémový a vhodnejší na suchú pleť a dermacol je skôr pre tú mastnejšiu. Napriek tomu že som majiteľkou suchej pleti, make-up zmiešam s troškou krému a sedí aj mne. Má naozaj vysoké krytie, vo vrchnáčiku korektor ( ktorý je nič moc) a dobre sa rozotiera. Nevýhodou je len dávkovanie pomocou špachtličky. Neviem ako vydolujem posledné zvyšky a za 13€ ich budem vytierať čímkoľvek! Rúže... pre dvoma dňami som zverejnila článok o mojej zbierke a veľmi ste si pochvaľovali odtieň môjho top rúžu z Primarku a našla som náhradu z drogérie za 2,49€. Ide o essence 04 on the catwalk. Nie je až taký pigmentovaný, ale vrstvením dosiahnete na 99% totožný odtieň. Nedrží tak dlho, nevonia tak dlho, ale je krásne krémový a oba milujem ( primarkový viac ♥).


No asi ste si všimli aj moju posadnutosť balzamami na pery a od radosti som nevedela, ktorý si mám vybrať. Na pozornosť dávam najmä dva, ktoré sú dostupné a jedným, menej dostupným ( teda ak nepôjdete do zahraničia). Eos honeysuckle honeydew je najlepší z eosov čo mám. Nie je taký hutný, ale na perách ako keby zanecháva silnú vrstvu, čo mne vyhovuje. Používam ho na noc a ráno sa zobudím s hebučkými mäkkými perami. Hojivý zázrak je vhodný na všetko - okolie nechtov, lakte, suché miesta, ale aj pery. Používam ho len doma s čistými rukami a taktiež si skvele sadne s mojimi perami. Tretím zázrakom je 100% prírodný balzám na pery z Anglicka od Julči. Krásne vonia, ľahko sa nanáša, úžasne hydratuje a proste milujem ho ♥.


Paletky som vybrala iba dve. Go! palette som dostala tiež od Julči a obsahuje nádherné lícenky a rozjasňovač. Prvotne som si myslela že je to kontúrovací púder, ale je mierne do oranžova a tak je z neho skvelá lícenka. Rozjasňovač je jemnučký, nádherný odtieň a hoci ho používam len občas, vie dodať šmrnc. Tiene sú krásne a dá sa s nimi vyčarovať hneď niekoľko líčení. O "naked" basics som písala tu. Catrice bázu ospevujem stále a stále aj budem. Cena vs kvalita je úžasná, takže miláčik dovtedy, kým ju neprestanú vyrábať. Gél na obočie od essence v tmavšom prevedení je lepší ako v tom bledšom. Mám pocit že viac fixuje, krásne zafarbí chĺpky a niekedy len narýchlo použijem a viac sa s obočím nebabrem. Riasenka je objav môjho života a mám už snáď piate (?) balenie. Dokonalá. Hoci mám linky od gabrielly salvete len krátko, sú krásne pigmentované, ľahko sa nanášajú, ale veľmi ťažko idú odlíčiť. 


Tak to boli moje top produkty za minulý rok. Aké sú tie vaše? Zhodli sme sa na niečom?

44 komentárov:

  1. Catrice Camouflage cream mám v krémovej verzií a je celkom fajn, no rada by som skúsila aj tento tekutý :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tekutý je lepší na akné, lebo ten hutný zbytočne zvýrazňuje suchšie miesta okolo :)

      Odstrániť
  2. Tak s dolovaním posledných zvyškov make-up od Dermacolu by som ti mohla rozprávať aj hodinu. Zrovna pred pár mesiacmi som ho dokončila a dolovala som teda statočne. Problém je, že moc toho cez to hrdlo človek von nedostane, keďže špachtlička sa neohne a čokoľvek ďalšie bude mať tiež problém. No a ešte jedna menšia koplikácia, keďže používam väčšinou korektor z Oriflame, tak tento ostal takmer nedotknutý, no a teraz zase dilema či skladovať prázdnu fľaštičku len kvôli tomu, že vo vrchnáku mám ešte 95% korektoru, takže zase špachtlička do ruky a hľadať kam by som ho asi tak prehodila, nakoniec som ho nadžabala do už takmer prázdneho okienka v onom Oriflame korektore :-D No proste, make-up dobrý, všetko super, ale manipulácia s ním děs a hrůza...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa teda ten korektor nepáči a asi mi nebude ani ľúto ho potom zahodiť :D veď ja kým spotrebujem makeup tak prejde aj rok a pol :)) takže riskovať na pleť dáku infekciu nechcem :D

      Odstrániť
  3. Na make up od Dermacolu sa chystám už dlhšie, tak verím, že nesklame. Aj keď to balenie je šialene nepraktické :) Lak od Eveline musím vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak máš mastnejšiu pleť tak snáď nie :) je to veľmi obľúbený make-up :)) a lak je skvelý, je na parfums ale aj v tete drogérii :)

      Odstrániť
  4. Tekutý korektor od Catrice bych chtěla taky vyzkoušet. Mám doma jejich tuhý a ten je parádní. Zakryje mi úplně všechno. Nejvíce jsme se spolu shodly na řasence od Maybelline. Dokud se bude prodávat, tak si asi jinou nekoupím. Je to pro mě top řasenka. Z paletek je pro mě zase top paletka od Makeup revolution, kterou používám stále a stíny mi vydrží na oku celý den. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá riasenka je favoritom u viacerých ako som tak pozerala po blogoch :)

      Odstrániť
  5. Rúže majú nádhernú farbu. Niečo medzi červenou a ružovou, krásna výrazná. Lak na nechty má úžasnú farbu, taká veľmi atypická. Eveline som síce ešte nemala, no čítala som tvoju recenziu a ako som si všimla, je fakt úžasný. Preto nad ním veľmi vážne uvažujem aj ja. Camouflage sa veľmi ťažko zháňa aj v internetových obchodoch (teda v tomto tekutom variante), v každom prípade ak ho raz nájdem, určite vyskúšam. Čučoriedkovému hojovému zázraku nemám čo vytknúť. Nádherná vôňa, relatívne šikovné balenie, univerzálny a aj pomáha. Eos som ešte nemala, avšak počula som na ne samé chvály a napokon Dermacol Make-up. Moja kamarátka používa taktiež od Dermacolu (aj keď nie tento), a nevie si ho vynachváliť. Preto si viem predstaviť, aký je super. A napokon malý balzam, ktoému taktiež nemám čo vytknúť, keďže je čisto prírodný a to mám veľmi rada. Tvoje topky v roku 2015 sú naozaj TOP. Osobne si ma prekvpila, aký super vkus máš a že je veľmi podobný ako ten môj :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Korektor od Catrice miluju a jsem hrozně ráda, že jsem si ho pořídila. Ale jinak si nějak nevybavuju, který produkt mě loni hodně ohromil. Možná nové paletky od Essence :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak, make-up od Dermacolu ma zaujal, pretože moja pleť je mastná a možno tento by mi vyhovoval!
    A ten lak od Sally má krásnu mentolovú farbičku a taký lacný? Wáu!
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak máš mastnú tak by ti mal :)) je taký suchší :)

      Odstrániť
  8. wau, tú catrice bázu musím pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite pozri, za mňa je skvelá a najlepšia :)

      Odstrániť
  9. Já jsem snad ten jedinej člověk, kterej nikdy neměl te korektor od Catrice :D Vždycky když jsem v drogerii a vzpomenu si na něj, tak ho maj vyprodaný :D
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no on je veľmi často vypredaný, aj ten tuhý býval :D ale už skôr ten tekutý teraz

      Odstrániť
  10. Na ten tekutý korektor od Catrice už se dívám v drogerce dlouho tak ho možná koupím.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. za mňa určite ber :) za tú cenu je úžasný

      Odstrániť
  11. Vše tvé produkty nemám vyzkoušené a moc by mě zajímal make uo od Dermacolu s kaviárem. Pořád na něj v drogerce koukám a tak snad někdy vyzkouším. Mám make up který taky nemá pumpičku či njiný aplikátor a musí se nalívat, je to komplikovanější. Catrice Camuflage je skvělý ale jak říkáš, málo kdy se dá sehnat a téměř vždy je vybraný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no s pumpičkou je to najlepšie a ešte lepšie keď sa aj sám dvíha :) vtedy máme istotu že ho celý minieme :)

      Odstrániť
  12. Všechno to vypadá dobře. Mezi mou TOP kosmetiku patří určitě Makeup od Revlonu (colorstay) pro suchou až normální pleť, opravdu první make-up, který mi vyhovuje, míchám ho ještě s kokosovým olejem, a konečně nejsem tak suchá, jako dříve. Také fixa na oči od Dermacolu a možná modrá, voděodolná řasenka od Essence, kterou nosím na plavání a nesundá se ani za nic (pak mám problém ji sundat odličovačem.)
    Jinak moc pěkný článek, takováto shrnutí mám nejraději:)

    **Pinki Claire**

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. revlon make-upy sú za skvelú cenu, to chcem aj ja skúsiť len neviem aký odtieň :) som tiež sušienka takže by som brala čo ty :) aký máš odtieň?

      Odstrániť
  13. Mám silný pocit, že ten primarkovský rúž potrebujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak máš cestu do primarku a bol by tam, tak ber! :))

      Odstrániť
  14. Ten korektor od Catrice stále sháním a nikde jsem ho ještě neviděla :/
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ho našla po mesiaci hľadania v malej zapadlej drogérke :(

      Odstrániť
  15. Camouflage ma tak štve, už som bola hádam v šiestich DM! Veď keby mám obchod ja a vidím, že je niečo vypredané a ide to na dračku tak to tam dokladám hlava nehlava a nie takto ma trápiť! :D Ale má to aj jedno pozitívum: miniem všetky korektory, ktoré mám otvorené a je ich 5 :)) A som rada, že som konečne vďaka tebe vyskúšala tú riasenku <3 je dosť dobrá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tým camouflage korektorom je to tak aj v Česku, takže nie sme jediní :D a vidíš aspoň domíňaš a nebude sa to kaziť :)) a to ma teší ♥

      Odstrániť
  16. S řasenkou Lash Sensational musím souhlasit, jestli mi některá řasenka dělá dokonalé řasy, tak je to právě tahle:-) Dřív jsem používala bázi pod oční stíny od Avonu a ta je moc fajn, ale tahle od Catrice mi přijde ještě lepší:-) A stejně tak jsem si oblíbila jejich tekutý korektor Camouflage:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ma teší že aj tebe to všetko vyhovuje :))

      Odstrániť
  17. Bázi i korektor od Catrice si chci hrozně pořídit, ale ještě jsem na ně nenatrefila :/ Hrozně se mi líbí odstín toho laku od SH :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ono to býva dosť často vypredané, resp. iba ten korektor :)

      Odstrániť
  18. Ďakujem za náhradu za rúž z Primarku! Supeer

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tuhle bazi od Catrice jsem taky chtela vyzkouset, ale meli ji zrovna vyprodanou, tak jsem sahla po te verzi v kelimku, snad bude taky super :) A gel na oboci od Essence bych mezi top produkty rozhodne taky zaradila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oni majú aj v kelímku? to som nejak nezaznamenala :)

      Odstrániť
  20. Tuhle bazi od Catrice jsem taky chtela vyzkouset, ale meli ji zrovna vyprodanou, tak jsem sahla po te verzi v kelimku, snad bude taky super :) A gel na oboci od Essence bych mezi top produkty rozhodne taky zaradila :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks