pondelok, 11. januára 2016

Gliss kur oil nutritive

Konečne sa cca po dvoch mesiacoch dostávam k spísaniu tohto článku. Ešte tuším niekedy na konci októbra som dostala od spoločnosti Henkel na vyskúšanie tieto dva produkty, ktoré obsahujú až 8 olejov a sú prospešné pre naše vlasy. Dostala som masku a olejček na ochranu pre teplom. Prišlo mi to vhod, pretože na začiatku novembra som sa radikálne ostrihala a tak prišla na rad každodenná úprava ako fénovanie, žehlenie a občas kulmovanie.


Olej má až 150ml, takže vydrží poriadne dlho a za tú cenu okolo 5-6€ odporúčam. Ako som už spomínala v článkoch, veľkou výhodou je rozprašovač. Na vlasy sa pekne nastrieka rozptýlene a nenanesie na jedno miesto zbytočne veľa, čím nezamastí vlasy. Občas som si ho nastriekala na ruku a tak votrela do vlasov, čo ich taktiež nezamastilo. Táto rada oil nutritive má takú zvláštnu vôňu, neviem ju špecifikovať, ale je môjmu nosu príjemná. Po vyžehlení alebo fénovaní nemám rozlietané vlasy a ani po nosení čapice a šálu mi neelektrizujú. Keď cítim že vlasy sú mdlé a bez života, stačí prestreknúť a navráti sa im lesk, hebkosť a jemná vôňa.  




Masy je 200ml a dá sa zohnať tuším okolo 3-4€ v akcii. Ak to mám porovnať s kondicionérom, tak skôr mi vyhovuje toto balenie, pretože vydolujem každučký zbytok a pri kondicionéri jednoducho nie. No čo sa týka efektu, tak nevidím rozdiel pri použití tejto masky a kondicionéru. Takže je to 50% na 50% a rozhodnite sa buď podľa ceny ( maska stojí viac) alebo podla balenia. Je hutná, z vlasov sa nesteká a dobre sa vymýva. Stačí ju mať na vlasoch 1 minútu a po umytí ostanú hebké vlasy ( silikóny a oleje ☺). Či mi to pomohlo s rozštiepenými končekmi to moc posúdiť neviem, nejaký extra problém s tým nemám. No moje vlasy sú v dobrej kondícii, nie sú suché, neelektrizujú a dobre sa mi s nimi pracuje. 




Vyskúšali ste niečo z týchto produktov? Používate gliss kur? ☺

P.S. ďakujem spoločnosti Henkel za vyskúšanie ☺

28 komentárov:

  1. Olej pro ochranu před teplem by mně lákal, ale abych pravdu řekla, tak pokud to jen trochu jde, tak se snažím nefénovat a raději nechat vlasy volně proschnout, takže bych ho moc nevyužívala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja si vlasy nefénujem vždy, používam ho aj normálne keď nechám prírodne uschnúť :)

      Odstrániť
  2. Já mám produkty od Gliss Kur ráda, ale tyhle jsem nezkoušela.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. gliss kur má všeobecne super produkty a to som vyskúšala už takmer všetky rady :)

      Odstrániť
  3. Mne by sa olejček s rozprašovačom zišiel, keďže od normálneho dávkovača mám vždy mastné ruky! A maska na vlasy vyzerá super a možno by mi pomohla ja s tým elekrizovaním vlasom, lebo je to naozaj hrozné.
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. počkaj si na dáku akciu alebo využi v DMku za body žolíka a vyskúšaj :))

      Odstrániť
  4. Ten olejíček si chci už dlouhou dobu pořídit, teď mám od Kallosu :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gliss Kur, zrovna tady ten olejíček, bych chtěla vyzkoušet, jelikož jsem se ke konci minulého roku také ostříhala a ráno je žehlička mým nejlepším kamarádem. Mám pouze od Balea nějaký sprej na ochranu proti teplu. Není to špatné, ale vidím, že asi najdu něco lepšího :)
    La vie est belle

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gliss Kur som už dávnejšie nekupovala, mala som dve masky na vlasy, komplet vyskúšaný rad Ultimate Repair a nejako som si nevšimla žiadne zázračné účinky na mojich vlasoch. Olej by som si však možno predsa len kúpila, teraz mám doma Syoss a ten je dobrý, hustý, ale robí svoje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak každý ma iné vlasy a každému niečo iné vyhovuje :)) mne zase syoss nevyhovuje a mastí vlasy :)

      Odstrániť
  7. Ja som mala nejakú masku od Gliss Kur ,ale neviem či to bola presne táto ,ale tiež mala silikóny a keď som ju nepoužívala ,tak vlasy boli ako pred tým. Ako vlasy sú krásne po tých silikónoch, len potom keď už prejdem na bez silikónovú masku, tak vidno ,že sú na tom zle, tak sa radšej silikónovým maskám vyhýbam :)
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. šampóny by sa mali používať bez silikónov a do dĺžok právežže nanášať masky / kondicionéry so silikónmi aby uzavreli a uhladili vlas :)

      Odstrániť
  8. Ta maska by se mi i celekm hodila. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Akurát som hľadala dáky dobrý olejček na vlasy :DD
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nejvíce mě zaujal olej na vlasy. Musí být skvělý. Začala jsem teď více používat oleje na všechno a jsem velmi překvapená, jak dokážou být příjemné.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  11. od Gliskuru toho mám vyzkoušeno dost z dřívější doby a podle mně je žlutá řada stejně nejpovedenější. Pravidelně kupuji olejíček.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak sa nemýlim tak toto je vynovená žltá rada :) tá bývala so 7 olejmi a teraz je s 8 :)

      Odstrániť
  12. Myslím, že od Gliss Kur jsem ještě nic neměla, ale na jejich olejové produkty čtu jen chválu, tak jsou asi opravdu kvalitní :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ich používa už 10 rokov a vlasy si chvália :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks