pondelok, 28. decembra 2015

Vianočné darčeky II.

A už je po Vianociach a akosi rýchlo zbehli. Celú atmosféru Vianoc som prežívala od novembra a tešila sa na ne a stále odpočítavala dni. Darčeky som mala kúpené a zabalené od novembra. Schovala som ich kade tade a tak maminka dostala 25. ďalšie 3, na ktoré som samozrejme zabudla :D Dnes vám prinášam pokračovanie darčekov a zväčša to už bude od rodiny čo som dostala. Ak by niekto nevidel prvú časť a je zvedavý, nájdete ju tu.


Nikdy som akosi neholdovala parfumom, ale po prvom ovoňaní giorgio armani moje srdce zaplesalo a už som si ho aj našla pod stromčekom ( aj o týždeň skôr). Naozaj ho odporúčam aspoň v parfumérii ovoňať. Parfum Lanvin bolo prekvapenie a to je iba 30ml, takže to bude skôr výnimočne používaný a vždy si spomeniem na maminku ♥ Ocino vie ako ma potešiť a tak mi kúpil môj milovaný sprcháč od dermacolu sladké mango.


Keď som dostala tieto návlečky, tak som ich objala a rozplakala sa od šťastia. Pretože mi dokonalo pasujú do môjho kráľovstva ( bude fotka niekedy na instagrame). Dostala som tvoje tieto a dvojo iných, maminka sa ma snaží nenápadne vysťahovať :) A ponožky to je klasika. Termo ružové, teplé, vysoké a so zajačikom infantilné, to som potrebovala.


Od ocina som dostala diár naľavo a od brata moleskine. Tak veľmi som sa potešila práve tomu moleskine, ale akože čo je na ňom za tie prachy?? :D Úplne obyčajný diár a nejaký z tesca za 2€ bol viac praktický ako tento za cca 12€. 


Týmto krásnym balíčkom ma obdarovala Julča a mohli ste si o tom prečítať tu. Už na fotke chýbajú dve veci, ktoré mi skonfiškovala mamuša :D


Dokonalo voňajúca sviečka, ktorá mení vône a farby. Som na ňu zvedavá, len mi je ľúto ju zapáliť. Lyžičky opäť do výbavy, na zmrzlinu, do jogurtov a také, cez ktoré sa dá piť.


Panvice vás asi tiež netrápia, ale mňa potešili. Opäť praktické veci do výbavy.


Rúž je od spolužiačky, síce je moc ružový a ja také moc nenosím, ale asi začnem. Gumičky sú z kiku, boli 4 za 1€ a dve som si nechala. Maslo na pery the body shop mám z elnina a štetec z ebay.


Podarilo sa mi vyhrať súťaž aj dr. oetker za moju "super" básničku a tak nám spríjemnili deň zrovna na vianoce. Zíde sa a maminka sa potešila :))

Prajem krásny zvyšok dňa, nádherný koniec mesiaca a vidíme sa až v ďalšom roku ♥

38 komentárov:

  1. Krásne darčeky!

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sprchace od dermacolu jsou bozske, vune musi skvele vonet.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné dárečky, na ten moleskine diář se chci podívat, respektive na nějaký úplně malý diář, či zápisník :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to je malá veľkosť hentoho :)) a ďakujem Katka :)

      Odstrániť
  4. Krásne darčeky a gratulujem ku tvojej ,,sladkej"výhre:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Proč všichni dostávají parfémy ? :D Já nikdy v životě parfém neměla :(
    Ale pěkné dárky. Přeju ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sabi ani ja :)) vždy som mala obyčajnú lacnú voňavku, ale už som našla to kúzlo v parfumoch :))

      Odstrániť
  6. Termorůžové ponožky se zajíčkama? :D to je snad sen
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ty si teda naozak velmi vela darcekov dostala. Aai si posluchala naozak velmi :) som rada, ze ta darceky potesili a hlavne ze si ich mohla stravit v kruhu tych najblizsi ch, pretoze nie je nic lepsie.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja poslúcham stále :D a kopu som si aj ja kúpila :))

      Odstrániť
  8. Krásne darčeky a tie ponožky sú také chutnučké a vidím, že pomaly budeš mať celú výbavu do kuchyne. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lebo sa už budem sťahovať k priateľovi :) tak ma musí nabaliť aby som jej nepobrala veci :D

      Odstrániť
  9. Jej, to jsou vážně moc krásné dárky! Z těch ponožek jsem úplně unešená, jsou úžasné! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wau, super darčeky. Už sa teším na recenzie ;) Inak Eclat som mala aj ja, ale strašne slabo na mne voňala :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zatiaľ som ju len ovoňala a uvidím aká bude :))

      Odstrániť
  11. Baliček Dr.Oetker by mi udělal hroznou radost :D Jinak moc hezké dárečky :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  12. náhodou tie panvice sú super! a balíček Dr. Oetker ten by potešil aj mňa :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď ja sa teším z panvíc, len ona ma slovami stále vyháňa kedy sa už sťahujem a čo mi všetko nabalí :D

      Odstrániť
  13. Krásné dárečky jsi dostala. Ponožky jsou roztomilé. Julča ti hezký balíček poslala a nejvíce mě zaujala svíčka měnící vůni a barvu. Tu vidím poprvé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá sviečka zaujíma aj mňa :)) som na ňu zvedavá a ďakujem :)

      Odstrániť
  14. Opět moc hezké dárečky:-) Líbí se mi parfémy, hlavně ten od Lanvina a ponožky jsou úžasně roztomilé:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. som zvedavá, čo mi s tou Dr. Oetker krabicou napečieš :P :D a máme rovnaký moleskine, len ja mám fialový :) a bola som celá natešená, keď som ho objednávala, ale keď prišiel, tak úplne obyč no :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo len budeš chcieť :)) že? úplne nechápem ten hunbuk okolo tých diárov :D

      Odstrániť
  16. Krásne fotky, opäť. Čo viac dodať! :)


    sydneysleek

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ten parfem Lanvin je môj oblúbený :)) inak krásne a závidenia hodné darčeky opäť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to sa na ten parfém teším :)) a ďakujem Denka :)

      Odstrániť
  18. Taky jsem letos dostala sprchový gel od Dermacolu a YR :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tie sprchové gély sú tiež klasika, aspoň budeme krásne voňať :))

      Odstrániť
  19. To sú krásne darčeky. :) Zaujali ma veci najmä na prvej fotke. Prajem ti Šťastný a úspešný nový rok ;).

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Všechny dárečky se mi moc líbí. Mangový sprcháč od Dermacolu mi moc voněl a dělal mi společnost minulý měsíc. Dnes v Rossmanovi jsem náhodou uviděla přesně tu samou svíčku od AirWick a voní naprosto nádherně, snad nejlépe ze všech co firma nabízí. Lžičky, pánvičky, ponožky, to jsou všechny věci které se rozhodně hodí. Mimochodem, novou pánvičku bych potřebovala a tvoje od Tescomy vypadá moc dobře, dívala jsem se na ní v obchodě před vánoci. Přaji krásný nový rok.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks