štvrtok, 17. decembra 2015

vianočná manikúra

Patríte medzi tie ktoré potrebujú mať perfektnú manikúru a všetko zladené do vianočných farieb alebo to absolútne neriešite? Ja po minulé roky som to viac menej extra neriešila a aký lak prišiel pod ruku, tak som ho brala ako vianočný :D ... tento rok však lakujem vianočne od začiatku decembra, aby som vám tu mohla ukázať jednu z manikúr akú si spravím. Na obe som použila ako podklad najprv priesvitný spevňujúci lak evelin a následne červený gel nail polish od essence v odtieni 4ever young.


Takže podklad evelin + červený gélový lak od essence, ktorý som našla v DMboxe ešte v júni a následne tento krásavec presne so vianočných farbách zelená a červená od Táničky. Treba riadnu trpezlivosť pri nanášaní, pretože ako to býva zväčša zvykom, skôr nanášate priesvitný lak ako tie rôzne glitre. Uvidíme ako sa bude odlakovávať, ale ten červený lak pod tým mi dá ten týždeň :)) Celý necht som poglitrovala len na prstenníčku a na ostatných s ním spravila nedbalú francúzsku manikúru.



Druhý je skôr taký jemný a presne mu sedí názov laku 07 princess. Taký dievčenský, jemný, krásny, len to odlakovanie bolo za trest. No napriek všetkému sa s ním dobre lakovalo a už v prvej vrstve som mala požehnane glitrov. Opäť mi manikúra vydržala týždeň a odlakovávala sa hodinu :D


Ktorá sa vám páči viac? Akú manikúru si spravíte vy na vianoce?? ☺

34 komentárov:

  1. Tak to vyzerá úžasne. Krásne lesklé a pritom vianočné :) Kombichnácia zeleno červených trblietok a ružovo-červeného laku je úžasná :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten prvý červený lak vyzerá krásne :) a má aj celkom dobrú výdrž, asi musím zvona skúsiť Essence a ich gélovú radu, lebo tá pred tým za nič nestála.
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na oboch je ten červený, len na tej druhej je pretretý tým glitrovaným :)

      Odstrániť
  3. Máš krásný nehty :) Mně osobně se víc líbí asi ta první varianta. Plánuju na příští týden červenozlaté nehty, takže na Vánoce jako dělané! -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :)) uvidím akú variantu si nakoniec vyberiem :)

      Odstrániť
  4. Krásna manikúra :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ach, tak to je vážne nádhera! A máš krásne nechty, tie moje mi nikdy dlho nevydržia :D

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oboje vypadá moc pěkně :). Já jsem zatím náhodně zkoušela nové laky, které jsem nekoupila a moc vánoční nejsou, ale vynahradím si to aspoň na Štědrý den :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aspoň trošku vianoc na nechtoch nech máme keď nie vonku :)

      Odstrániť
  7. krásne si to spravila, ja si väčšinou ulietavám na zlatej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. The post is really great! You have a wonderful blog:)

    irenethayer.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nemůžu se rozhodnout, který se mi líbí víc, obě barvy jsou nádherné:-) Já na Vánoce jedu v červených, fialových nebo zlatých barvách:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som si zatiaľ ešte nerobila vianočnú manikúru, ale chystám sa niečo vymyslieť.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wow, tak tohle je nádherné. Hodně se mi líbilo první lakování, ale to druhé je snad ještě lepší a asi jsi mě překecala a vyzkouším si koupit tyhle laky místo Miracle gelu. Odstíny mají moc pěkné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Maťka :)) vyskúšaj, stoja okolo 1€ a na výber mnoho odtieňov a stačí jedna vrstva :)

      Odstrániť
  12. Minulý rok som sa nechtami na Vianoce inšpirovala u tebe a asi to bude tak aj tento rok:D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. už aj ja musím dať svoje nechty dokopy po všetkých tých koncosemestrových seminárkach :D krásna inšpirácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. si sprav dievčenský večer a vianočné nechty :D a ďakujem :)

      Odstrániť
  14. Ja si dávam na nechtoch veľmi záležať (možno až prehnane :D) Takže milujem články, ako je tento.
    Nedávno som aj ja robila jeden vianočný tutoriál. :) Inak tvoje nechty vyzerajú super :)
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. No tak ten prvni vypada bozsky. Budu si muset nejaky poridit na vanoce.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Moc se ti to povedlo! Já na nehty moc šikovná nejsem :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Deniska :) ale určite si, len skúšaj :) moje nechty po lakovaní vyzerajú ako keby ich maloval škôlkar :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks