štvrtok, 3. decembra 2015

spotrebované za november

Už tretí mesiac sa mi darí míňať a míňať. Opäť mám spotrebu 23ks, čo za minulé mesiace bolo podobné a predtým tak 4ks. Ale ešte mám pár produktov ktoré doklepem a opäť ich budem nadšená zahadzovať :) Blížia sa vianoce takže bola potreba aj trošku pretriediť produkty a hlavne povyhadzovať staré uschnuté riasenky a veci po expirácii.

Šampóny syoss mi nevyhovujú, ale mojim štetcom prospieval. Úžasne ich vyčistil a prevoňal. Ale nepotrebujem ďalší. Farebný šampón, konkrétne tento 221 stredne hnedá zbožňujem. Totálne nízka cena, hebké vlasy, vydrží mi dlhšie ako normálne farba a zafarbí mi na tmavo hnedo čo ja milujem. Sprej na vlasy od schaumy totálny prepadák, vôbec z toho už nie je sprej ale stal sa z neho kondicionér čo zamastí vlasy. Letí preč a nechcem nikdy. Moja kedysi milovana značka sunsilk a konkrétne toto bolo také mliečko aby vyhladilo vlasy a nemuseli sa žehliť. Neviem či ja mám také vadné vlasy alebo všetky produkty sú vadné, ale ani jeden produkt na takejto báze mi nefunguje :D


Odlakovač od dermacolu zbožňujem. Síce nevonia ako píšu iné blogerky, ale klasicky smrdí, no odlakuje a vyživí mi okolie nechtov a to za to stojí. Bohužiaľ normálne v drogérke som ho nenašla a tak som sa musela uspokojiť s podpriemerným ebelin. Pomarančový píling od Ziaji taktiež bohužiaľ u mňa skončil, ale bol prosto úžasný. Voňal, obrúsil, vydržal, stačilo ho málinko. Písala som o ňom tuSprcháč od adidasu sa v tomto balení už ani nepredáva a tu je jasný dôkaz aké mám zásoby sprcháčov :D. Tento je hádam ešte z roku 2010-2011 ( hanbím sa :( ). Mydlo na ruky klasika, toto bolo tuším z tesca.


Môj najlepší sprej na vlasy a minula som ho za menej ako 3 mesiace. Ešte že ma čakajú asi ďalšie dva v zásobe. Pasta elmex je úžasná a isto sa k nej niekedy vrátim. Čistiace pásiky na bradu a čelo od balei totálne na h...o ak to takto musím napísať. Nevytiahlo totálne nič, len mi to vyšklbalo všetky chĺpky. Nechcem ich už nikdy. Ďalšia vzorka krému od weledy, tento bol pre bábätká s ibišom a proste úžasný úžasný a ešte raz úžasný. Ak si raz budem kupovať plné balenie krému, tak od radosti nebudem vedieť akého.


Ďalšia vzorka od weledy a toto bolo čiastiace mliečko.Proste opäť úžasné. Keď som si myslela že som dokonalo odlíčená, tak toto mliečko mi vytiahlo ďalšiu špinu a normálne ostal špinavý tampónik. Chcem ho v plnom baleni!! To malé ružové to je krémova lícenka od oriflamu a smútim že je u konca. Moja najobľúbenejšia za celý môj život. Nádherný odtieň, vôňa, pigmentácia, efekt. Korektor od oriflamu som používala ešte ako násť ročná a bola som s ním spokojná. No teraz nechápem ak som ho mohla mať rada :D ... V tom zelenom je môj domáci balzám na pery a je hmmm taký nezaujímavý. Prvotne som bola z neho nadšená, ale dajú sa kúpiť omnoho lepšie balzámy tak tento letí do koša. Avon obsahuje v sebe dajakú zložku ktorá mi nevyhovuje a vždy ma po ňom štípu pery tak ide het a labello bolo minuté.


Riasenky všetky vyschnuté. Avon supershock bola fajn ale až taká vyschnutá a pekne riasy prečesala. Od miss sporty zo začiatku naprd a potom sa s ňou už lepšie pracovalo. A tie dve od oriflamu taká klasika, tá fialová bola lepšia a tá dolná naprd. Len zlepila a nič dobré nespravila.


O tomto makeupe som písala v tomto článku a vyhadzujem ho. Je totálne naprd a oranžový. Nemám ho kde použiť.


Čo pekné sa podarilo vám spotrebovať? Koľko ks priemerne spotrebujete? Vyskúšali ste niečo z mojich prázdnych produktov? ☺

33 komentárov:

  1. Tak to je parádní spotřeba, to ses doopravdy činila:-) Já spotřebu nepočítám, ale mám dojem, že mi moc nejde, aspoň v porovnání s nákupy, které mi jdou až moc dobře:-D Šampony Syoss mi s definitivní platností nesmí do koupelny a na sprej na vlasy od Schaumy mám stejný názor, nejradši bych ho vyhodila, protože nadělá víc škody než užitku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak snažila som sa a niekde mi chýbal iba trošku k minutiu :) už som prestala skladovať produkty ktoré sú naprd, tak či tak ich niekedy vyhodím :)

      Odstrániť
  2. Tenhle sampon Syoss jsem take spotrebovala, vyhovoval i kdyz chyby mel :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak každému sedí niečo iné a to je fajn :))

      Odstrániť
  3. ja to mám práve naopak s tými špirálkami, tú čiernu Very me som mala rada:) a zaujali ma vzorky Weledy saju sa niekde získať? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Deni pošli mi na mail mona.recenzie@gmail.com adresu a ja ti pošlem :))

      Odstrániť
  4. Tentokrát máš najviac dekorativnej kozmetiky. Tie riasenky sú super aj keď je smutné, ze vsetky naraz vyschli.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na adventnú GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak oni boli otvorené dlho tak sa ani nečudujem že vyschli :)) ale nevadí mi to, mám iné lepšie :))

      Odstrániť
  5. :D ja stare a oranzove make upy a bbcka miesam s bledymi odtienmi normalneho make upu hah :DDd

    OdpovedaťOdstrániť
  6. .D inak som zabudla , aj a am este ten sprchac adidas :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Práve dnes som si kupovala podobné čistiace pásiky od Avonu, tak som zvedavá... Taktiež som skúšala tie od Balei, no prišlo mi, že žiadna zmena nenastala.

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie od balei sú len zbytočne vyhodené peniaze :)

      Odstrániť
  8. Tiež som mala ten istý korektor od oriflame, ale bol strašný :D
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s Vianočnou giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne na moje teen časy stačili :D ale teraz keď sa naň spätne pozriem tak ozaj bol strašný :D

      Odstrániť
  9. Ja si tiež farbím vlasy týmito šampónmi od Palette a súhlasím, že vydržia omnoho dlhšie ako farba na vlasy, akoby sa vôbec nevymývali a pritom to nedáva vôbec logiku, lebo šampóny by sa práveže vymývať mali no ak sa mne niečo vymýva tak sú to presne naopak trvácne farby, po jednom umytí je po efekte. Od Schaumy som mala kedysi tento kondicionér, ale v tuhom stave a bola som z neho nadšená, stačilo málo a vlasy boli hlaké a dali sa ľahko rozčesať, no ale každé vlasy sú iné. A Syoss šampóny ani kondicionéry mne nesedia, od šampónov mám do dňa mastné vlasy a kondicionéry sa mi tiež nezdajú nejaký zázrak, jedine laky na vlasy, tie majú skvelé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kondicionéry v tuhom stave sú fajn, ale tento sprej no otras

      Odstrániť
  10. Ten peeling od Ziaji mne moc zaujal. Miluji vůni citrusů a značku Ziaja taky. Takže ideální kombinace.

    Maru adventní giveaway o balíček značky Too Faced

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aj ja som mala labello, cherry a bolo úžasné a taktiež už skončilo svoju kariéru :DDDD
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na moju Vianočnú giveaway- http://leekralova.blogspot.sk/2015/11/giveaway-ahojte-dnes-mam-pre-vas.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máš toho opravdu hodně! Já teď dopotřebovala nějaký laky na nehty, což mi je neskutečně líto a taky pleťovou vodu, takže teď aspoň zkouším něco jinýho :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já spotřebovala tak akorát korektor, nic víc :( :D Super produkty :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak sa snaž Deniska, nech môžeš stále niečo dokupovať :D

      Odstrániť
  14. Z tvojí kosmetiky sjem zatím nic nezkoušela. Já toho vždycky spotřebuju hrozně málo, maximálně nějaký sprcháč, šampon a tělové mléko :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak treba míňať, nech sa môže nové skúšať :))

      Odstrániť
  15. Fuu, stihla si toho spotrebovať naozaj dosť, ale ja z toho veľmi nič nepoužívam. :/ ale tá maskara od miss sporty je božia :3
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá bola úžasná ale až keď trošku vyschla :))

      Odstrániť
  16. Mě teda celkově Syoss moc nevyhovuje. Aspoň, že na tvé štětce byl použitelný. Domácí balzám na rty? To zní docela zajímavě. Z tvých spotřebovaných výrobků jsem zkoušela jen zubní pastu Elmex. Zbytek poznám, ale nezkoušela jsem. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. syoss je bohužiaľ zlý no :/ ale tak niekomu vyhovuje :))

      Odstrániť
  17. Adidas sprcháče milujem. Pripomínajú mi roky na internáte a strednej. Momentálne používam od Weledy očný krém a je tiež úžasný

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks