utorok, 22. decembra 2015

predčasné vianoce ♥

Po dlhšom čase sme sa konečne včera s Júliou z blogu Ľúbezná stretli. Romanticky ma čakala na stanici a vydali sme sa naprieč vianočným trhom a obchodom v Trenčíne. Na trhoch nula nula nič, v DMke taktiež nič, v 101 taktiež nič, v Kiku sa dalo nakúpiť, krásne vianočné veci aj za dobré ceny. Ešte v septembri som dostala od Julči nááádherný balíček, viď tu. Proste bez slova mi pristál v schránke a ja som rozmýšľala čím jej to oplatiť. Podarilo sa mi nazbierať darčeky, niektoré som nenápadne zisťovala a sledovala jej komentáre po čom túži a snáď sa mi to aspoň trošičku podarilo. No opäť som od nej dostala krásny balíček, ktorý je 100x lepší ako ten môj a zas jej mám čo oplácať! 


 Riadne sa s tým vyhrala, krásne zabalené, mašlička, nálepočka. Keby ste videli ako som jej dala ja ten môj. Z kabelky na námestí povyťahovala pohodené odreté darčeky. Fail jak sviňa :D Až mi to bolo ľúto rozbaliť, no nevydržala som a musela som. Žiadne čakanie pod stromček.


Po otvorení na mňa vykuklo prekvapenie. Bolo to krajšie poukladané, len ja som sa už v tom kutrila. Pri každej jednej vecičke len som civela a tešila sa ako malé dieťa zo skladačky. Wau wau wau ! Toto bolo narýchlo poskladané? Tak dokonalé a voňavé vecičky som ja nevymyslela ani za 4 mesiace.


Plná krabica cukríkov, vzorčeky, brutálne voňavý balzám na pery ( vie jak ma potešiť :D ), najvoňavejší brutálne krém na ruky ♥, podkladový lak na nechty, rúž, očné tiene v ceruzke, sprcháč od yves rocher, vosk od yankee candle, malá voňavečka od yves rocher. Presne vedela po čom túžim a čo ma poteší. Pri natieraní, maľovaní, pálení vosku budem myslieť na ňu. Proste tak pozitívna zlatá osôbka a za spoznanie vďačím blogu a stretku s weledou :)


No povedzte, neni úžasný ten balíček? Ja to doteraz neviem rozdýchať a teším sa ako malé dieťa stále. Zase môžem nakúpiť niečo a jej to dať, lebo opäť som jej dlžná a ten pocit nemám rada :D

Páči sa vám balíček? ♥

prajem krásny zvyšok dňa :)

18 komentárov:

  1. Tak to ke super :) veľmi pekný balíček ti Julinka pripravila :) a som rada, že ste si tak sadli a dodnes sa stretávate

    blog by Katy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Balíček je naozaj krásny a Julka bola štedrá:)...každá vecička je super a no ja som v TN na vianočných trhoch nebola a keď hovoríš, že nič moc tak tam ani nepôjdem.
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krém na ruky mám aj ja a je vážne úžasný :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zatiaľ som ho vyskúšala iba raz, ale tá vôňa to je sen :))

      Odstrániť
  4. Balíček se opravdu povedl, je krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Řekla bych, že mám úplně tu samou rtěnku a je fakt super! Moc krásný balíček, taky by mi udělal radost :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné dárečky jsi dostala :) Včera jsem taky měla sraz s kamarádkou a daly jsme si dárky, ale já si je rozbalím až pod stromečkem

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dostala jsi naprosto překrásné dárečky:-) My už máme s kamarádkami dárky vyměněné, ale rozbalovat je budeme až zítra pod stromečkem, tak zatím jsem napnutá a těším se na překvapení:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no v centre TN sa dá máločo nakúpiť, teda hlavne ak hľadá človek oblečko :D ...každopádne krásny balíček :) prajem Ti krásne sviatky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v Laugu si vždy vyberiem, v maxe nikdy nič :D ďakujem Deniska, aj tebe :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks