sobota, 5. decembra 2015

favoriti za november

Ahojte snažím sa nejak dodržiavať postupnosť novinky - spotrebované - favoriti. Dnes je 5. takže na radu prichádzajú títo moji obľúbenci. Všetko sú to takmer nové produkty a ja som si ich proste zamilovala. A verte, že nutne ich potrebujete! ☺


Sprchový gél palmolive som vám už vychvaľovala na instagrame, ale aj v nákupoch. To je proste závislosť a ten naozaj potrebujete. Teraz pri písaní článku som zrovna umytá týmto sprcháčom a to je vyvrcholenie dámy a páni! Vôňa sa udrží aj na tele a v DMku je na ne akcia (1,79€). O olejčeku bude reč v samostatnej recenzii, ale pár slov aj o ňom. Veľmi mi vyhovuje že je v spreji a nekvapká sa na ruku, ale jemne ho prestreknem po celých vlasoch a zbytočne sa nezamastia. Je to suchý olej takže nie je prehnane mastný a vonia úžasne ako všetky produkty z tejto rady. Make up je skvelý, ale je skôr na mastnejšiu pleť ako na suchú. Potrebujem si dať poriadne výživný hutný krém aby mi nezvýrazňoval suché miesta. Úžasne kryje, vydrží, vonia, len nevýhoda moc ružový podtón a nanášanie špachtličkou. Suchý šampón batiste nie je o čom a je to lásenka. Teším sa na ďalší s inou úžasnou vôňou. Gél a krém bioderma to sú moji záchranci z veľmi kritického obdobia ktoré som mala, že sa mi akné nedalo zakryť ani hutným camouflage creamom. Teraz je v takej znesiteľnejšej podobe a za to vďačím týmto produktom. Zo dňa na deň som videla nesmierne pokroky ( gél sebium + peeling sebium + micelárka sebium + sebium hydra)

Tekutý camouflage cream proste potrebujete taktiež. Stojí okolo 3€, na akné, na jazvy, na žilky, na kruhy pod očami - expert. Na výber z dvoch odtieňov ( mohli by ponuku rozšíriť, pretože tmavší mám teraz na zimu). Chubby lips od gabrielly salvete nosím teraz skoro stále. Úžasný odtieň, hydratuje a je jednoducho úžasný. Očný tieň v ceruzke rimmel má úžasný odtieň, pigmentáciu, len je moc krémový a tým pádom dosť zalieza do vrások. Treba ho zafixovať tieňom. Bude v samostatnej recenzii s inými tieňmi. Lak od coloramy bol v balíčku Valencia a to je láska. Krásny, úžasný, elegantný, ALE bublinkuje. Neviem či iba mne alebo aj iným, ale to mi za to stojí. Dokonca mi nechty pochválil aj predavač nota bene :D


Aký sú vaši favoriti za poslednú dobu? Už ste sa zapojili do vianočnej giveaway?? :)

30 komentárov:

  1. Batuste si musim dokoupit prave mi jeden dosel.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laky Colorama a suchý šampon Batiste jsou produkty, ke kterým se neustále a pořád vracím:) Laky dokonce považuju za jedny z nejlepších, které jdou v drogerii sehnat:)

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Korektor od Catrice je naprosto úžasný. A lak od Coloramy mám taky a mě myslím nebublinkoval, nebo si na to aspoň nepamatuju :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár :)) vyskúšam ešte raz či bude bublinkovať :)

      Odstrániť
  4. Pár laků od Colorama mám a jsme s nimi spokojená :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Božeeee aj ja chcem všetky nechty rovnakého tvaru! Ale mne sa to nechce pilníkovať :D Hľadala som Camouflage, ale v TN vypredaný :(. Ja mám Batiste Blush a je tiež super a krásne vonia!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď takmer všade nula bodov :( ten blush som nechcela, lebo som si myslela že nevonia :D

      Odstrániť
  6. Sprchový gel Palmolive mám teď na vaně a je to luxus, čokoláda, to je moje:-D A souhlasit musím i s korektorem Catrice, teď nepoužívám žádný jiný a Chubby lips jsem si taky oblíbila, jakmile budou v akci, tak nutně potřebuji ještě další odstín:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj vidím že máme rovnakých obľúbencov :)) to ma teší a ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  7. Chubby lips od GS musím rozhodně vyzkoušet, zatím jsem si ho jen prohlížela v drogerii,ale moc mě tenhle produkt zaujal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No kúpila som mamke na Vianoce batiste suchý šampón na základe tvojej recenzie tak hádam bude spoko :) A plánujem si ešte kupit aj ten korektor od Catrice, snád s nim budem spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to isto bude !! :) najlepší suchý šampón :)

      Odstrániť
  9. všude jsou šampony od Batiste, jen já s nimi nemám žádnou zkušenost chjo :D
    Lovies 47
    Vánoční giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Škoda toho laku ,že bublinkuje. Aj mám od Maybelline asi 5 lakov a ani jeden m to nerobí. Palmolive som ešte neskúšala. Neviem, prečo, mňa nikdy ničím tá značka nezaujala. Ale vôňa čokolády, to musím aspoň v Dm-ku očuchať :)
    Vianočná súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten lak má úžasnú farbu. Už dlhšie som h obzerala, no teraz viem, ze po nom určite siahnem. Do GIVEAWAY som sa už zapojila a ak by som vyhrala, určite to nafotim popr. Napíšem clanok o výhre :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na adventnú GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Lak je nádherný a máš kráné nehty! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten Chubby lips jsem si taky pořídila, je to nádherný odstín, na rtech moc příjemný. Mám ho strašně ráda :)

    Christmas Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Milujem batiste :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Na recenzi na ten olejíček se těším, něco takového sháním :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bude bude :) len mám teraz naplánované iné články :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks