sobota, 7. novembra 2015

sklamanie s figs&rouge

Občas sa mi podarí niečo vyhrať a nebolo tomu inak na blogu u BioBeauty. Nevedela som čo mi príde a keď som badala balíček a v ňom tento balzám, jásala som radosťou, nakoľko som ho chcela dlho vyskúšať, ale dávať zaň dosť peňazí pri mojej doterajšej zásobe sa mi moc nechcelo. Balzám mi prišiel vo vôni french vanilla a je teda 100% prírodný.







Na krabičke nájdete všetko dôležité, zloženie, obsah, čo to je, expiráciu,... Veľmi chválim hravé farebné balenie, ktoré vynikalo na poličke a taktiež aj hliníkovú tubu ( dievčatá, ktoré boli na stretnutí s Weledou vedia prečo). Hliníková tuba nenasáva naspäť vzduch a tým pádom sa nedostávajú dovnútra zbytočné baktérie. No ale tu sme s pozitívami asi skončili a ideme na to horšie. Myslím si že mám pomerne dobré čuchové bunky, ale toto mi nevonia nijak. Žiadna vanilka, žiadna vôňa, proste nič. Zloženie je také gélovité číre, čo sa mi nedá naniesť a pery v peknej súvislej vrstve a ako keby sa mi to tak zgrčuje ( čo je vidno aj nižšie na fotke). Čo sa týka účinku nemusí byť zlý, nakoľko obsahuje samé prírodné mňaminy pre naše telo a pery, ale nedokázala som ho mať na perách dlhšie ako 30 minút. Je mi na perách doslova nepríjemný a vždy so si ho musela utrieť. Neviem čím to je, či tou gélovitou konzistenciou, ale trošku ma tak šteklil a bolo mi to nepríjemné. 



Som rada za túto možnosť ho vyskúšať a hlavne že som naň neminula žiadne peniaze. Neviem ako sadne iným, ale za mňa bohužiaľ nie. Dala som ho mamine, ale tá skôr použije rúž v tyčinke od rimmelu, ktorý je príjemný na perách, zanechá jej aj farbu a hydratuje taktiež.

Vyskúšali ste tento balzám od figs&rouge?

29 komentárov:

  1. ja mám krém na ruky od tejto značky a smrdi neskutočne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj krém? a to máš tento vanilkový, či inú vôňu?

      Odstrániť
  2. Nikdy jsem o této značce neslyšela, ale jsme ráda, že vím, že tento výrobek není tak skvělý, protože myslím, že ani já bych ho jen tak nesnesla, tak se tomu radši budu obloukem vyhýbat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno niekomu bude vyhovovať, mne bohužiaľ nie :(

      Odstrániť
  3. To je ako s jednou mojou špirálou od Astoru :D Obal zaujme skôr ako to, čo ten produkt robí :D Ale aspoň na fotkách bude vyzerať ten balzam dobre :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to mám aj ja jednu od astoru, zlatý obal a s mojimi riasami to spraví nula nula nič :D ani neobalí, nepredĺži, skrátka nič :D

      Odstrániť
    2. sranda :D ale ako okrasa je fajn, len je drahá ako sviňa a škoda penez :D

      Odstrániť
  4. Figs & Rouge jsem měla jen v podobě takových malých plechových krabiček s balzámem a ty byly teda boží. Ale tady toto v tubě... To moc lákavě nezní :-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no som počula že aj krémy sú super, tak neviem no :)) možno raz si ku mne cestu nájdu :)

      Odstrániť
  5. aj ja som po ňom stále poškulovala, no teraz som rada, že som ho nikdy neobjednala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. radšej si kúpim už baby lipsy ako toto :)) bohužiaľ, ale je to tak

      Odstrániť
  6. Nezkoušela jsem, ale vrazit do něj peníze, tak bych asi byla dost zklamaná, určitě jsou levnější a lepší balzámy na rty.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Obal je teda krásný, ale škoda, že samotný produkt už žádná sláva není. Já si teď konečně pořídila Carmex, tak jsem na něj zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snáď carmex poslúži :) ja jeden mám a je fajn, ale nejak odvarená z neho nie som :)

      Odstrániť
  8. Hm... škoda tej blbej konzistencie... Ja by som ho možno skúsila na noc, to by teoreticky šlo (ak teda nespíš na bruchu :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mě balíček od nich přišel také a taky jsem tam tento balzám měla, ale ani jsem ho nerozdělávala a darovala Primadoně. Tak doufám, že z něj bude více spokojenější než ty. Na fotce má opravdu nehezkou konzistenci.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no docela by som bola zvedavá ako sa pozdáva jej :))

      Odstrániť
  10. Súhlasím plne s recenziou, až na to, že mne smrdel, ani neutrálny nebol :(((:
    A to nehovorím o tom uzávere na konci tubičky, ktorým si máš, akože, dať gel na pery. Je chladný, nepríjemný a veeeeľmi divný.
    Mám rada ich krémy na ruky, ale toto čudo na pery - eeee.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár :)) mrzí ma že nesadol ani Vám, no aspoň viem, že to nie je len mnou, ale naozaj balzámom

      Odstrániť
  11. Já měla od této firmy krém na ruce. Byl v naprosto totožném designu jako balzám a byl naprosto super. Nádherně voněl a na rukou dělal co měl. Píšu o něm v některém Spotřebováno na blogu. Halt sto lidí, sto názorů :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja netvrdím že krém je zlý, ten som ešte neskúšala :) o ňom som čítala mnoho pozitívnych recenzií, len bohužiaľ tento produkt na pery mi nesadol :) nehaním preto celú značku :)

      Odstrániť
  12. Balení je teda fakt krásné, to se musí uznat :) Je škoda, že ti tak nevyhovoval, ale kdybych měla tu možnost, taky bych ho ráda vyzkoušela. -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby som ho už nedarovala, tak by som ti ho aj poslala nakoľko som ho asi max 3x použila a viac nie čo sa mi nedalo :(

      Odstrániť
  13. Mala som od tejto značky krém na ruky a síce nebol zlý, jeho vôňa ma neskutočne iritovala, takže všeobecne nie je s týmito produktami všetko ok.
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za názor Niki :)) krém by som chcela niekedy vyskúšať, ale už pravdepodobne v inej vôni a to som tak vsádzala práve na túto :(

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks