nedeľa, 22. novembra 2015

okienko úvahy

Neviem čo chcem týmto článkom vlastne povedať, neviem či ho vôbec zverejním, no keď ho čítate tak sa mi podarilo vypľuť pár riadkov. Môj blog nepatrí medzi úvahové ani názorové. Raz som sem písala akýsi článok o tom ako si ľudia zo mňa robili srandu a mala som nízke sebavedomie .. a vtedy ste mi vy dali veľkú podporu a motiváciu. Ja som človek ktorý si váži všetko. Každý jeden like, komentár, zobrazenie, sledovanie. Je to obrovská motivácia, ktorá ma núti sa zlepšovať a byť aktívnejšia. Bolo vás tu 196 čitateľov, čo je pre mňa obrovské číslo. Toľko som nemala ani spolužiakov dokopy za celý život. Takmer 200 ľudí čo ma pravidelne odoberajú. Schválne nepíšem že čítajú, pretože poznám to. Ani ja nečítam každý článok mojich sledovaných blogeriek. Niečo ma zaujme a niečo naopak nie. 

Takmer pri každom článku mám cca 400 zobrazení čo je nenormálne úžasné. Pamätám si ako som mala dokopy 400 zobrazení blogu a z toho 300 som si naťukala sama :D Najmä pri tvorbe šablóny a neustále refreshovania či je to ok.. a nebolo :D... Teraz mám takmer 40 000 zobrazení, 2400 komentárov ( čo vlastne polka je moja lebo sa snažím na každý odpovedať čo i len poďakovaním alebo smajlíkom).... no i tak vyše 1000 komentárov od vás. Pre niekoho nič, pre mňa opäť obrovské číslo. 

Veľmi ma teší, keď nikde nezdieľam článok a napriek tomu ma komentujú moje pravidelné čitateľky ♥ Pri každom komentári sa usmejem, poteším a s radosťou odpíšem. Veď vďaka vám všetkým som tam kde som. Keby som mohla, každej z vás by som poslala nejaký balíček s poďakovaním. Vďaka blogu mám kozmetiky na rozdávanie ( núti ma to kupovať novú a novú aby som mala čo ukázať) a najmä čo to zo spolupráce. Vyše 50% spoluprác odmietam ( čiže dve mám a tri som odmietla), pretože niektorí ani nemali čas sa pozrieť o čom píšem a ponúkajú mi blbosti čo vôbec nesúvisí so zameraním na kozmetiku, ale hlavne mi píšu aký mám úžasný blog :D Veď pre reklamu a propagáciu urobia všetko...

No poslednú dobu ma trápi že mi akosi odchádzajú čitatelia. Dvaja mi odišli vrámci 2 dní. Neviem prečo, či robím nezaujímavé články, nemám najkvalitnejšie fotky, nepíšem každý deň, nie som žiadna krásavica, nepretŕčam sa ani na blogu ani na instagrame s každými mojimi raňajkami, necestujem po celom svete, nepíšem o drahej luxusnej kozmetike ale "iba" o voľne dostupnej pre každého. Ešte som nedostala žiadny komentár že sa niekomu niečo nepáči. Že mám písať zaujímavejšie, publikovať častejšie. Keď mi tato poodchádzate, sama sa nepoučím a nebudem vedieť zaujať. Potrebujem konštruktívnu kritiku, nebránim sa jej. Pokojne aj anonymne. Nikdy som nevymazala žiadny komentár, dokonca ani anonymný. Ask, facebook a blog sú k dispozícii, tak prečo mi nenapíše dotyčná čo sa jej nepáči, ale len jednoducho ma vymaže zo zoznamu. Možno si pomyslíte že som tupá a píšem tu blbosti, no ak by som vás mohla poprosiť, dajme mi niekde vedieť ( či tu alebo sociálne siete) čo by som mala zmeniť alebo naopak čo vás tu baví. Mne to pomôže a budem vedieť že toto nie. Či vás nebavia recenzie alebo naopak nejaké tipy na filmy a blogerky. Vy ste moja spätná väzba.

Ďakujem vám všetkým ♥ 

35 komentárov:

  1. Ja milujem tvoj blog a nechápem, prečo ťa prestali odoberať, si veľmi sympatická a baví ma 99% článkov tvojho blogu, určite nestrácaj nádej. Držím ti palce. :)

    Ak by si niekedy mala čas, budem rada, ak sa pozrieš na môj blog :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj aký super príspevok, teda myslím to tak, že som aj za takéto úvahové veľmi rada, lebo nie každá sa odhodlá takéto niečo napísat aj keď sú to normálne, bežné blogerské myšlienky... Síce patrím medzi nováčikov, no tvoj blog som si obľúbila, rada si čítam najmä revenzie a tvoje kozmetické zbierky, taktiež spotrebované a novinky :) To, že sa niekto odhlási len tak z ničoho nič hoď za hlavu, aj keď chápem, že ťa to trápi a rozmýšľaš prečo... Máš peknučký blog, slušný okruh čitateľov, čo sa sem radi vracajú, ako ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Klaudika ♥ ani nevieš ako ma tvoje slová tešia :))

      Odstrániť
  3. Z toho si nič nerob, že ti niekto odišiel. Napr. ja keď som robila súťaž ,prišlo mi na moje pomery veľa odberateľov a po konci sútaže asi 3 zrušili odber :D. To nie je ani o tom ,čo robíš zle, ale že tí ľudia tu asi neboli z toho dôvodu, že chceli si prečítať recenzie ,ale že chceli napr. len niečo vyhrať :). Inak úžasné čísla,čo sa týka čítanosti a tak :). Ja o nich zatiaľ len snívam, takže ak by si niečo robila zle ,tak by si určite takú čítanosť nemala :). Chápem ťa ,že rozmýšľaš o tom čo je zle ,že ti niekto odišiel a tak, ako aj ja o tom rozmýšľam, keď vidím blog ,kt. je tu skoro pol roka a má 3x viac odberateľov a aj oveľa oveľa väčšiu čítanosť ako ja a ja blogujem vyše roka a mne to tak rýchlo nejde. Máš krásny blog aj články ,proste rob si to po svojom a pretože ťa to baví a netráp sa tých ,že nejaký 2 ľudia odišli. To sa stáva aj na iných blogoch :). Určite za 2-3 dni ,ti zasa nejaký dva ,traja ľudia pribudnú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Táni za krásne pozitívne slová :)) ja som rada za každú jednu z vás, ste proste všetky žienky úžasné :)) a to poznám keď niektorá ma 3 články a na konte 300 čitateľov :) hold follow for follow očividne funguje :D

      Odstrániť
  4. Ahoj Moni, možno za tým netreba hľadať nič viac, pokojne sa mohlo stať, že si zhodou okolností 2 osoby uvedomili, že už odoberajú 81465231 blogov a už to nestíhajú, tak si polovicu skrátka vymazali...:) Pozri sa na pozitíva - Tvoj blog sa čistí o ľudí, ktorí nie sú tak celkom Tvoji zarytí čitatelia, aspoň Ti tu nebudú vypisovať hlúposti. Som presvedčená, že je lepšie mať 20 vďačných čitateľov ako 200, z ktorých časť si ani nevie priradiť tvár/meno ku blogu. Vôbec sa tým nezaoberaj:) Nedá sa vyhovieť každému:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivi ďakujem za komentár :)) samozrejme máš pravdu a ja som bola rada aj za 10 keď ich tu bolo a sem tam nejaký komentár :))

      Odstrániť
  5. Já bych se tím netrápila. Třeba byl ten důvod naprosto nesouvisející s Tebou. Já mám blog skoro rok a čtenářů hodně málo, co s tím....? Spolupráce mi nikdo nenabízí, ale já píšu články přes to. Dělám to pro čtenáře, pro moje věrné.....A ty to dělás taky pro nás, co tě sledujeme.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. samozrejme :) mne nejde o spolupráce, bez tak mám toho habadej :D

      Odstrániť
  6. To, že odchádzajú čitatelia nič neznamená. Myslím, že podstatnejšie je, koľko ľudí ti články komentuje a akú spätnú väzbu od nich dostávaš. Číslo je len číslo :)
    Len pokračuj s blogovaním ďalej, mňa tvoje články veľmi bavia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za krásny pozitívny komentár Zuzi ♥

      Odstrániť
  7. Milujem tieto úvahy :) Nie že by som bola rada, že odchádzajú čitatelia, ale aspoň nie som jediná, čo sa nad tým zamýšľa :) Podľa mňa je skôr dôležitá štatistika návštevnosti :)


    Blog by Katy aktuálne i s GIVEAWAY o sadu na bielenie zubov

    OdpovedaťOdstrániť
  8. velmi milý článok, je cítiť tvoju vďačnosť, a to je skvelé! ja ako začiatočník, kt.začína, skúma blogy či ludí a pokukuje po inšpiracii, to beriem velmi pozitivne že to človek hneď neje namyslený na niečo, :) pekný prístup, blog sa mi páči :) preto odoberám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne ♥ treba byť vďačný naozaj za všetko :))

      Odstrániť
  9. Ja tento blog navštevujem rada a určite sa ti to vyplatí minimalne kvoli skalným fanusikom,ku ktorým sa hlasim:))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš veľmi pekný blog a veľmi rada čítam Tvoje články! Dôležité je, že tu máš peknú komunitu čitateľov, ktorí majú radi Tvoje články, čítajú ich prípadne komentujú, takže z toho že ti zrušilo pár ľudí odber by som si hlavu nerobila.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Podle mě máš skvělý blog, moc ráda čtu tvoje články jakéhokoliv druhu. V poslední době mě asi nejvíc zaujala sbírka balzámů, aspoň jsem zjistila, že nejsem jediná, kdo jich domá má hodně :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma teší, že si tiež tak "zapálená" do nich :D a ďakujem za komentár ♥

      Odstrániť
  12. Mas krasny blog a mam ho moc rada :) Me se taky uz nekolikrat stalo, ze mi nekteri ctenari zrusili odber, hlavne po skonceni giveaway, vubec se tim netrap, porad bude spousta vernych ctenarek, co na tvuj blog chodi radi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len to človeka zamrzí že sa nájde aj niekto taký :))

      Odstrániť
  13. Mas krasny blog a mam ho moc rada :) Me se taky uz nekolikrat stalo, ze mi nekteri ctenari zrusili odber, hlavne po skonceni giveaway, vubec se tim netrap, porad bude spousta vernych ctenarek, co na tvuj blog chodi radi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj, si dokonalá teraz som ťa objavila a všetky príspevky sú dokonalé si úžasná a nechápem ako ťa mohli prestať sledovať nikdy ale naozaj nikdy nemysli na koniec si T.O.P zaslúžiš si oveľa viac :) ľudia sú asi slepí -_- :)

    www.leekralova.blogspot.sk <------- dúfam, že raz budem tam kde ty :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nepreháňaj, to nie je pravda :)) ale ďakujem, dobre sa to číta :D a držím palce nech to je čoskoro :))

      Odstrániť
  15. bože ja vám všetkým ďakujem ♥ ♥ ♥ ♥ ak by som mohla každej by som poslala jedno veľké objatie ♥ ďakujem ďakujem :) mne nejako žily netrhá keď sa niekto odhlási, skôr ma len mrzí že im záleži len na GA a potom sa odhlásia :( aj keby som vás tu mala 10 tak si budem každej jednej vážiť a budem to robiť s láskou a nadšením ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  16. myslím, že dvaja čitatelia nie sú taká katastrofa :) čítam tvoje články a pravidelne máš na ne pozitívne ohlasy a hneď niekoľko komentárov :) rob to čo robíš pre tých, ktorí sa k blogu vrátia a ich meno si pod článkom všimneš viackrát. títo čitatelia sú veľmi vzácni :) blog máš pekný, len ďalej pokračuj :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono nie je, len ma zamrzí keď sa niekto prihlási len kvôli GA a keď súťaž skončí tak prestane odoberať :)

      Odstrániť
  17. Keďže som stále tu, tak sa mi tu páči a musím úprimne povedať, že nevidím dôvod na zmenu čohokoľvek. Ja som spokojná a spolu so mnou ďalších niekoľko desiatok ľudí. Všeobecne čo sa ale týka ukončenia odoberania blogov, tak hoci ja sama ruším odbery možno tak raz-dvakrát ročne keď si aktualizujem svoj zoznam (mnoho blogov zaniká atď..), sem-tam sa stane, že ma nejaká blogerka prestane zaujímať alebo zistím, že som sa posunula ďalej, a jej názory mi už nie sú tak blízke alebo s nimi vyslovene nesúhlasím. To je ale pochopiteľne skôr u kecacích blogov. Pri blogoch ako máme my, teda blogoch o kozmetike, väčšinou odbery neruším, alebo ruším ich v prípade, ak mám dojem, že blogerka prešla na tú stranu blogovania, ktorú ja bytostne neznášam, teda že začala mať každý príspevok sponzorovaný a celkovo ju vidím ako sa naháňa za nejakou novou spoluprácou každý deň, každú minútu.. Ako som už veľakrát povedala, na spolupráci nie je absolútne nič zlé, ale hlavne v tejto oblasti by som povedala, že platí - všetko s mierou. Ak vidím, že autorka už pomaly ani nepridáva vlastné produkty, tak proste odchádzam. Ja chcem vidieť čo si ľudia kupujú aj sami, a prečo sa rozhodli kúpiť si to či ono.. To čo im príde každý mesiac a píšu o tom len preto, že proste musia, ma až tak nezaujíma ak je toho ozaj ako maku.. A ďalším s tým súvisiacim dôvodom je, že ako sa roztrhlo vrece so spoluprácami, tak proste zrazu všetci píšu o tom istom. A ja skutočne nemám dôvod čítať si dvadsať recenzií jedného produktu, preto si v zozname odberov nechávam len dievčatá, s ktorými mám najpodobnejší vkus na kozmetiku, s ktorými mám rovnaký typ pleti, vlasov atď, proste aby som vedela, že sú jej recenzie užitočné práve pre mňa. A samozrejme to musia byť dievčatá, u ktorých viem, že ich názoru môžem dôverovať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzka ďakujem pekne za názor ♥ tvoje názory a komentáre sú vždy super ! :)) samozrejme aj ja ruším odbery, ale len keď vidím že napr. 4-5 mesiacov žiaden článok alebo ma to jednoducho nebaví skrz samé spolupráce :)) dokonca mi vadí aj keď niektoré "blogerky" neodpovedajú na komentáre a majú ich tam dokopy 10 vrrr..... :D

      Odstrániť
  18. Z toho, že odešli dva čtenáři si nic nedělej, není to takové číslo, aby ses tím měla znepokojovat, navíc to bylo po skončení GA, když chtěli jít, tak šli, máš spoustu dalších čtenářů, včetně mně, které Tvůj blog baví, inspiruje a moc rádi se sem vrací:-) A určitě budou přibývat i další čtenáři, Ty si to zasloužíš:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ďakujem a ešte raz ďakujem :)) ty si také slniečko, ktoré tu často vidím a je to úžasné ♥

      Odstrániť
  19. Nezúfaj Monika :) pre mňa si stále bloggerkou, ktorá mi pomohla nakopnúť môj vlastný blog.. nebyť teba a tvojich článkov..ešte stále by som možno horko nariekala nad ikonami sociálnych sieti, ktoré by som nevedela prepojiť :D :D skutočne.. ako drogéria mi síce nič extra nehovorí ale tvoje rady "technického" charakteru mi boli záchranou... a i keď sa často nevyjadrujem čítam tvoje články.. čo vlastne dokazujem aj týmto komentárom..nedalo mi nereagovať ..poznám tieto pocity. U mňa je to ale iné.. do blogovania som šla s tým, že si niekde v tomto kybernetickom priestore :D vytvorím svoje okienko.. bez nejakých veľkých očakávaní... tvoj blog je však praktický a hovorím o všetkých kategóriach, ktorým sa venuješ počnúc kozmetikou a drogériou až po blogger tips :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks