nedeľa, 1. novembra 2015

novinky za október

Opäť nám október utiekol ako voda a o dva mesiace tu už máme aj nový rok. Ako tak robím bilanciu, nákupov mám vždy viac ako spotrebovaných a netuším, kam to mám dávať a nedokážem to tak rýchlo míňať. Najmä čo sa týka dekoratívky. Tento mesiac som nakupovala pomenej a zväčša tu mám dary, výhry a niečo na testovanie.


Gél na holenie bola nutnosť, nakoľko moja pena sa mi minula a najviac mi očarovala táto blueberry love a vyšla ma len na 1,99€. Keďže niečo chystám ( už v utorok a všetko uvidíte aj na blogu ) potrebovala som nejakú farbu na vlasy, resp. šampón a najviac sa mi osvedčil tento odtieň 221 stredne hnedý, ktorý používam už roky ( resp. používala som). Neviem čo ma to popadlo si kúpiť odličovacie tampóniky, keďže ich mám doma mrte. Ale tieto sú príjemné zo 100% bavlny, len sú tenšie, nie sú zošité a stoja okolo 1€ čo je dosť, nakoľko ich tam je 80ks. O paletke, rúži, pigmente a balzáme na pery som robila samostatný článok, ktorý nájdete tu. Gellaky a makeup som vyhrala na stránke gabriella salvete a potom asi o týždeň-dva neskôr ďalšiu súťaž, kde som si vybrala chubby lips, o ktorom som vám už písala tu ( na fotke chýba). Lak miss sporty mi učaroval svojou matnosťou a farbou, takže čoskoro spravím článok s mojimi matnými lakmi a nejak ich porovnám. 5 vecí, čiže pomarančový balzám na pery, denný a nočný krém, enzymatický píling a masku som dostala od Ziaji na testovanie, takže na to sa teším a cca o dva mesiace čakajte report.



Došiel mi aj šampón, nakoľko tie v zásobe nemám a siahla som opäť po mojom obľúbenom garnier fructis s vitamínom E. Vonia po grapfruite, neobsahuje žiadne silikóny a úžasne mi vyčistí vlasy a nezaťaží mi ich. Ústna voda mi taktiež došla, no mám doma dva listeriny, ktoré odmietam používať, tak som si zaobstarala túto Odol. Štípe, ale je príjemná v ústach a zanechá mi fajný dych. Sébium hydra som si kúpila v lekárni Dr. Max a dostala som k nemu zdarma gél sébium ( ale to si nechávam pod stromček :D ). Sébium peeling sa mi podarilo vyhrať na facebooku a poviem vám, je proste úžasný. Pomaly sa mi míňa aj zásoba dezodorantov a antiperspirantov, tak som si zaobstarala dva úžasné. Jeden od Fa ( krásna orientálna kvetinová vôňa ) a druhý môj najobľúbenejší od Nivei ( tá vôňa ♥ ). Čítala som na nete aj pozitívne hodnotenia na toto mliečko od Balei, tak za cca 2€ som ho musela mať.


Na facebooku sa mi podarilo byť medzi prvou 100vkou o testovanie tohto nového rúžu od Rimmelu, no bohužiaľ akože nič moc. Farbu som podľa prúžku dostala vínovú, no v skutočnosti je ružová. Píšu ako má intenzívne hydratovať, no mňa vysušuje. Jedinou výhodou je neuveriteľná pigmentácia, stačí len ťupnúť a mám sýtu farbu. A stala som sa novou majiteľkou tohto samsungu, nakoľko môj potreboval vymeniť a nechcelo sa mi ťahať dva telefóny, tak mám DUAL a je to omnoho jednoduchšie.


Čo pekného ste si kúpili vy v októbri? Vyskúšali ste niečo z mojich noviniek?? :)

Krásny začiatok novembra želám ♥

28 komentárov:

  1. Já na blogu Nákupy nedělám, ale asi začnu:-) Sama je ráda čtu, tak proč to neumožnit i svým čtenářkám?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite :) u mňa sú to jedny z najčítanejších článkov :)

      Odstrániť
  2. Jee ty všecky věcičky od Ziaji bych hned brala :) A antiperspirant od Nivey miluju, strašně krásně a jemně voní! -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak, nádherná to vôňa a už niekoľkokrát som dostala pochvalu aký mám krásny parfém a to len táto nivea :))

      Odstrániť
  3. Ten lak od Miss Sporty vypadá nádherně, asi si ho taky pořídím :D
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na nechtoch som ho ešte nemala, ale isto bude fajný :)

      Odstrániť
  4. Ten gél na holenie od Balei ma veľmi milo prekvapil, je to jeden z tých produktov, ktoré má človek kvôli krásnej vôni chuť skôr zjesť ako si ho natrieť na seba:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no dnes ho idem použiť prvýkrát tak som zvedavá :))

      Odstrániť
  5. Color Schampoo od Palette používam aj ja a som s ním veľmi spokojná, dlho mi vydrží, oživí farbu a odtieň ostáva dlhšie viditeľný na vlasoch ako keď si dám klasickú farbu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím :)) a navyše keď je v akcii je za super cenu :))

      Odstrániť
  6. Ziaju mám taky moc ráda, tak jsem zvědavá na recenze. :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Škoda, že máš s tou rtěnkou takové zkušenosti. Když jsem jí uviděla na Tvém blogu mc se mi na první pohled líbila. I když obal je prostě jen obal.. Zrovna teď vybírám nový telefon. Ještě jsem se nerozhodla ale taky se dívám po nějakém Samsungu nebo se mi dost líbí firma huawei...
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no neviem, všade som čítala aká je super hydratačná, no nezdá sa mi :D

      Odstrániť
  8. Samé krásné věci:-) Nejvíc se mi líbí ta nadílka od Ziaji, sama jsem nedávno objednávala a nechala jsem se zlákat i na balzám na rty, jen místo pomeranče jsem hrábla po variantě s kakaovým máslem:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten rúž vyzerá fakt bombovo a aj paletka.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY o bieliacu zubnú kúru a dve bieliace zubné pasty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To mlieko na vlasy od Baley mám, je ozaj skvelé :) pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hezky sis nakoupila a gratuluji k tolika výhrám, máš velké štěstí. Z tvých výrobku jsem ještě nic neměla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Maťka :)) no mala som akosi šťastie na tie výhry, každú chvíľu dajaká :)) ale niečo sa ujde aj do GA, nebudem sebec ;)

      Odstrániť
  12. Paletka a matný lak MS jsou super! Koupila sis super věci :)

    Chapter #10 of 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Penu na holenie mám aj ja a je skvelá, tiež krásne vonia:) Sebium hydra som používala a naozaj mi to pomohlo, už si ho veru musím kúpiť opäť:) a tiež používam antiperspiranty od Nivei a sú proste najlepšie!:)
    Saja Frey blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. toto kombo sebium si nemozem vynachvalit ! tiez som si ho kupila v tej akcii a krém sa stal mojim najlepším favoritom , už si asi len tento budem kupovať , hah

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks