pondelok, 9. novembra 2015

naked basics z ebay

Ako iste všetky viete, na ebay a aliexpresse sa dá zohnať naozaj všetko. Natrafíte na rôzne blbostičky, ale aj na užitočné veci, ktoré tu stoja 10x viac. Ja som bola zvedavá na kozmetiku. Nechcela som žiadne linky ani riasenky, nakoľko to by som sa bála a tak som vsadila na túto paletku, ktorá ma stála 3$.


 Pre mňa ako laika by bolo ťažké rozoznať pravú od fejku ( aspoň čo sa týka tejto konkrétnej paletky). Názvy odtieňov, zrkadielko, obal, nápisy, zadná strana --> všetko totožné. Neviem aká kvalita je u pravých, ale toto balenie je dosť pevné, nič nehŕka a tiene sú úžasné. Takže si myslím, že ani tu by som to nerozoznala od originálu. No vraj tá pravá má na krabičke aj na obale svoje sériové číslo, táto má len vzadu A156.




Zloženie tieňov je úžasné. Vytvoríte aj nenápadné denné líčenie, no za pomoci najtmavšieho tieňa pokojne aj tmavšie večerné. Tiene sú neskutočne pigmentované ( ako môžete vidieť nižšie). Samozrejme najlepšie je na tom ten jediný tieň so shimmerom, ten nepráši vôbec. Ďalšie matné sú na tom o niečo horšie a niektoré prášia dosť ( najmä tretí W.O.S). Bola docela fuška odfotiť tiene tak, aby ste videli ich pigmentáciu, nakoľko druhý a tretí sú dosť bledučké a splývajú s mojou rukou. Na viečkach sú si dosť podobné a ja osobne by som ich nerozoznala. Ale mne to nevadí, pretože pre mňa sú to univerzálne strácacie tiene, ktoré používam aj pri iných paletkách keď chcem niečo výraznejšie.



Ja som s paletkou spokojná, za 3$ výhodná super kúpa. Paletku určite odporúčam ( neviem ako sú na tom iné fejky týchto paletiek) u môjho predajcu som už ich nenašla. Paletka je u mňa hojne využívaná a ak sa mi ju podarí raz spotrebovať ( čo si myslím že aj áno), tak nebránila by som sa ďalšej kúpe.

A čo vy ? Máte nejakú kozmetiku z ebaya? Bránili by ste sa kúpe tohto fejku? Je originál basics až taká super, že si mám priplatiť 30€ za takú malú nádheru?? ☺

14 komentárov:

  1. Jo taky jsem se uz na ni divala a pokud plni stejnou cinnost jako prava, tak si koupim levnejsi a je to. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám z ebaye štětce taky právě ,,urban decay" a jsem s nimi velmi spokojená :) Samozřejmě bych si ráda zainvestovala do originálu a měla ten skvělý pocit, že vlastni Nakedku....Jenže jsem chudý student, a tak si zatím musím vystačit s tímhle heh -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :) my študenti, resp. nezarábajúci sa musíme uspokojiť s tým, na čo máme :))

      Odstrániť
  3. Ja som už rozmýšľala ,že si kúpim tento fake, ale kúpila som si Mac rúž za 2,5€ :D :D tak som zvedavá na jeho kvalitu :D

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak to sa teším na recenziu Tánička :)) snáď bude super :)

      Odstrániť
  4. Podle fotek práší stejně jako originál.. :-) A pokud bych se teď měla rozhodnout, kterou tak se spokojím i s tím neoriginálem..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj originál tak práši? no tak to potom už naozaj nevidím rozdiel medzi nimi a je zbytočné si kupovať originál ( už len pre ten pocit no :))

      Odstrániť
  5. Za ty peníze bych se jí taky nebránila, nemusím mít všechno originál, důležitý je, jak se osvědčila a pokud dobře, tak není co řešit:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak :) kým si plní svoj účel tak za zvyšné peniaze si dokúpim toho viac, najmä keď je to kvalitou vraj rovnaké :))

      Odstrániť
  6. Presne na túto paletku som sa aj ja pozerala. Nie som človek, ktorý používa tiene každý často, a preto sa uspokojím aj s takýmto fejkom :)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za názor Niki :) ja si myslím, že takúto neutrálnu paletku by mala mať doma každá žena, nakoľko sa dá s ňou spraviť mnoho líčení, ktoré podtrhnú ženskú krásu :)

      Odstrániť
  7. na kozmetiku z ebay-u som si zatiaľ veľmi netrúfla, okrem MAC rúžu, ktorý čakám kedy dorazí (keďže kamarátka má originál aspoň porovnáme kvalitu :) ) ale na túto paletku tiež pokukujem už nejakú dobu, keď je kvalitná ako píšeš a plní účel, tiež nevidím zmysel vyhadzovať neviem koľko eur za originál :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár Rebeka :)) snáď ti bude rúž vyhovovať :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks