štvrtok, 12. novembra 2015

Kallos hair mask

Neviem ako vy, ale ja sa dosť vyžívam v prípravkoch na vlasy ( okrem iného samozrejme ☺). Masky, spreje, olejčeky, mliečka, kondicionéry nájdete u mňa skoro všade a stále. Jedného pekného dňa v januári sa ku mne dostala táto maska od kallos s mliečnymi proteínmi za cenu cca 1,30€ za 275ml čo je pecka, to si povedzme na rovinu. Ale naozaj sa oplatí si kúpiť takú lacnú masku?


Na prvé otvorenie ma ovalila nie moc príjemná vôňa, niečo ako skysnuté mlieko. No nič, čo by môjmu nosu lahodilo. Ale veď fajn, ja som si túto masku vybrala a mohla som si vybrať aj iné ( čučoriedka, čokoláda, banán a podobne). Konzistencia je taká gélovitá a na vlasy si musím naniesť docela dosť tej masky ( teda ešte kým som mala dlhé vlasy). Takto by mi maska vydržala možno na 10 použití. Zväčša som ju používala cez leto, kedy moje vlasy potrebovali niečo viac. Hlavne po tomto mega slnečnom lete ☺.  Naniesla som ju na vlasy vo veľkom množstve a zamotala do drdola ( viď fotka dole) a chodila som takto aj pár hodín. Po umytí masky boli vlasy hebké, jemné, ale čakala som viac. S vlasmi mi to nič nespravilo, po ďalšom umytí boli na tom istom ako pred použitím. V tomto sa asi cena vyrovná kvalite. O nejakú dobu ju vypotrebujem, lebo doma mám ďalšie dve masky na skúšanie a už si ju teda nekúpim. Možno by som ešte niekedy vyskúšala napr. čokoládovú, ale to bude teraz trošku na dlhšie. Vlasy po plecia nepotrebujú nejak veľa masky, takže to bude asi až za 5 rokov ☺








Ako ste si mohli vydedukovať, s maskou nie som nejak extra spokojná a rozhodne nepotrebujem ďalšie balenie z tejto rady s mliečnymi proteínmi. 

Ako ste na tom vy so značkou kallos? Je nejaký must have výrobok od nich ktorý by ste mi odporúčali?

25 komentárov:

  1. O této značce jsem nikdy neslyšela. Já masky na vlasy moc nepoužívám, většinou nemám trpělivost čekat takovou dobu, než to začne nějak působit :D
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono niektoré sú len na 1 minútu, to len ja ich nechávam dlho :D :D

      Odstrániť
  2. Značku znám, a měla jsem i tuhle masku. Ale já tu kyslou vůni nepřežila a pak jsem ji vůbec nepoužívala.. :( A ani toho nelituji..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veru ani nemáš čo ľutovať :)) mne je ľúto ju vyhodiť, tak aspoň takto ju míňam :)

      Odstrániť
  3. Odporúčam ti PLACENTA, je úplne úžasná :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :)) a vonia pekne? docela sa vôni bojím :D

      Odstrániť
  4. O této značce Kallos jsem si už četla, sháním totiž taky nějaké masky . Tuhle asi nekoupím, díky za typ, ale jiné jsou prý super :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no už sa bojím aj dáke skúšať, ale snáď dám v budúcnosti šancu nejakej :))

      Odstrániť
  5. Ja som tiež skúšala od Kallos len jednu masku nejakú color, vôňa bola strašne chemická, až ma to niekedy dusilo, nepáčili sa mi a s vlasmi nerobila táto maska nič, čiže ten Kallos ošiaľ, ktorý sa po blogoch šíri nejako nechápem. Tiež mám inak veľmi rada vlasovú kozmetiku a ako maska sa mi osvedčil Martix Total Results, končeky zacelí, vlasy napraví, všetko ako má byť a tiež nie je drahá, stojí tuším okolo 5 - 6 EUR.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som sa nechala zlákať na základe recenzií na blogoch, ktoré boli riadne vychvaľované ... tak som skúsila a nechápem ten ošiaľ... nie som až taký náročný zákazník, ale toto veru nie

      Odstrániť
  6. Ja som dostala na narodeniny keratínovú masku od Kallosu a je to klasická silikónová lacná maska. Proste keď ju použijem vlasy sú na tom lepšie, lebo sú obalené silikónom, ale keď si umyjem vlasy a tým zmyjem aj ten silikón, vlasy sú na tom ako pred tým. Ja som si žiadnu výživu nevšimla. Len takú naoko :)
    http://lavanduladiary.blogspot.sk/2015/08/keratinova-maska.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár Táni :)) no veď je mi to jasné že za tú cenu nemôžem čakať arganové oleje a neviem ešte aké :D stačí sa pozrieť na zloženie a jediné čomu rozumiem je aqua voda :D :D

      Odstrániť
  7. Já musím tedy říci, že značku vůbec neznám, ale jinak to mám úplně jako ty, poslední dobou se hrozně vyžívám v přípravcích na vlasy a nejvíc v jejich složení. Protože od té doby co jsem vyřadila všechny přípravky na vlasy s nechutnými chemikáliemi (mám na mysli parabeny a silikony), tak se můj stav vlasů hodně zlepšil. Takže asi chápeš, proč jsem tak posedlá všemi obaly, neboť nechci zase začít pocit hrozných vlasů.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár Dominika :)) zase to nejak extra nepreháňaj a používaj iba šampón bez silikónov :) do dĺžok by sa malo niečo silikónové aby ti ochránili vlasy ( rada trichológa ☺ )

      Odstrániť
  8. Měla jsem od Kallos jinou masku a musím souhlasit. Nezaujala mně a znovu ji rozhodně nepotřebuji. Ale na značku jako takovou jsem nezanevřela a do budoucna zase něco vyzkouším.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako vidím nie som jediná a naozaj to nebude len mnou :))

      Odstrániť
  9. Já od Kallosu nic nemám, ačkoliv bych chtěla...Kamarádka ale zbožňuje jejich masky :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale túto masku niee :)) radšej niečo iné si vyber :D

      Odstrániť
  10. Já od nich jednu masku mám a jsem spokojená zatím. Vlasy se mi po ní lesknou, jsou jemnější, hezčí a naštěstí ta moje maska nesmrdí. :-))
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nedávno som robila väčšiu objednávku na ich eshope, zatiaľ som vyskúšala šampón proti lupinám a krém na ruky. Nič svetoborné. Mám aj masku na vlasy, takže uvidíme, ako sa osvedčí ona :)
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
  12. kallos značku síce poznám ale používam od nich jedine farbu na vlasy, nič iné zatiaľ som sa nejak neodhodlala kdeže som na ne čítala aj pozitíva aj negatíva.... :) ostanem teda asi len pri tých farbách ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks