štvrtok, 5. novembra 2015

favoriti za október

Haha tentorát favoritov dávam včas a ide to pekne postupne - novinky --> spotrebované --> favority. Všetko tu mám akosi len z dekoratívky a pečujjúca sa sem akosi nedostala. Sprcháč žiaden nový objav, telové mlieko prúser, na pleť stále to isté a šampón klasika garnier fructis, až mi je blbé ich sem stále pchať.


Najväčšie zastúpenie tu mám s lakmi na nechty a to hneď s tromi kusmi. Jeden sally hansen a dva miss sporty. O Sally hansen som písala prednedávnom tu, kde sa môžete aj pozrieť ako vyzerá na nechtoch. Miss sporty laky taktiež zbožňujem, taká tá hnedovínová je typická pre jeseň a modrý lak milujem už dlho dlho a o chvíľu mi bohužiaľ už dôjde. O ňom som písala tu. Vďaka Džuls mi do zbierky pribudlo aj mnoho obľúbencov, vlastne všetky od nej a momentálne je to najviac používané v mojej zbierke. Balzám na pery klasika, vôňa to je orgazmus, pigment je riadne pigmentovaný (:D), krásny, rúž voňavý, príjemný na perách a paletka úžasná, krásna, moja milovaná :D. Bázu od catrice milujem už dva mesiace a možno bude v každých obľúbencoch. Stačí jej minimum a na mojich viečkach udrží všetko. Paletka od essence je ešte z tej staršej "kolekcie" čiže nie je tak moc pigmentovaná, resp. skoro vôbec, ale na také to denné líčenie kedy chcem výraznejší rúž mi postačuje.


20 komentárov:

  1. Všechny ty laky jsou úžasné! Bázi od Catrice si chci koupit, tak se k tomu snad brzy dostanu :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tú paletku od essence mám a je dokonalá :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bázi od Catrice mám dva dny doma, ještě nevyzkoušena, ale doufám, že z ní budu taky unešená:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bázi od catrice jsem zkoušela a taky mi vyhovuje :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne laky :) tie od miss sporty aj ja zbožňujem

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bázu od Catrice som si konečne už aj ja kúpila :) Paletka je náádherná, hneď by som ju brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ani jsem netušila, že Essence měla takovouto paletku :O Bázi jsem nezkoušela, ale možná se na ní podívám má oblíbená mi dochází a koupila jse si za ní bázi od W7 což je naprostá katastrofa.
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala a veľmi dlho :) ja som ju uchmatla vo výpredaji :D

      Odstrániť
  8. musím tú bázu vyskúšať s viacerými tieňmi iných značiek, lebo zatiaľ to bolo len s tými MUA a MUR a proste sa mi zliali aj tak tie tiene :/ asi mám zlé viečka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neostáva ti nič iné len odstrihnúť vlasy a aj viečka :D :D :D :D :D

      Odstrániť
  9. Sally Hansen lak má nádhernú farbu ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten "bazénikový" lak na nechty sa aj mne veľmi páči, skoro celé leto som ho nosila na nohách:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks