nedeľa, 11. októbra 2015

lacné, rýchle a chutné - Palmiers

Ahojte ☺,

tiež sa vám stáva že máte na niečo chuť alebo sa vám ozve návšteva a nemáte nič doma? Mne pomerne často, no skôr to prvé. Preto vám chcem ukázať dnešný recept, ktorý nestojí viac ako 1€, máte do ho 20 minút a pochutíte si na ňom všetci. Predstavujem vám palmiers.


 Bude vám stačiť iba lístkové cesto, cukor, škorica a vajíčko na potretie. Najjednoduchšie je kúpiť cesto vopred vyvaľkané. Následne už len posypať cukrom a škoricou, je to na vás koľko tam toho dáte. Naposledy som pridala viac škorice a boli lepšie :))


Potom prehnete 2x z každej strany a naposledy už len cez seba.


A vznikne Vám toto. Následne už len krájate na cca 1cm široké koláčiky, obalíte ešte v cukre a uložíte na plech, kde je samozrejme papier na pečenie.

Mne ich vyšlo z jedného cesta 24ks. Následne už len potierame rozšprudlovaným vajíčkom ( používate tiež niekto tento výraz? ☺) a dáte piecť na cca 15 minút pri 180°C a sledujete kým nebudú na vrchu zlatisté a wualá dobrú chuť. Ja už musím robiť z dvoch dávok, lebo naposledy som ich na posedenie zjedla 22.


Poznáte palmiers? Vyskúšate ich? :)

Prajem pekný zvyšok dňa ♥

18 komentárov:

  1. Mňaaaam to vyzerá super. J zvknem robiť slané slimáčiky (šunka, syr, kukuria, kečup, korenie) a je to fakt eňo ňuňo

    Katka i s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To vypadá dokonale, navrhnu mamce, abychom to udělali :D:)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je aké skvelé! Vždy som chcela na intráku vyskúšať niečo upiecť a toto sa skvelo hodí! Vďaka ^_^

    -Čuks

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čože vy máte na intráku trúbu?! ja som nemala ani na jednom pche! :D a niet začo :)

      Odstrániť
  4. niečo podobného len trochu komplikovanejšie na prekladanie som minule robila aj ja :D boli fakt super..... a potom ešte skvelá pochúťka sú sezamové tyčinky z lístkového cesta/ prípadne sa dajú posypať napr. aj kmínom alebo makom podľa chuti tiež fakt easy a rýchly postup
    ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno mňam :) to mám spojené s Vianocami :) také slané pečivo :)

      Odstrániť
  5. už som tento recept videla viackrát, no nikdy nevyskúšala, ale určite je to dobré, také malé rýchle osie hniezda :) mňam!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. taká dobrá mlsna, že zjem na posedenie celý plech :D

      Odstrániť
  6. ú, to by mohla zvládnuť aj moja mini-piecka (ktorá je naozaj minu, taká 3/4 veľkosti normálnej mikrovlnky :D), ktorú mám na internáte! hneď si dávam tento článok do záložiek :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to by teda mohla, nech si pomaškrtíš :)) a ďakujem krásne, to ma teší ♥

      Odstrániť
  7. Tak tohle bych mohla zvládnout, určitě vyzkouším:-) Mám moc ráda recepty se skořicí, když se peče, tak to nádherně voní:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie vyzerajú úžasne! :) ja som robila len klasické slimáčiky na slano :D ale určite skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Yummy, to vyzerá báječne. Niečo také by som veruže potrebovala ku kávičke :) Ďakujem za nápad ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks