utorok, 27. októbra 2015

chubby lips gabriella salvete

Ahojte ♥,

konečne si vonku môžete užívať pravú jeseň so všetkým, čo k tomu patrí. Slniečko, padajúce pestrofarebné lístie a typické jesenné farbičky. Ja tie farby uprednostňujem na perách a preto mám vo svojej zbierke túto úžasnú pastelku na pery od Gabrielly Salvete v jesennom odtieni 06 chocolate.

Možno ste sa už o nich niekde dočítali / dopočuli. Na našom trhu nie sú moc dlho, možno tak 1-2 mesiace a na výber máte celkovo zo siedmich odtieňov, od bledučko barbie ružovej až po túto. Nenechajte sa zmiasť farbou, nakoľko nie sú silno pigmentované. Na fotkách nižšie uvidíte, akú farbičku to mne vykúzli, hoci fotoaparát to tak dobre nezachytil a v reáli je o niečo tmavšia a výraznejšia. Dá sa pekne vrstviť, takže každá si môže vytvoriť sýtosť podľa seba.


Nanáša sa jednoducho vďaka jeho počiatočnému tvaru a dá sa do aj ľahko udržať. Netreba ju strúhať, pootočením v spodnej časti sa vysunie. Je úžasne krémová, hydratačná a koľkokrát ju nosím miesto balzámu na pery a dodá mojim perám šmrnc. Tým že je vysoko hydratačná nezalieza do vrások a nevysušuje ( logicky ☺). Nemusím použiť ani kontúrku a necestuje mi kade tade. Pre niekoho zbytočnosť, no pre mňa veľké plus, ale názov a odtieň je na nálepke, takže sa mi nestane aby som o mesiac / dva nevedela o čo ide a aký to je vôbec odtieň čo sa stáva pri pastelkách astor a rimmel.



Hore viac vrstiev, dole jedna vrstva.

Farba nanesená iba na vrchnú peru.

Farba natretá hore aj dole.
Ja ich odporúčam všetkými desiatimi a ak sa zamilujem v obchode ešte do nejakého odtieňu tak si ho uchmatnem. Hydratované šťavnaté a sfarbené pery sú na jeseň a nadchádzajúcu zimu ako stvorené. Zoženiete napr. v 101 drogérii / drogérii teta okolo 4-5€.

Ako sa vám páčia tieto pastelky? Vlastníte nejakú od GS? Aká je vaša obľúbená? ♥

27 komentárov:

  1. Já jsem měla docela problém docela problém vybrat si, líbily se mi všechny barvičky:-) Zatím mám jednu a velká spokojenost, určitě budu chtít rozšířit sbírku:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aký máš odtieň? keď som si vyberala tento mala som hneď jasno, ale ďalší by som si asi nevedela aký vybrať :))

      Odstrániť
    2. Hodně jsem váhala mezi tímhle co máš Ty a 03, nakonec to vyhrál ten druhý, ale tenhle se mi taky líbí, tak příště:-)

      Odstrániť
  2. To je krasna barvicka. Pastelky jsem si moc oblibila, tak po ni urco mrknu :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma teší :)) snáď bude taktiež vyhovovať :))

      Odstrániť
  3. Tahle barvička je moc pěkná, já mám 07 Pink Cake, světlá růžová, dostala jsem ji ve swapu a je taková perleťová, nic moc, tahle je mnohem hezčí :D :)

    Ráda bych tě pozvala na svou giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to som videla ten swap :)) ja moc baby pink nemusím, nesvedčia mi :))

      Odstrániť
  4. Pěkná recenze :) pastelku od Astoru mám ráda a tato vypadá taky skvěle :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je možné, že ta fotka ukazuje fakt úplně jinak, ale z tohohle bych byla teda zklamaná...celkově mi to přijde spíš nějaké růžovější :D -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to taká vinovo hnedá aj na perách :) tu to dobre nevynikne :) je taká ako na ruke :))

      Odstrániť
  6. Neeee, tak tohle jsem neměla vidět. :-D Moc se mi líbí odstín a nalákala jsi mě natolik, že asi zajdu do drogerie a po nějaké pastelce se podívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odtieň je veľmi pekný. Ja tieto pastelky vo všeobecnosti môžem, takže zas sa peňaženka "nepoteší" :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odpovede
    1. ale bacha na to :) o niektorých som čítala že nič moc ( najmä tá baby pink 07 ružová :))

      Odstrániť
  9. Plánuji si zrovna tento odstín koupit, akorát když jsem byla včera v Rossmannu, tak tento odstín neměli :/

    Narozeninová giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj :/ tak snáď ho čoskoro doskladnia :) aspoň je vidno že je najobľúbenejší :)

      Odstrániť
  10. O tomhle odstínu Chocolate jsem hodně slyšela a strašně se mi líbí, mrknu po tom :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Odstín se mi moc líbí :) Na podzim je úžasný, budu se muset po něm kouknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. velmi pekna farba, kiez by bolo este o trochu tmavsia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Saši ona je tmavá dosť, len bohužiaľ foťák to nezachytil :)

      Odstrániť
  13. Tak to je hodne pekny odstin. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks