štvrtok, 24. septembra 2015

Top pod 4€

Nie vždy platí, čím drahšie, tým lepšie. Radšej si vždy nakúpim viac kozmetiky lacnejšej, ako jednu drahú vec a o to viac, ak sa to lacné naozaj vyplatí. Koľkokrát sa dá nájsť v drogérii lacnejšia alternatíva k high end a sú len nepatrné rozdiely.


Snažila som sa nájsť z každej kategórie jedného víťaza a bohužiaľ nie vždy sa mi to podarilo. Na pery pod 4€ som našla týchto víťazov. Balea olej na pery je celkom fajn, ale predčil ho hojivý zázrak z oriflamu, najmä  tejto vôni. Ak si nanesiem oba na noc, ráno po prebudení mám jemnejšie pery z toho kelímku ako z toho oleja. Olej tuším 2,19€ a zázrak v kelímku 2€ v akcii. Fixa od NYC bola príjemným prekvapením. Zaschne na perách a drží kým ju nedlíčite. Samozrejme po jedle a pití trošku vyslabne, ale je to pecka za 0,72€ a bola kupovaná tu, len momentálne nie je na sklade. Rúže od essence sú krémové, príjemné na perách, pigmentované ( mám dva, 07 a 04). Výdrž nie je zázračná, ale to mi nevadí a za 2,49€ v každej DMke si kúpim aj ďalšie odtiene. 



Keď prejdeme k očiam tu som si vybrala týchto krásavcov. Vodeodolná linka vo fixe od essence nie je ani náhodou vodeodolná, ale najlepšie sa mi s ňou robia linky, je čierno čierna a nerozmaže sa mi tak rýchlo ako iné linky a cena bola cca okolo 3€ tuším. Báza pod očné tiene catrice je zázrak. Naozaj. Vyskúšala som ich už niekoľko a táto udrží aj slona na mojich viečkach. Stála cca 3,50€ a od rána do večera mi udrží tiene na viečku bez toho, aby sa mi zliali v záhybe alebo stratili pigmentáciu. Dokonca aj z lacných essence tieňov vykúzli na viečku nádheru. Odporúčam všetkými desiatimi. Haha moja naked basics paletka, ktorá ma stála cca 2,50€ a je kupovaná tu. Samozrejme ide o fejk, ale je to jedna z najlepších paletiek aké doma mám. Prášia minimálne, sú krásne maslovité, pigmentované.. proste úžasné. Miss sporty riasenky vie robiť a prídu mi najlepšie do 4€. Samozrejme každej vyhovuje niečo iné, ale na blogoch často čítam na ne pozitívne ohlasy a najmä na tú žltú. Je kupovaná tu, ale taktiež nie je na sklade, no na výber je mnoho iných.

Myslím si že sa nemusím rozkecávať o catrice camouflage cream, ktorý zakryje všetko a je naozaj super pomocník, najmä ak trpíte na akné. Cena je cca 3,30€ a v každej DMke. Set na obočie catrice mám už vyše dvoch rokov a stále obal drží, super kreslí a na obočie nič iné nepotrebujem. Obsahuje dva tiene, svetlý a tmavší, kde ja využívam ten svetlejší zatiaľ. Určite cena do 4€ v každej DMke. Tu je ten preslávený gél na obočie od essence, ktorý porovnávajú s benefitom. No nie som z neho nejako extra unesená, ale je lepši ako astor čo som mala. Mám svetlejší odtieň a zišiel by sa mi tmavší. Cena okolo 2€.

Laky na nechty od sally hansen u mňa nemajú konkurenciu a milujem ich všemožne. Každý jeden mi na nechtoch vydrží minimálne týždeň, cena do 4€ je tu, lebo v DMke sú zbytočne predražené a máte na výber z xy odtieňov. Toto malé ružové čudo napravo je krémová lícenka od oriflame, ktorú už nejakú čas mám a bohužiaľ už len na pár použití. Celá je ošúchaná a stála ma 1€. Nádherný peach odtieň, krásne držala celý deň, sladko voňala a úžasne sa nanášala a roztierala do prirodzenosti.


Aké sú vaše top výrobky pod 4€ ? Vyskúšali ste niečo z mojich favoritov? :)

Krásny zvyšok dňa prajem ♥

30 komentárov:

  1. Takové levné laky od Sally Hansen jsem ještě neviděla, asi se kouknu i někde po českým ekvivalentu téhle stránky! Super článek, moc hezké věci :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ♥ a u vás to nájdeš tu https://www.parfemy-elnino.cz/kosmetika-sally-hansen-complete-salon-manicure :)

      Odstrániť
  2. Produkty vyzerajú naozaj lákavo. Veľmi sa mi páči, že zakaždým píšeš i miesto, kde si produkt zakúpila a cenu. :) je to super najmä ak niekomu presne trafíš do vkusu a cena je viac než prijateľná :)
    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý článok :) Určite sa po produktoch pozriem :)
    Dominika z blogu MORE than FASHION

    Pozývam na skvelú Jesennú Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý článek, super nápad :) z těchto produktů jsem zatím nic nezkoušela :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) tak šup šup niečo vyskúšať :)

      Odstrániť
  5. Já jsem si teď pořídila gel laky od sally hansen a nemůžu než souhlasit, že jsou fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto nie je gel lak, ale z rady complete salon manicure :))

      Odstrániť
  6. Jéééj tak tu paletku chcem :D A z ostatných produktov som skúšala len olej na pery Balea (ktorý zbožňujem), Catrice Brow Kit (bez neho sa už ani nelíčim), Sally Hansen laky (jedny z najlepších), Essence rúže (za tú cenu top), Oriflame kelímok (mňamka) a Catrice korektor (na mňa príliš zbytočne hutný a zalieza do vrások) ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ten korektor nepoužívam pod oči, lebo je príliš hutný :) tam skôr tekuté, ale na také fliačiky na tvári alebo akné je super :))

      Odstrániť
  7. Žlutá řasenka od Miss Sporty je super! :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja by som pridala do zoznamu lícenky od Makeup Revolution, geniálne farby, super pigmentácia a stoja necelé 2 eurá. Potom trblietavé ceruzky na oči od elf a samozrejme žltá špirála Miss Sporty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám lícenku od MUR, je super, ale táto mi prišla o chlp lepšia a ľahšie sa mi nanáša :) pri MUR treba mať ľahkú ruku aby som nevyzerala ako marfuša :))

      Odstrániť
    2. Pravda :D zas na druhú stranu ja mám panický strach z krémových líceniek :D

      Odstrániť
    3. a zbytočný strach :D spravíš malú ďubku a prstami alebo štetcom rozotrieš a vieš si korigovať akú výraznú ju chceš mať :))

      Odstrániť
  9. Pěkný článek. Z tvých top výrobků mám zázračný kelímek. Je opravdu super a mažu s ním hlavně lokty, protože je mám strašně suché a dost mi pomáhá. Rtěnky od Essence mám také, jen v jiném odstínu a za tu cenu je to fajn rtěnka. Korektor od Catrice jsem si nedávno koupila a jsem s ním velmi spokojená. Opravdu zakryje. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som rada že súhlasíš taktiež so mnou :))

      Odstrániť
  10. super článok , vajíčko korektor mám tiež , sadu na obočie použivam od oriflame pretože je to to iste a vyjde to lepšie v akciach
    maskaru skus zltu od miss sporty , je uchvatna , tuto som neskusala
    a tie ceny na tej stranke sally !!! wowow dakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jojo poznám tú žltú :) je taktiež skvelá :))

      Odstrániť
  11. Žltú riasenku od Miss Sporty si kupujem už ani neviem ako dlho a naozaj schová do vrecka aj oveľa drahšie značky:) A tie rúže od Essence sa tiež veľmi vydarili:) Ostatné produkty som doma ešte nemala, ale ten olej na pery plánujem vyskúšať:) Pekný článok Moni:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks