sobota, 8. augusta 2015

spotrebované júl

Ďalší mesiac za nami a je na čase sa zase podeliť o moje spotrebované obaly, ktoré krásne poputujú do kontajnera. Tento mesiac som si nekúpila z kozmetiky takmer nič ( iba olej na pery a make up ☺) a tak som sa snažila čo najviac spotrebovať. Najviac som minula sprchových gélov, ale to som postupne vyhadzovala lebo by som ich mala tento mesiac veľa a zväčša palmolive :)


Pravidelnú hydratáciu som im zabezpečovala čiastočne aj týmto brusnicovým vysokohydratačným krémom, ktoré je jedno z najlepších aké som kedy mala. Stačilo ho málo, inak som bola biela ako vápenka a pri menšom množstve sa ľahko vsiaklo a úžasne vyživilo pokožku. Antibakteriálny gél na ruky je nutnosť a tento z oriflamu na to postačoval. Vzorka oleja na telo z granátového jablka. Úžasná vec na moje suché kolená a lokte.



O micelárke som písala tu. Nakoniec som ju nejako spotrebovala a už neplánujem jej kúpu. O maske a hydrabio sére som písala opäť v tomto článku. Miláčikovia moji a používam stále dokola.


Navlhčené utierky huggies boli fajn na ruky, na odlíčenie produktov z ruky a podobne. Docela dlho vydržali vlhké a stáli pár korún. O odličovacích tampónoch z billy som písala tu. Máme ich doma zase a sú skvelé, len trošku tenké. Na odlíčenie ale úplne postačujúce. O kondicionéri som písala tu. Najlepšia sada na moje vlasy. Po menšej spotrebe toho čo mám doma určite kúpim.


Aké sú vaše spotrebované? Ak máte na blogu hoďte mi sem link :)

Prajem krásny zvyšok dňa ♥

10 komentárov:

  1. Já bych právě chtěla tu micelární vodu vyzkoušet. :) Krém od Biodermy mam také a spokojenost :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zaujal ma ten balea body balsam, musím vyskúšať :)
    pozývam na giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je kupovaný tuším v januári alebo vo februári, tak snáď ho ešte budú mať :)

      Odstrániť
  3. Na tu micelárku čítam rôzne recenzie. Teraz keď vyšla verzia pre mastnú pleť by som jej celkom asi dala aj šancu :)

    Moje aktuálne spotrebované tu: Spotrebovane

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už je aj na mastnú pleť? Viem že ju má garnier, ale od loreal som ešte nezaznamenala :) musím sa pozrieť :)

      Odstrániť
  4. Masku od Nivei musím najbližšie vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snáď budeš spokojná :) moja pleť si nesťažuje :)

      Odstrániť
  5. Maska od Nivei je super. Moje spotřebováno tady: http://siraelxy.blogspot.cz/2015/08/spotrebovano-cervenec-2015.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Serum od Biodermy je skvele. Teraz sa da znovu kupit aj testovacia sada na dehydratovanu plet s micelarkou, kremom a tymto serom za 4 € ak by niekto chcel najskor vyskusat predtym ako si kupi cele balenie.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks