streda, 26. augusta 2015

novinky za júl + august

V posledných novinkách som vás informovala o mojej nakupovacej stopke, ktorú som samozrejme nedodržala. Priznávam, som závislá na kozmetike. No za mesiac júl sa mi podarilo kúpiť iba dve veci, ktoré som súrne potrebovala. OK, iba jednu vec som potrebovala a to make up v nejakom tmavšom odtieni. Olej na pery bol navyše, nakoľko som ho chcela vyskúšať. No neukážem vám v článku iba dve veci, ale pridám aj augustové novinky, ktorých je požehnane vďaka spoluprácam.


V auguste som si sama kúpila tieto očné tiene od Lorealu, ktoré ma zatiaľ nijak zvlášť neohúrili, ale za cca 0,80€ som ich tam nemohla nechať.


Sprcháče z Lidlu zbožňujem, sú lacné, voňavé a hlavne ma nevysušujú.  Gel na vlasy v tube bol vo výpredaji za pár centov, tak som ho vzala na vyskúšanie.


( Masky na pleť od Nivei som si obľúbila, že po prvých vyskúšaniach som ich zobrala asi 10 ( moja peňaženka zaplakala, nakoľko jedna stojí cca 1,60€).


Od ziaji som dostala na vyskúšanie týchto 5 produktov, ktoré sú úžasne voňavé a prudko návykové. Viac o nich v samostatnej recenzii po dôkladnom vyskúšaní. Na stretnutí s weledou sme boli zásobené mnoho mnoho produktami. Vzorky s granátovým jablkom a so sprcháčom som venovala svokričke, nech si aj ona užije :))



Nechala som sa zlákať výpredajom a zľavami v 101 drogérii a kúpila som si práve tento matný lak od GS, ktorý je vážne dokonalý. Tak nádherne nude až do ružova a za 1,99€. Drží bravúrne ( pri písaní tohto článku ho mám piaty deň nalakovaný a ani jedno odripnutie! Nebol použitý base ani top coat). Neodpustila som si od Ziaji kakaový sprcháč a krém na ruky. No veď kto by odolal tej vôni. Sprej na vlasy od Gliss Kur som hodila do košíka na vyskúšanie, nakoľko som pri sebe nemala žiaden kondicionér ani masku a ani som ich nepotrebovala. Po tomto spreji som mala krásne hebké vlasy ( čo som až nechápala) a nádherne vonia. Tuším sa opäť skúsim vrátiť k ich šampónom a kondicionérom.


Och zase sa mi toho doma nakopilo, takže naozaj si musím zavrieť peňaženku a hlavne nechodiť na ebay ( bavili by vás články čo mám z ebaya? :)). Takže dodržala by som štvormesačnú stopku? No uvidíme, pokúsim sa :))

Čo pekného ste si vy kúpili za tieto dva mesiace a robí vám to radosť? Tešíte sa do školy?? :))

Želám krásny zvyšok dňa ♥

22 komentárov:

  1. Wááu úžasná zbierka...teraz vidím ako žalostne som s drogériou a kozmetikou pozadu :D :D :D :D ... po vyskúšaní nejakých vodičiek ... krémov a pod. som trvalo zakotvila pri ružovej vode v spreji a kréme od herbalife.. kto vie dokedy zatiaľ mi to vyhovuje...Nebránila by som sa veru vyskúšať aj čosi z toho čo som videla u teba, no žiaľ zakaždým si u mňa vydupe svoje prioritné miesto oblečenie a doplnky...takže tam ide najviac mojich úsporou. No každopádne rada čítam tieto články lebo zisťujem nové veci..za tieto dva mesiace mi však predsa len pribudlo zopár noviniek a to konkrétne tri rúže .. od Bell.. som s nimi ceľkom spokojná. No a pokiaľ ide o tvoju otázku.. tak áno chcela by som od teba vidieť aj zopár "ebayových" článkov :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prišla k nám do kúpeľne strýkova priateľka a sa zhrozila že načo nám je toľko kozmetiky pre 2 baby :D a maminka zahlásila že to je len moje, tak ostala zhrozená ešte viac :D ... ja som mega závislá na nakupovaní a neviem to krotiť :( každopádne už mám naozaj stopku a kúpim len to, čo naozaj bude potrebné :) .. možno nakoniec budem zadarmo rozdávať kozmetiku len za poštovné, uvidíme :D

      Odstrániť
    2. Ako ja tomu aj rozumiem...aj nerozumiem ..mám dve kamošky, ktoré pokiaľ ide o drogériu a kozmetiku nepoznajú hranice... jedna kupuje všetko čo vidí a má toho skutočne požehnane, dokonca vypratala jednu policu kde boli uložené tričká a tam sú odteraz sprcháče..telové mlieka a masky na tvár :D a tá druhá zasa ide za kvalitou a skutočne sa do toho rozumie.. no vždy keď zahlási, že máme ísť do mesta, tak sa zakaždým pre istotu spýtam či hodlá zabočiť do DM alebo 101 pretože v tom prípade odmietam ísť :D :D už som sa pár krát takto popálila a skončilo to tromi hodinami v drogérke kde ovoniavala všetko od sprcháčov ..šampónov cez krémy... kontrolovala značky.. zvažovala ..pýtala sa na názor (ale však čo jej ja k tomu môžem povedať keď sa tomu ledva rozumiem a už aj tak nervózne prešľapujem z nohy na nohu) :D takže tak a ak máš v pláne to v budúcnosti rozdávať už viem, ktorým dvom to určite nepoviem . :D

      Odstrániť
    3. milujem tvoje komentáre ! :D ... tak čo sa týka drogérie, chodím tam sama, lebo nik nie je ochotný tam so mnou byť dlho a som tam max hodinku, inak len prezerám eshopy a porovnávam ceny, v tomto som zase "šetrná" :D ... ale tak šampóny sa mi zatiaľ darí míňať, no telových mliek a sprcháčov mám požehnane, takže krémujem kde sa len dá :D

      Odstrániť
  2. To pomarančové maslo musí voňať úžasne :)
    Simimaus

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veruže aj vonia :) a neviem sa rozhodnúť či tak vianočne alebo tak sladko letne :)

      Odstrániť
  3. Jsme na tom stejně, taky jsem závislá na kosmetice:-) Budu se těšit na recenzi Ziaja, chystám se dělat objednávku, tak mi určitě přijdou vhod tipy co musím mít:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. píling je super, má byť s mikrogranulkami ale teda obrusuje dobre, stačí 1-2x týždenne a vonia krásne :) masielko je pecka, milujem ich maslá ( všetky ) :) krém na ruky je fajn, mám ho v kabelke a krásne vonia :) masku som ešte neskúšala a ten olivový olej na pleť a telo je fajn na telo, po použití na tvár som sa vyhádzala, len neviem či to bolo práve z neho :) skúsim ešte raz a keď sa zase vyhádžem ostane len ako sprcháč :) a kakaovú sadu si nechávam na zimu kvôli teplej vôni :)

      Odstrániť
  4. ty jo, to je věcí :D nejvíc mě zaujaly ty masky, už jsem si myslela, že jsem jediná kdo je takhle skupuje. a od nivey jsou nejlepší! :D :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem či najlepšie, zase všetky na svete som nevyskúšala, ale veľmi mi vyhovujú :))

      Odstrániť
  5. Masku od Nivei som skúšala zatiaľ iba jednu, ale bola super, tak vďaka za pripomenutia, že tiež musím najbližšie v drogérii dokúpiť :D Olej na pery bol dobrý? Ešte som si ho nevšimla :) A určite by si mala dať články z Ebayu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. olej je fajn za tú cenu, ale žiaden zázrak :)) dnes naň robila Nikča recenziu :) http://bynicka.blogspot.sk/2015/08/balea-roll-on-olej-na-pery.html

      Odstrániť
  6. Ziaju mám moc ráda, zrovna používám denní a noční krém s kozím mlékem. V zásobě mám olivový krém, který dokonale voní. A ta jejich čokoládová řada....mrkni do mé Vzorečkové recenze na www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie mám taktiež tie krémy s kozím mliekom a sú fajn :))

      Odstrániť
  7. ja som tiež neodolala zľave Ziaja kakaovému sprcháču a už sa teším, ako ho vyskúšam, len čakám, kým mi dôjde terajší :D.
    inak, o tom Lippen Ol od Balei som počula len samú chválu, takže možno ani jemu neodolám... :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty moja Ziaja :D aj ja som naň riadne zvedavá, tak snáď bude super :)) a ten olej je fajn, samozrejme žiadny extra zázrak, ale pekne vonia a na perách je príjemný a lesklý :)

      Odstrániť
  8. Weleda je fakt super :) Ja som začala používať tie malé vzorky čistiaceho mlieka 2 v 1 a som nadšená :) ZIAJA kakaové maslo mám a som taktiež moc moc spokojná :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie som ja ešte nepoužila :) najprv idem s krémami a musím najprv čo to pomíňať, lebo mám toho veľa načatého :)

      Odstrániť
  9. Odpovede
    1. len už som ho nikde v drogérii nevidela, tak snáď ho neprestali robiť :(

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks