streda, 12. augusta 2015

Letné farbičky

Pri vyberaní rúžov na pery do tohto článku som jednoznačne vedela po ktorých siahnem. Výrazné pery sú istý čas mojim poznávacím znamením a málokedy ma stretnete len tak ( iba na doma mám balzámy). Najčastejšie nosím práve tieto štyri.


 Konzistenciou je každá iná. NYC je fixa, ktorá po pár sekundách na perách zaschne ( čo mierne sťahuje pery), ale na perách drží dovolím si povedať celý deň, len po jedle trošku zoslabne farba ( odtieň coralicious). Pastelka rimmel je moja srdcovka a písala som o nej tu, len o inom odtieni. Toto je 120 all you need is pink. Na perách drží relatívne dlho a je to nádherná sýta ružovočervená farba. O rúži od essence som písala v tomto článku a je to taká farbička na každodenné nosenie, kedy nemáte chuť na nič výrazné, ale napriek tomu chcete niečo farebné.Posledný rúž je "moja červená" ktorej sa nevzdám. Nádherný podtón, ktorý vynikne na opálenej i bledej pleti. Napriek nie moc super výdrži je na perách príjemný, voňavý a rada ho nosím. Písala som o nich tu.


Prosím tieto fotky dole berte s rezervou, snažila som sa nejak zachytiť práve tie odtiene a nie vždy sa mi to podarilo aby som na nich vyzerala "k svetu :D ".

1. avon colour indulgence | 2. essence longlasting lipstick | 3. rimmel colour rush | 4. NYC fixa


Aké sú vaše obľúbené rúže/ fixy / pastelky na leto? 

Prajem krásny zvyšok dňa ♥

P.S. idete niektorá z Vás v sobotu na stretnutie s weledou? :)

16 komentárov:

  1. Okrem essence nemám skúsenosti ani s jedným, no všetky na tebe vyzerajú super, hlavne tie dva posledné ;)
    Ak by som mala vybrať svoje obľúbené produkty, tak momentálne by to bol NYX tekutý červený matný rúž alebo Bourjois Rouge Edition Velvet v žiarivej fuchsiovej ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten essence je teraz na mňa trošku bledý a mne sa mŕtvolne bledé ružové pery nepáčia a ďakujem :) tie dva posledné aj nosím najčastejšie :) .. niekedy skúsim aj NYX aj bourjois :)

      Odstrániť
  2. NYC má fixy na rty? To koukám, budu muset jít obhlédnout stojan, nějak jsem stojan od téhle značky poslední dobou ignorovala..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v obchode som ich nevidela, mám ju z eshopu elnino :)

      Odstrániť
  3. Prekvapivo som neskúšala ani jeden, ale ten Rimmel ma zaujal asi najviac, mám rada rúže ktoré sú také doružova resp. také malinové odtiene, tie na mne vyzerajú najlepšie, takže díky za tip. Ani som nevedela, že Rimmel takéto rúže robí tiež, z blogov poznám Astor a Catrice.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rimmel má, už pár mesiacov, ale normálne v drogérii som nevidela :/ mám ich z elnina kde je cena cca 2,30€

      Odstrániť
  4. páči sa mi hneď prvý odtieň! na leto absolútne skvelý :) písala som ti správu na FB ohľadom Weledy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. klasická červená, ňou sa nikdy nič nepokazí :) na stanici ma spoznáš podľa rúžu :D

      Odstrániť
  5. Farby vyzerajú super a na leto sa hodia :) Ja mám rada skôr NUDE rúže, no aj taký červený nie je určite na škodu ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. červená je klasika a nikdy sa ňou nič nepokazí :)

      Odstrániť
  6. Essence má teď úžasné rtěnky :3 A stejně tak se mi líbí i od NYC :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej essence má, ale za tú cenu mám aj pastelky rimmel a tie mi prídu lepšie :)

      Odstrániť
  7. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš 💟
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Červená je taková klasika a tobě moc sluší! :)

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks