sobota, 29. augusta 2015

Iconic 3

Na blogoch sa už pred nejakým časom rozprúdila debata o značke makeup revolution a všetci chvália legendárne paletky. Ešte v decembri som teda siahla po iconic 3 a čakala som na ten zázrak. Odtiene má naozaj nádherné, no bohužiaľ mne takéto ružové s teplým podtónom moc nesvedčia, čo je ale moja vina a mala som siahnuť napr. po iconic 2.


 Balenie obsahuje 12 tieňov, matné aj trblietavé. Niektoré sú s pigmentáciou na tom lepšie, niektoré horšie. K líčeniam som sa dokopala až toto leto a keďže boli pekelné horúčavy, na očiach sa mi zliali v priebehu hodinky, čo nevypadalo zrovna najlepšie. Výdrž okúsim aj v zime a potom sem do článku doplním.


Aplikátor som aj využívala, ale je k ničomu a využívala som štetce. Idú pekne rozmazať, no stratia trošku na intenzite. Na rozmazávanie je skvelý ten prvý tieň, ktorým aj vyčistím tiene z miesta, kde sa trošku "ušlo".





Prášiť prášia, čo sa dá aj z fotiek poznať a teda nešmrdlám v nich štetcom, len naberiem. Hnevajú ma potom popadané tiene pod očami, najmä tie trblietavé a vyzerám jak nejaká čúža, ale chvalabohu lepiaca páska a korektor všetko zakryjú.


Robila som si s nimi aj linky, aj v chladnejšom počasí a nevydržali vôbec. No ja mám celkovo problém s linkami, že mne nedržia ani vodeodolné, takže buď sú všetky linky vadné alebo ja mám vadné viečka a oči.

Líčenie uvidíte niekedy tiež, len sa musím trošku odhanbiť a nech sa trošku schladí :)


Máte paletky od makeup revolution? Ako ste s nimi spokojné? Ktorá sa vám páči najviac? :)

Krásny zvyšok dňa ♥

19 komentárov:

  1. ja mám iconic 2 a som s ňou spokojná, tiene prášia no vydržia, používam pod ne ešte aj bázu, linka sa s nimi kreslí super a takisto vydrží, tak neviem. mne tá moja celkom vyhovuje :) tiež som pri objednávaní rozmýšľala nad iconic 3, no ako si písala tie tiene boli aj na mňa príliš svetlé a do ružova.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa veľmi rýchlo zliali, či s bázou alebo bez :/ tak skúsim ešte počas chladnejšieho počasia a uvidíme, veď toľko ľudí si u chváli a len mne nebude vyhovovať? to nedopustím :D

      Odstrániť
  2. Paletka vypadá krásně, už jen proto, že obsahuje mé oblíbené odstíny a tolik se podobá Naked 3 :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to no je verná kópia naked 3 :)) a odtiene sú krásne, len bohužiaľ mne sa nehodia :))

      Odstrániť
  3. Já mám tu matnou paletku a je úžasná, obecně paletky od MUR jsou skvělé :) máš nádherný blog ^^
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :)) tú matnú som chcela aj ja, ale skôr sa mi páči tá biela čokoládka :)

      Odstrániť
  4. Mam rada takove odstiny, takze mam v planu se po nejakych paletkach podivat.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám Iconic 2 a 3 a muśm říct, že jsem s nimi moc spokojená a patří k mým oblíbencům. Pokud si dám pod ně bázi, tak mi vydrží v pěkném stavu většinu dne ;-)

    Moc hezký blog!
    Aestylesvet.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och to len ja mám nejaké vadné viečka? :( ... no nič uvidíme v chladnejšom počasí ako sa budú správať

      Odstrániť
  6. Mám jednu z těch matných a je překvapivě hodně dobrá, koupim si další :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. po tej matnej som pozerala aj ja :) uvidíme :))

      Odstrániť
  7. Ja som si ju kúpila, pretože všetci boli odvarení z Naked 3 ,ale tá je dosť drahá ,tak som si kúpila kópiu od Makeup Revolution. Mne sa až tak nepáči, odtiene mi prídu nudne.

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Celkom sa mi páčia odtiene :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tieto Iconic paletky sú čistá napodobenina UD a odpovedajú presne číslam týchto paletiek. UD3 obsahuje presne takéto farebné zloženie a hoci sa na prvý pohľad zdá, že ide o neutrálnu paletku, je to dosť komplikovaná vecička, ktorá nesvedčí každému :(
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa ju dáko naučila používať a na jesen mi tieto farby prídi fajn, najmä tá zlatá a tak :)) prachom mi nezapadne :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks