štvrtok, 18. júna 2015

Spotrebované máj

Haha prvý článok už ako 22 ročná a to ďalšie pokračovanie prázdnych fľaštičiek, čo ma vždy poteší, pretože môžem otvoriť ďalšie balenie zo zásoby alebo pri tom lepšom prípade ísť do drogérie na nákupy. Tentokrát to nie je príliš veľké spotrebovanie, no doma ma čaká dosť výrobkov ktoré už "končia" svoju cestu u mňa v kúpeľni.


1. sprchový krém nivea: Bol hutný, jemne sviežo voňal a svoju robotu si splnil. Nevysušoval. Nebránim sa ďalšej kúpe.
2. odličovacie tampóny Iseree: Klasika z Lidlu za pár centov a svoju úlohu si plní. Nerozdeľujú sa, no jediná nevýhoda je, že nie sú zo 100% bavlny.
3. krém na nohy Balea: Najlepší krém na svete a budem kupovať stále do nekonečna.
4. Mydlo palmolive: Málo penilo, docela rýchlo ubúdalo a slabo voňalo. Už by som si ho nekúpila. Teraz mám obľúbené mydlá, čo automaticky vytvárajú penu.
5. Sprchový gél Palmolive: Chcela som ho vyskúšať dávnejšie a svokra mi ho nadelila :) Krásne voňalo, nevysušovalo, no proste jednička.
6. Kondicionér Garnier fructis oil repair: Jeden z najlepších kondicionérov aké som kedy vyskúšala. Krásne voňal, vlasy vyživil a zároveň vlasy obalil silikónom, čo sa nemusí každému páčiť. Mne sa páčili potom moje vlasy, lebo boli krásne hebké, voňavé.
7. Pasta elmex whitening: vybielenia som si nevšimla, no neštípala moc čo je plus. Zuby umyla a nemala som ich potom také citlivé na chlad, sladké a podobne. Isto kúpim niekedy zase.

Čo sa podarilo spotrebovať Vám?? :) 

Krásny zvyšok dňa ♥ a čoskoro sa môžete tešiť na narodeninovú GA, keďže včera som oslavovala ja narodeniny :)

15 komentárov:

  1. Tamponky z Lidlu mám ráda, sice nejsou 100% bavlna jak říkáš, ale vyhovují mi. A s krémem na nohy Balea souhlas, lepší jsem snad neměla:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie odličovacie tampony z lidlu som si dnes kúpila :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk



    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musím si koupit ten krém na nohy, když je všude tak vychvalovaný :)
    Tenhle Palmolive hrozně pěkně voní a na mýdlo máme stejný názor.
    High Heels & the City

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten krém je naozaj super :) tak hladké bábätovske nožičky mám iba po ňom :)

      Odstrániť
  4. No mne asi o niečo viac vecí, ale tiež to nebola žiadna sláva :D Čoskoro to bude na blogu...
    Baleu milujem a tampóniky tiež... btw, všimla si si, že zmizli z Lidlu a nahradili ich iné? Dúfam, že budem spokojná - keď nie, picne ma...
    ZIAJA giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nás na Myjave boli ešte klasické :D no to som zvedavá riadne čo to vymysleli zase :)

      Odstrániť
  5. Olejový condicioiér mám moc ráda a ta maska z téhle řady je boží.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. masku som ešte nemala, tak vďaka za tip :) pozriem sa po nej :)

      Odstrániť
  6. Krém na nohy od Balea som si na zaklade pozitivnych recenzii na blogoch zakupila aj ja. Ale cakala som od necho viac. Je to bezny, priemerny krem. Hladam teda dalej :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. priemerný? to som potom mala všetky krémy doteraz podpriemerné, pretože tento je božský :) ale tak každý ma iný názor a iné nôžky :)

      Odstrániť
  7. Sprchove gely palmolive mam rada.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Balea krém na nohy je topka! Tiež ho milujem :)
    Moje spotrebované nájdeš tu --- Spotrebovane

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sice pozdě, ale krásné narozeniny! :-) Tenhle krém na nohy mám taky moc ráda a odličovací tamponky z Lidlu jsou super, líbí se mi, že dělají i ty velké :-) Jinak já jsem aktuálně na dně micelárky Garnier a čeká mi tu Mixa, tak jsem na ní zvědavá :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks